Χίος, Τρίτη 14 Ιουλίου

Συνάντηση της EURAPCO για την Υγεία στην INTERAMERICAN

Τετ, 23/10/2019 - 19:25

Η INTERAMERICAN φιλοξένησε, στις 18-20 Σεπτεμβρίου στα κεντρικά γραφεία της στην Αθήνα, την τριήμερη, 3η εντός του 2019 Συνάντηση της EURAPCO για την Υγεία. Συμμετείχαν στελέχη από τις εταιρείες μέλη της κοινοπραξίας: INTERAMERICAN (3 στελέχη), Achmea (2 στελέχη), Union, Caser, Covéa, Gothaer, Länsförsäkringar, Local Tapiola, Reale Group, ένας project manager από τη EURAPCO και προσκεκλημένοι ομιλητές εταιρειών εκτός κοινοπραξίας, από τις Kaser Permanente (Η.Π.Α.) και Kavo Kerr (Γερμανία). Η ελληνική εταιρεία επιλέγεται τακτικά ως έδρα για τις συναντήσεις εργασίας των εταιρειών μελών της EURAPCO ειδικότερα για τα θέματα Υγείας, προς επιβεβαίωση της διεθνούς αναγνώρισης της καινοτόμου ανάπτυξης των δραστηριοτήτων της INTERAMERICAN στον τομέα.

 

Τους συνέδρους απασχόλησαν τα θέματα ολοκληρωμένης περίθαλψης με συνδυασμό ασφάλισης και υπηρεσιών, οι εξελίξεις στην οδοντιατρική και οι ευκαιρίες για τις εταιρείες να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες που παρέχουν στους ασφαλισμένους. Συζητήθηκαν θέματα, επίσης, για τις στρατηγικές υγειονομικής περίθαλψης, τη μακροχρόνια φροντίδα και ακόμη, ο σχεδιασμός δραστηριοτήτων της EURAPCO για το επόμενο έτος. Στο πλαίσιο της συνάντησης, ο Γιώργος Βελιώτης, πρόεδρος του EURAPCO Health Group και γενικός διευθυντής ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας της INTERAMERICAN, ξενάγησε τους συνέδρους στο Medifirst, το πρότυπο πολυιατρείο πρωτοβάθμιας φροντίδας της εταιρείας στα βόρεια προάστια της Αθήνας.

 

Η EURAPCO αποτελεί κοινοπραξία μεγάλων ασφαλιστικών οργανισμών της Ευρώπης, συγκεκριμένα των: Achmea (Ολλανδία), Caser (Ισπανία), Covéa (Γαλλία), Gothaer (Γερμανία), Länsförsäkringar (Σουηδία), Local Tapiola (Φινλανδία), Swiss Mobiliar (Ελβετία) και Reale Group (Ιταλία). Οι εν λόγω εταιρείες, μαζί με τις θυγατρικές τους σε 20 χώρες συνολικά, ασφαλίζουν 43 εκατ. πελάτες και απασχολούν περίπου 63.000 εργαζομένους. Τα συνολικά ασφάλιστρα των εταιρειών της EURAPCO ανήλθαν το 2018 σε 54,6 δισ. ευρώ, ενώ τα υπό διαχείριση κεφάλαια είναι 332,5 δισ. ευρώ (στοιχεία 2018).

 

Η κοινοπραξία στοχεύει στην αύξηση της προστιθέμενης αξίας των υπηρεσιών που παρέχονται στους ασφαλισμένους και στην ανταλλαγή τεχνογνωσίας, εμπειρίας και βέλτιστων πρακτικών μεταξύ των εταιρειών μελών. Οι εταιρείες μέλη συμμετέχουν σε κοινά projects, με στόχο να βελτιώνουν τις υπηρεσίες, συμβάλλοντας καθοριστικά στις εξελίξεις της ασφάλισης και των υπηρεσιών στους άξονες της διαχείρισης της μακροβιότητας, της πρόληψης, του ελέγχου του κόστους και της αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας στην Υγεία.

