Στο μισό εκατομμύριο ευρώ είναι το οικονομικό άνοιγμα της ΔΙΑΝΟΧ το 2023, μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου από τους ορκωτούς, σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας, Κλέαρχο Χρύση.
Όπως είπε σε ραδιοφωνική του παρέμβαση στην "Α" κύρια αιτία για τη δημιουργία του η μεγάλες δαπάνες για το προσωπικό που είχε προσληφθεί, το οποίο έφτασε τα 55 και σε κάποιες περιπτώσεις μέχρι και τα 60 με 70 άτομα, εκτινάσσοντας το συνολικό κόστος για την πληρωμή του στα 800.000 ευρώ.
"Σήμερα", είπε, "λειτουργούμε με 20 άτομα".
Αφορμή για την συνέντευξή του τα όσα αναφέρθηκαν χθες στη συνέντευξη Τύπου της δημοτικής παράταξης της Συμμαχίας Αξιών για την απαράδεκτη κατάσταση του ανακυκλώσιμου υλικού που καταλήγει στο Κέντρο Διαλογής, λόγω του ότι δεν γίνεται σωστά η αποκομιδή του.
"Το υλικό που φωτογραφήθηκε ήταν ανακυκλώσιμα που συγκεντρώθηκαν τον Αύγουστο", είπε ο κος Χρύσης εξηγώντας ότι ήταν μια περίοδο δύσκολη και λόγω του όγκου των ανακυκλώσιμων αλλά και γιατί υπήρχαν προβλήματα με την έλλειψη προσωπικού στην υπηρεσία καθαριότητας.
Ενδεικτικά ανέφερε ότι ενώ πέρσι εστάλησαν από τη Χίο 100 τόνοι ανακυκλώσιμων τον Αύγουστο, έχοντας στη διάθεσή της η ΔΙΑΝΟΧ 14 εργαζόμενους, φέτος έφτασαν στους 150 τόνους, με 10 εργαζόμενους, που σημαίνει - κατ' εκτίμησή του- ότι το υλικό ήταν διαχειρίσιμο.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τώρα έχει ομαλοποιηθεί η κατάσταση όσον αφορά την αποκομιδή των ανακυκλώσιμων και την αποστολή τους στο ΚΔΑΥ, παρόλο που εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα τα οποία καθυστερούν τη διαδικασία επεξεργασίας, όπως ο απαρχαιωμένος εξοπλισμός -της δεκαετίας του '80- που υπάρχει στο ΚΔΑΥ, με αποτέλεσμα να μη γίνεται αυτοματοποιημένη διαλογή.
"Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση", είπε, σημειώνοντας ότι προχώρησαν στη συντήρηση της πρέσας, ενώ έχουν προμηθευτεί και νέους κάδους ανακύκλωσης, κόστους 30.000 ευρώ, σε μια περίοδο που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν πάρα πολλά ζητήματα, λόγω των οικονομικών δυσκολιών που υπήρχαν.
"Αυτή τη στιγμή το προσωπικό πληρώνεται κανονικά, κάτι που επίσης δε γίνονταν όταν παραλάβαμε", κατέληξε ο κος Χρύσης.
Για μεμονωμένα περιστατικά που έγιναν λόγω έλλειψης προσωπικού τον Μάϊο έκανε λόγο ο αντιδήμαρχος καθαριότητας Δημήτρης Αυγερινός τόνισε ότι τώρα η κατάσταση έχε ομαλοποιηθεί.