Σεμινάριο για την προώθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου

Τρί, 30/06/2020 - 11:06

Σεμινάριο για τις επιχειρήσεις μέλη του επιμελητηρίου, που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ώστε να ενημερωθούν σχετικά με τις νέες τάσεις αλλά και τα σύγχρονα εργαλεία προώθησης των on-line πωλήσεων, να εξελίξουν, να ανανεώσουν και να ενισχύσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία μέσω σύγχρονων προωθητικών ενεργειών με στόχο την αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 15 Ιουλίου στις 6 μ.μ. .

Το σεμινάριο θα είναι διάρκειας 2 ωρών και όσοι ενδιαφέρονται να το παρακολουθήσουν θα πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή έως την Παρασκευή 10 Ιουλίου στην κ. Αγγελική Αθηναίου (τηλ. 2271044524).

Η υλοποίηση του σεμιναρίου θα πραγματοποιηθεί μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας “ZOOM” (www.zoom.us) σε πραγματικό χρόνο, καλύπτοντας όλη τη θεματολογία με ερωτήσεις – απαντήσεις και διαδραστικές ασκήσεις.

Θεματολογία σεμιναρίου:

- Πώς να αξιολογήσω το ηλεκτρονικό μου κατάστημα; - Πώς να εντοπίσω τα κοινά-στόχους και με ποιες μορφές διαφήμισης να τα προσεγγίσω; - GoogleAdWords, Facebook ads, Instagram ads. Ποιες οι ομοιότητες και ποιες οι διαφορές και πώς να επιλέξω πλατφόρμα; - Ολοκλήρωση παραγγελίας και εγκατάλειψη καλαθιού (ποια τα βασικά βήματα, τι να προσέξω και πώς διαβάζω τα αποτελέσματα) - Κανάλια πωλήσεων. Πώς οργανώνω αυτοματοποιημένα κανάλια στόχευσης πελατών και πώς να δημιουργώ προστιθέμενες και συνδυασμένες πωλήσεις; - Affiliate sales. Πωλήσεις μέσω αντιπροσώπων. Δυνατότητες προγράμματα και προμήθειες προς τρίτους. - Πώς αξιοποιώ τα social media για προβολή των προϊόντων/υπηρεσιών μου; - Τι είναι η ηθική δωροδοκία, και πώς με βοηθά να κερδίζω περισσότερους πελάτες. Δημιουργία πιστών πελατών. - Remarketing/Retargeting: Επανα-στόχευση πελατών. Πως τους αναγνωρίζουμε, πως τους στοχεύουμε; Τι είναι το διαφημιστικό pixel και σε τι χρησιμεύει;

Το σεμινάριο διατίθεται δωρεάν για τα ταμειακώς ενήμερα μέλη

Σχετικά Άρθρα