Χίος, Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου

Στους δρόμους πάλι σήμερα οι μαθητές των ΕΠΑΛ, κάθοδος των Καρδαμυλιτών στην Πόλη

Παρ, 06/10/2017 - 07:16

Άλλη μια μέρα έντασης για την παιδεία η σημερινή καθώς οι μαθητές των ΕΠΑΛ το πιθανότερο είναι να βρεθούν στους δρόμους με ότι συνεπάγεται αυτό για το κυκλοφοριακό, παρά τις προσπάθειες, που καταβάλλει η Τροχαία. Σαν δεδομένα έχουμε σήμερα ότι τα ΕΠΑΛ Χίου και Βροντάδου τελούν υπό κατάληψη και ότι από τις 7.30.μ. οι Καρδαμυλίτες γονείς και μαθητές βρίσκονται έξω από το Δημαρχείο Χίου, διαμαρτυρόμενοι για την υποβάθμιση των σχολείων τους κάτι που τα κρατά κλειστά για περισσότερες από 10 μέρες.

Χθες πάντως στην συνεδρίαση του Περ. Συμβουλίου εγκρίθηκε το παρακάτω ψήφισμα:

 

 «Με την  Αρ. πρ. 1470 / 20-09-2017 απόφασή σας δεν εγκρίθηκαν αρκετά ολιγομελή τμήματα ΕΠΑΛ σε Χίο, Λέσβο και Σάμο, για  το  σχολικό  έτος  2017-2018. Η απόφαση αυτή έχει αναστατώσει την εκπαιδευτική κοινότητα, προσθέτοντας ένα ακόμα πρόβλημα στις πολλαπλά δοκιμαζόμενες κοινωνίες των νησιών μας. Ζητούμε λοιπόν την έγκριση επαναλειτουργίας των παραπάνω τμημάτων, για λόγους παιδαγωγικούς και κοινωνικούς. Όπως δηλώνουν οι εκπρόσωποι της εκπαιδευτικής κοινότητας προκύπτει ότι:

1. Ορισμένα από τα τμήματα είναι μοναδικά σε κάθε νησί και είναι αδύνατο στους μαθητές να τις αναζητήσουν σε άλλα ΕΠΑΛ.

 2. Οι περισσότερες ειδικότητες είναι της Γ’ τάξης και η μη λειτουργία τους στο τρίτο έτος, οδηγεί δεκάδες μαθητές στην αλλαγή επαγγελματικού προσανατολισμού.

3. Η λειτουργία τους απαιτεί ελάχιστη δαπάνη, για την κάλυψη των ωρών διδασκαλίας, ενώ η μεταφορά των μαθητών σε άλλα ΕΠΑΛ αυξάνει το κόστος.

            Οι  συμπληρωματικές αποφάσεις  του υπουργείου: (Αρ. πρ:1484/28-9-2017), και (Αρ. πρωτ:1506/03-10-2017) δεν λύνουν το πρόβλημα, καθώς κλείνουν οριστικά αρκετά τμήματα από τα ΕΠΑΛ των νησιών της Περιφέρειας μας.

Το Περιφερειακό Συμβούλιο Βορείου Αιγαίου ομόφωνα ζητάει  από το Υπουργείο Παιδείας να δώσει άμεσα λύση στο ζήτημα αυτό, που έχει αναστατώσει τις τοπικές κοινωνίες των ακριτικών μας νησιών.

 Ζητάμε την έγκριση της λειτουργίας όλων των τμημάτων και επαναφορά της σχολικής ζωής στα περσινά επίπεδα. Ζητάμε από το Υπουργείο να επανεξετάσει το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας και να δώσει οριστική λύση στο πρόβλημα,

Κύριε Υπουργέ,

Στη δύσκολη συγκυρία που βιώνει η χώρα μας, πιστεύουμε ότι είναι ανάγκη να ενισχύσουμε την εκπαίδευση και ειδικά την Τεχνική, η οποία  μπορεί να δώσει λύσεις στη δοκιμαζόμενη ελληνική οικονομία και διέξοδο στην επαγγελματική προοπτική των νέων.

 Οι κάτοικοι των νησιών δικαιούνται ίσης αντιμετώπισης με το κέντρο και οι μαθητές το δικαίωμα πρόσβασης στην εκπαίδευση, όπως εξάλλου επιτάσσει και το Σύνταγμα της χώρας.

Πιστεύουμε ότι κατανοείτε το εύλογο και βάσιμο του αιτήματός μας και ζητάμε την αναθεώρηση της σχετικής απόφασης».

 

 

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

Πέμ, 05/12/2019 - 19:34

Εκπαίδευση με εκδηλώσεις στο I love Enlish τον Δεκέμβριο με τις παρακάτω δράσεις; 

Σάββατο 7/12    12:00-14:00 Φτιάχνουμε το «δικό μας» παραμύθι-Μέμορι.

Σάββατο 14/12   12:00-14:00 Εργαστήριο κούκλας- κουκλοθεάτρου.

Σάββατο 21/12   12:00- 14:00 Δίνουμε  λύσεις σε προβλήμματα φίλων μας- Παιχνίδια συναισθηματικής Νοημοσύνης.

 Στόχος των εκδηλώσεων οι «ΓΕΦΥΡΕΣ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι «Γέφυρες» είναι ένα πρόγραμμα με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκομένων στην ειδική και γενική εκπαίδευση, που θα πλαισιωθεί με τις παρακάτω εκδηλώσεις:

Παρασκευή 13/12 20:15. Πρώτη συνάντηση.

Πρόκειται για διεπιστημονική συζήτηση που θα γίνει στο χώρο του I LOVE ENGLISH, μαζί με την ψυχολόγο Μαρίνα Μποζάνη, τη συγγραφέα-παιδαγωγό Βίκυ Σγουρέλλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του I LOVE ENGLISH με στόχο την ενημέρωση σε καίρια εκπαιδευτικά ζητήματα που προκύπτουν από την έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας και προτάσεις για την αντιμετώπισή τους, την Παρασκευή 13/12 στις 8.15 μ.μ.

Σ' αυτήν την διεπιστημονική συνεργασία, θα αναλυθούν πόσο σημαντική είναι η συνεργασία μεταξύ των γονέων- εκπαιδευτικών-θεραπευτών- κοινωνικών επιστημόνων.

Θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν τους γονείς. προβλήματα που προκύπτουν από την ελλιπή ενημέρωση και την υπερφόρτωση του μαθητή και την αντιμετώπισής του. Διαχείριση χρόνου – εξωσχολικές δραστηριότητες κ.λ.π.