Χίος, Τετάρτη 22 Ιανουαρίου

Συνεχίζονται οι εγγραφές στα Επαγγελματικά Λύκεια

Πέμ, 31/05/2018 - 07:48
φωτο αρχείου

Οπως ενημερώνει ο Κωνσταντίνος-Βίκτωρ Χατζησταμάτης,  Σύμβουλος Σταδιοδρομίας, οι εγγραφές στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) ημερήσια και εσπερινά ότι σύμφωνα με την εγκύκλιο Φ1/88149/ΓΔ4/30-05-2018 παρατείνονται οι εγγραφές μέχρι την Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018 και ώρα 22.00 (10.00 μ.μ.).

Η υποβολή της  «Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής - Δήλωσης Προτίμησης», μέσω της εφαρμογής  e-εγγραφές για το σχολικό έτος 2018-2019  πραγματοποιείται στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr .

Σύμφωνα επίσης με την εγκύκλιο Φ1α/73611/Δ4/ 09-05-2018:

  • Όλοι οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν  σε οποιαδήποτε τάξη Δημοσίων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2018-2019 θα πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής - δήλωση προτίμησης στην προαναφερόμενη ηλεκτρονική διεύθυνση.
  • Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/τριών  την ηλεκτρονική δήλωση προτίμησης καταθέτουν οι κηδεμόνες τους.
  • Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis). Στην περίπτωση ανήλικου/ης μαθητή/τριας  ή ενήλικου προστατευόμενου μέλους το οποίο δε διαθέτει κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), χρησιμοποιούνται αποκλειστικά οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδεμόνα ή του κατά το νόμο υπεύθυνου αντίστοιχα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα Myschool. Στην περίπτωση αυτή, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρχής για την  ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο σχολείο.
  • Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης καταχωρίζονται στοιχεία όπως: Το  e-mail του  κηδεμόνα ή του/της  ενήλικου/ης  μαθητή/τριας,  ατομικά στοιχεία του κηδεμόνα και μαθητή, η  τάξη την οποία ολοκλήρωσαν οι μαθητές/τριες και τους δίνει τη δυνατότητα   να εγγραφούν στο ΕΠΑ.Λ., το σχολείο προέλευσης και το τελευταίο έτος φοίτηση, ο Αριθμός Μητρώου (Α.Μ.) μαθητή/τριας κ.λ.π.

 

Συγκεκριμένα για τη Χίο υπάρχουν στα Επαγγελματικά Λύκεια οι παρακάτω επιλογές:

 

1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ - ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ

ΤΟΜΕΑΣ: ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ

Ειδικότητες:

  • Τεχνικός Οχημάτων
  • Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού
  • Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών

ΤΟΜΕΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Ειδικότητες:

  • Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών
  • Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης

ΤΟΜΕΑΣ: ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

       Ειδικότητα:

  • Γραφικών Τεχνών

ΤΟΜΕΑΣ: ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

       Ειδικότητα:

  • Τεχνικός Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου

ΤΟΜΕΑΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ

Ειδικότητες:

  • Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων,     Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών
  • Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων

ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

       Ειδικότητα:

  • Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ  Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής 

ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ

 Ειδικότητα:

  • Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων  Βοηθός Νοσηλευτή 

 

1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ - ΛΙΒΑΝΕΙΟ

ΤΟΜΕΑΣ: ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

Ειδικότητα:

  • Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού

ΤΟΜΕΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Ειδικότητα:

  • Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών

 

1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ

ΤΟΜΕΑΣ: ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

Ειδικότητα:

  • Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού

 

1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ

ΤΟΜΕΑΣ: ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

Ειδικότητες:

  • Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού
  • Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού 

ΤΟΜΕΑΣ: ΔΟΜΙΚΩΝ ΈΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ     ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Ειδικότητα:

  • Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής

ΤΟΜΕΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Ειδικότητα:

  • Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων

 

ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑ.Λ. ΧΙΟΥ

ΤΟΜΕΑΣ: ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ

Ειδικότητα:

  • Τεχνικός Οχημάτων 
  • Τεχνικός Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών

ΤΟΜΕΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

Ειδικότητα:

  • Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών

ΤΟΜΕΑΣ: ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ

Ειδικότητες:

  • Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού 
  • Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού 

ΤΟΜΕΑΣ:ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

 Ειδικότητα:

  • Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής 

ΤΟΜΕΑΣ: ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ

Ειδικότητα:

  • Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων

 ΤΟΜΕΑΣ: ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΟΝΟΙΑΣ - ΕΥΕΞΙΑΣ

Ειδικότητα:

  • Αισθητικής Τέχνης

 

Τέλος να τονιστεί ιδιαίτερα ότι ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τις εγγραφές παρέχουν οι διευθυντές και αρμόδιοι καθηγητές στα προαναφερόμενα σχολεία τις ώρες λειτουργίας τους και ότι σύμφωνα με σχέδιο νόμου που αφορά την αναδιοργάνωση των εκπαιδευτικών δομών και κατατέθηκε στη βουλή προβλέπεται τα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. να γίνουν τριετή. Τονίζεται ιδιαίτερα ότι το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου δεν έχει ακόμη ψηφιστεί στην Βουλή των Ελλήνων και προβλέπεται να ψηφισθεί εντός της εβδομάδος.        

 

 

 

Σχετικά Άρθρα

Ανακοίνωση του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χίου
Τρί, 21/01/2020 - 18:09

 

 

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Δασκάλων & Νηπιαγωγών Χίου καταδικάζει την πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας να εξισώσει τα πτυχία των πανεπιστημίων με τους τίτλους των κολλεγίων και να εφαρμόσει τριετή αποκλεισμό από τους διορισμούς στους εκπαιδευτικούς που παραιτούνται ή δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΜΑΣ!

Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης τόσο για τον απαξιωτικό για το δημόσιο διάλογο τρόπο με τον οποίο το Υπουργείο προχωρά σε ρυθμίσεις που αλλάζουν δραματικά το τοπίο στη δημόσια εκπαίδευση, όσο (και κυρίως γι’ αυτό) για τον πυρήνα των ρυθμίσεων αυτών.

Η κυβέρνηση (με το άρθρο 50 του υπό ψήφιση νομοσχεδίου και σε συνέχεια ανάλογων νομοθετικών ρυθμίσεων προηγούμενων ετών και κυρίως του ν.4635/ 30-10-2019 «Επενδύω στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις»), με πρόσχημα την ανάγκη προσαρμογής της Ελλάδας στην κοινοτική οδηγία 2005/36 (με επιλεκτική ευαισθησία ως προς την προσαρμογή στο κοινοτικό δίκαιο, αφού δεν την επιδεικνύει και για την οδηγία 70 του 1999 που θα οδηγούσε σε εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων-αναπληρωτών και θα άνοιγε την πόρτα στην πραγματοποίηση όλων των διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση) προχωρά στην ολέθρια για τη δημόσια εκπαίδευση κίνηση υποβάθμισης του κύρους των πανεπιστημιακών πτυχίων και την εξίσωσή τους με τους τίτλους κολλεγίων. Είναι τραγικό να ανοίγει ο δρόμος για την είσοδο στην εκπαίδευση των αποφοίτων μεταδευτεροβάθμιων σχολών (κολλέγια) την ίδια στιγμή που από την προκήρυξη της ειδικής αγωγής και από ότι φαίνεται και της γενικής αποκλείστηκαν οι συνάδελφοί μας απόφοιτοι των 2ετών Παιδαγωγικών Ακαδημιών και Σχολών Νηπιαγωγών οι οποίοι, όχι με δική τους υπαιτιότητα αλλά της πολιτείας, δεν κατέχουν τίτλο εξομοίωσης. Αποκλείονται, δηλαδή, εκπαιδευτικοί οι οποίοι διαθέτουν και τα ακαδημαϊκά προσόντα και την παιδαγωγική επάρκεια και εργάζονται ήδη ως αναπληρωτές στη δημόσια εκπαίδευση ενώ πολλοί από αυτούς έχουν ήδη δώσει επιτυχημένες εξετάσεις σε διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π.

