Το σχέδιο για ενιαίο διαγωνισμό για τη συγκοινωνία – αστική και υπεραστική στη Χίο- δεν μπορεί να εφαρμοστεί από το Αστικό ΚΤΕΛ, με τις προϋποθέσεις που τίθενται, αφενός γιατί δεν υπάρχουν τα μέσα – οχήματα και οδηγοί – αφετέρου η οικονομική δυνατότητα, αφού στην πορεία για τους διαγωνισμούς για την ανάθεση του συγκεκριμένου έργου «εξαφανίστηκε» η επιδότηση των αναδόχων ανά χιλιόμετρο και την ίδια στιγμή τους ζητείται υψηλή εγγυητική επιστολή και προϋποθέσεις όπως η τηλεματική που αυξάνουν τα λειτουργικά κόστη.
Στα παραπάνω συνοψίζονται τα όσα ανέφερε σε δηλώσεις του σήμερα, στο Ράδιο "Α" ο Δ/νων Σύμβουλος του Αστικού ΚΤΕΛ, Γιώργος Ξυλάς επισημαίνοντας ότι αν δεν υπάρξει αλλαγή σχεδιασμού από το υπουργείο θα υπάρξουν σοβαρές δυσκολίες στη λειτουργία και του Αστικού ΚΤΕΛ.




































