Σάβ, 27/06/2026 - 19:20
Το δημογραφικό πρόβλημα, μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η χώρα μας τις επόμενες δεκαετίες, βρέθηκε στο επίκεντρο ημερίδας που πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 26 Ιουνίου στο Ομήρειο, με τη συμμετοχή διακεκριμένων επιστημόνων, εκπροσώπων της πολιτείας, της αυτοδιοίκησης και της ιατρικής κοινότητας.
Στο προεδρείο της ημερίδας συμμετείχαν ο Ομότιμος Καθηγητής Ιατρικής του ΕΚΠΑ Γεώργιος Κρεατσάς και οι Αντιδήμαρχοι Χίου Αναστασία Γαλάνη, Αργύριος Γιαμάς και Γεώργιος Χαλκιάς, ενώ τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε ο φαρμακοποιός - υγιεινολόγος Γιώργος Μαρής.







































