Το σχέδιο για ενιαίο διαγωνισμό για τη συγκοινωνία -αστική και υπεραστική στη Χίο- δεν μπορεί να εφαρμοστεί από το Αστικό ΚΤΕΛ, με τις προϋποθέσεις που τίθενται, αφενός γιατί δεν υπάρχουν τα μέσα -οχήματα και οδηγοί- αφετέρου η οικονομική δυνατότητα, αφού στην πορεία για τους διαγωνισμούς για την ανάθεση του συγκεκριμένου έργου «εξαφανίστηκε» η επιδότηση των αναδόχων ανά χιλιόμετρο και την ίδια στιγμή τους ζητείται υψηλή εγγυητική επιστολή και προϋποθέσεις όπως η τηλεματική που αυξάνουν τα λειτουργικά κόστη. Στα παραπάνω συνοψίζονται τα όσα ανέφερε σε δηλώσεις του σήμερα, ο Δ/νων Σύμβουλος του Αστικού ΚΤΕΛ Χίου, Γιώργος Ξυλάς, επισημαίνοντας ότι αν δεν γίνει αλλαγή σχεδιασμού από το Υπουργείο θα υπάρξουν σοβαρές δυσκολίες στη λειτουργία και του Αστικού ΚΤΕΛ.






































