
Και να πει κανείς ότι το αξιοποιούμε ως μαρίνα;
Αναφερόμαστε στο λιμάνι της Χίου, που μόνο ούτε ως τέτοιο δεν χρησιμοποιείται αφού και γι’ αυτό το σκοπό είναι… άχρηστο.
Η σκληρή πραγματικότητα προβλήθηκε πάλι στη συνεδρίαση της Λιμενικής Επιτροπής, κατά τη διάρκεια της οποίας ο Πρόεδρός της, Αντώνης Κέφης, κάλεσε το Σώμα να αποφασίσει τι ακριβώς θα γίνει το καλοκαίρι, με δεδομένες τις… δυσκολίες του λιμανιού και την άρνηση των ναυτιλιακών εταιρειών να σχεδιάσουν τα δρομολόγιά τους με βάση τα γούστα της Πολιτείας, ως τι θεωρεί λιμάνι και τι όχι.
Η ράμπα έξω από το REX είναι άχρηστη, η μεσαία… παράνομη, τα πλοία είναι δύο αλλά η… δέστρα μία. Έτσι, όπως ανέλυσε ο Αντ. Κέφης, σε σύσκεψη που έγινε στο Υπουργείο προτάθηκε στις εταιρείες η χρησιμοποίηση του λιμανιού των Μεστών, εναλλάξ για την κάθε μία.
Αυτό που απάντησαν οι εταιρείες, εμμέσως πλην σαφώς, είναι να δρομολογήσει στα Μεστά πλοίο ιδιοκτησίας του ο... υπουργός Ναυτιλίας.
“Οι εταιρείες”, είπε ο Αντ. Κέφης, “όχι μόνο αρνούνται τα Μεστά αλλά αρνούνται να αλλάξουν και τις σχεδόν κοινές ώρες αφίξεων”.
Το πρόβλημα επιβεβαίωσε και ο Λιμενάρχης, που καλείται να ζήσει με την υπηρεσία του ένα εφιαλτικό καλοκαίρι, όπου γύρω από το πλοίο θα συνωστίζονται 2.000 άνθρωποι και 400 αυτοκίνητα!
“Ούτε στέγαστρο δεν θα υπάρχει φέτος”, τόνισε ο Χρ. Φραγκιάς, ενώ ο Δήμαρχος Οινουσσών, Στέφανος Βογιατζής, προσγείωσε το Σώμα όσον αφορά τις ναυτιλιακές.
“Τσάμπα συζητάμε”, είπε, “εδώ στις Κυκλάδες “σφάζονται” για καθυστέρηση 5 λεπτών το ένα πλοίο με το άλλο”.
Η κατάληξη ήταν να κάνουμε υπομονή, αφού καλοκαίρι είναι θα περάσει.
Μόνο που για να φύγει κανείς πρέπει να έρθει. Αεροπορικώς, λοιπόν, με τα χρήματα μόνο των εισιτηρίων εξασφαλίζει μια 5νθήμερη εκδρομή σε πολλά μέρη της Ελλάδας, ενώ είναι σαφέστατο πως αν έρθει με πλοίο, εκτός από τα πανάκριβα, επίσης, εισιτήρια θα βλαστημήσει την ώρα και τη στιγμή που μας επισκέφτηκε.







