Η εξίσωση αυτή των τίτλων των κολλεγίων με τους τίτλους Ανώτατης Εκπαίδευσης δεν αποτελεί υποχρέωση προσαρμογής της Ελλάδας στην κοινοτική οδηγία, αφού η σχετική ειδοποιητική επιστολή της Ε.Ε. αναφέρεται κυρίως στις χρονοβόρες διαδικασίες του ΔΟΑΤΑΠ, αλλά πολιτική απόφαση που εκχωρεί σημαντικό κομμάτι των αρμοδιοτήτων της χώρας που ουδέποτε εκχωρήθηκαν ούτε καν με τη συνθήκη της Λισσαβόνας.

Δεν δεχόμαστε σε καμία περίπτωση και θα αντιπαλέψουμε σθεναρά την υποβάθμιση του κύρους των πανεπιστημιακών πτυχίων.

Δεν δεχόμαστε, επίσης, τις τιμωρητικές διατάξεις που εισάγονται με το άρθρο 58 για τον τριετή αποκλεισμό από τους διορισμούς στους εκπαιδευτικούς που παραιτούνται ή δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία. Όταν δεν έχουν πραγματοποιηθεί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών τα τελευταία δέκα χρόνια, για να αρνηθεί ένας εκπαιδευτικός, που επί σειρά ετών καταταλαιπωρείται ως αναπληρωτής, διορισμό, είναι προφανές ότι θα έχει πάρα πολύ σοβαρούς λόγους ώστε να το πράξει. Κι έρχεται η πολιτεία, που για χρόνια τον τιμωρεί με αδιοριστία και τον τιμωρεί ξανά με τριετή αποκλεισμό του από τους πίνακες, τόσο της γενικής όσο και της ειδικής αγωγής.

Είναι, επίσης, φανερό ότι η ρύθμιση αυτή θα οδηγήσει σε ανάλογη τιμωρία και για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν ήδη τύχει της απαξίωσης της προϋπηρεσίας τους, από την προηγούμενη κυβέρνηση, με τον νόμο 4589/19 και καλούνται να προσφέρουν υπηρεσίες σε απομακρυσμένες περιοχές πληρώνοντας παράλογα ενοίκια και με υψηλό κόστος μετακινήσεων. Ως κλάδος είχαμε πετύχει την απάλειψη των τιμωρητικών διατάξεων στο παρελθόν. Θα είναι ολέθριο αν συμβεί κάτι τέτοιο, όταν αυτό που πρέπει να γίνει είναι το να δοθούν κίνητρα ώστε να υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί σε δυσπρόσιτες περιοχές (κάτι που η υφυπουργός ανέφερε στη συνάντησή μας ότι θα γίνει) και να αλλάξει ο νόμος για διορισμούς και προσλήψεις, που έχουμε καταδικάσει, με υιοθέτηση του κυρίαρχου αιτήματος του κλάδου για τον μόνιμο διορισμό όλων των εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση (με βάση τις θέσεις του κλάδου για τη δομή της ) με την αναγνώριση του συνόλου της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών (κυρίαρχο κριτήριο η προϋπηρεσία).

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΜΕΣΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΙΜΑΧΩΝ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ!

Ταυτόχρονα συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε για μόνιμος διορισμός όλων των εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η δημόσια εκπαίδευση με βάση τις θέσεις του κλάδου για την εκπαίδευση, εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με των μόνιμων εκπαιδευτικών, χρηματοδότηση και κτηριακές υποδομές που θα ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών, καθολική εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης, καμία τιμωρητική αξιολόγηση-χειραγώγηση για την οποία συνεχώς γίνεται λόγος από τον πρόεδρο του Ι.Ε.Π., επαναφορά της 35ετίας στις συντάξεις των εκπαιδευτικών, επιμόρφωση, μισθολογική αναβάθμιση…)

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να συμμετέχουν δυναμικά στις κινητοποιήσεις για να ανατρέψουμε τις αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις.

Τους καλούμε, επίσης, να συμμετέχουν μαζικά στις διαδικασίες Γενικών Συνελεύσεων που θα ακολουθήσουν, ώστε να οργανώσουμε τη δράση μας στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.