Η ψηφιακή εξυπηρέτηση δεν μείωσε την προσέλευση στα ΚΕΠ

Τρί, 30/11/2021 - 22:07

i_psifiaki_exypiretisi_den_meiose_tin_proseleysi_sta_kep

Αυξημένος παραμένει ο όγκος δουλειάς στα Κέντρα Εξυπηρέτησης πολιτών, παρά τις προσπάθειες της κυβέρνησης να «σπρώξει» τους πολίτες στην ψηφιακή εξυπηρέτηση.

Σύμφωνα με την Ελένη Κατολέων κυρίως οι ηλικιωμένοι πολίτες δεν γνωρίζουν τη νέα τεχνολογία και προτιμούν να προσέρχονται στα ΚΕΠ για να εξυπηρετηθούν.

Πρόσφατα βίντεο

Σχετικά βίντεο