 

Σχετικά Άρθρα

Τρί, 14/07/2020 - 06:29

 

Στον τομέα της ασφάλισης Αυτοκινήτου, όπου η υποχρεωτικότητα περιορίζει τα κριτήρια συχνά στο οικονομικότερο ασφάλιστρο, η INTERAMERICAN και η Anytime προβάλλουν μια σειρά από σημαντικά πλεονεκτήματα που χαρακτηρίζουν την ιδιαίτερη οργάνωση και παροχή εύρους υπηρεσιών στον κλάδο. Μολονότι και στην τιμολόγηση η εταιρεία είναι εξαιρετικά ανταγωνιστική, διαφορά αξίας εντοπίζεται και στις υπηρεσίες που συνοδεύουν την ασφάλιση και συγκεκριμένα:

  • Οδική Βοήθεια: τα οχήματα της INTERAMERICAN Βοήθειας έχουν τον τρόπο να φθάνουν άμεσα στον ασφαλισμένο, μέσω της πρωτοποριακής εφαρμογής Drive On και να ολοκληρώνεται γρήγορα όλη η απαιτούμενη υποστήριξη του οχήματος.
  • CarPoint: παρέχεται ολοκληρωμένη αντιμετώπιση/διαχείριση μιάς ζημιάς στην ιδιόκτητη, πρότυπη μονάδα Αποζημίωσης και Επισκευής Αυτοκινήτων.
  • Νομική Προστασία: ο πελάτης έχει απεριόριστη κάλυψη εξόδων νομικής προστασίας για αντιμετώπιση ενδεχόμενης δικαστικής περιπέτειας χωρίς κόστος.
  • Ολική Κλοπή: παρέχεται αποζημίωση σε 45 μόνο ημέρες, ενώ καλύπτονται πλέον και δίκυκλα.
  • Γραμμή Υγείας 1010: οι υπηρεσίες υποστήριξης της υγείας από την εταιρεία λειτουργεί και για τους πελάτες ασφάλισης Οχημάτων, για απεριόριστες ιατρικές συμβουλές, με ένα τηλεφώνημα οποιαδήποτε ώρα, όλες τις ημέρες.

Στο οικοσύστημα Μετακίνησης που «γεμίζει» σταδιακά από την INTERAMERICAN και την Anytime, δημιουργείται ποιοτική διαφορά για τον πελάτη με γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που διευκολύνουν συνολικά τις οδικές μετακινήσεις. Οι παροχές προωθούν την ασφαλέστερη οδήγηση και δίνουν στους πελάτες πρόσβαση σε υπηρεσίες που τους διευκολύνει να διατηρήσουν το όχημά τους σε καλύτερη κατάσταση, ενώ παρέχονται και εκπτώσεις σε χρηστικής αξίας προϊόντα για την μετακίνησή τους. Έτσι, επιπλέον της τηλεματικής υπηρεσίας με την εφαρμογή Drive ON για άμεση οδική βοήθεια, παρέχονται:

  • Service αυτοκινήτου: σύγχρονη λύση για το service, σε συνεργασία με την πλατφόρμα Autoduder. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να βρει το καταλληλότερο και οικονομικότερο service στην περιοχή όπου κινείται, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
  • Αγορά μεταχειρισμένου οχήματος: σε συνεργασία με την πρωτοποριακή πλατφόρμα Spotawheel, παρέχονται οι πιο αξιόπιστες επιλογές για το επόμενο όχημα του πελάτη, με επιβεβαιωμένα χιλιόμετρα και με εγγύηση μέχρι και 5 χρόνια.
  • Αλλαγή ελαστικών: σε συνεργασία με τη Michelin, παρέχεται έκπτωση στην αγορά και τοποθέτηση νέων ελαστικών στα εξουσιοδοτημένα σημεία.
  • Εύρεση Parking: σε συνεργασία με τη Parkaround παρέχεται έκπτωση στη κράτηση θέσης parking, ώστε να είναι πάντα τα οχήματα των πελατών μας προστατευμένα.