
Λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα. Τα κοινά δεν είναι υποχρεωτικά για κανέναν.
Όσοι θέλουν να ασχοληθούν το εκδηλώνουν δια της υποψηφιότητας τους και εκλέγονται. Από εκεί πηγάζει και η δύναμη τους, αλλά και η… αδυναμία τους, αν δεν μπορούν να λύνουν προβλήματα.
Να ξεκαθαρίσουμε επίσης ότι δεν έχουμε τίποτα προσωπικό με τους αιρετούς μας. Επίσης για λόγους που εκείνοι γνωρίζουν και πρώτα απ’ όλα ο Περιφερειάρχης μας, από το νησί μας δόξα να έχει ο μεγαλοδύναμος, διαθέτουμε σχεδόν μισή ντουζίνα Αντιπεριφερειάρχες.
Και επειδή φίλοι μεν οι Νίκος Νύκτας Αντιπεριφερειάρχης τουρισμού και Λεωνίδας Αθηνάδης Αντιπεριφερειάρχης Μεταφορών, φιλτάτη δε η αλήθεια, να θέσω το απλοϊκό ερώτημα του τίτλου; Μήπως δηλαδή ο Κ. Μουτζούρης μας τοποθετήσει και ένα Αντιπεριφερειάρχη… Λεωφορείων;
Αντιλαμβάνεστε βέβαια ότι αναφερόμαστε στο χοντρό, πιο χοντρό δεν θα μπορούσε να είναι πρόβλημα, που προέκυψε στο Λιμάνι των Μεστών και που εκεί είναι και η ειρωνεία του πράγματος το ανέδειξε με καταγγελία του ο πρώην Αντιπεριφερειάρχης Π. Μπουγδάνος.
Και τι κατήγγειλε και εγένετο, τουλάχιστον το πρωί στο ραδιόφωνο ο χαμός στο ίσιωμα;
Ότι το υπεραστικό ΚΤΕΛ σταμάτησε να εκτελεί εδώ και ένα μήνα σχεδόν το δρομολόγιο Λιμένας Μεστών Χίος, την ώρα της άφιξης του πλοίου.
Ας προσπαθήσουμε αυτό να το κάνουμε εικόνα. Φτάνει κάποιος στις 5.30 τα ξημερώματα στο λιμάνι των Μεστών και δεν διαθέτει Ι.Χ.
Τι επιλογή έχει; Να περιμένει μια ώρα στην αποβάθρα να περάσει στις 6.30 το τακτικό δρομολόγιο του υπεραστικού.
Καλά μέχρι εδώ θα πεί κανείς. Χίο επέλεξε να ρθεί, μπορούσε να πάει και σε χώρα της Αφρικής, κάτω από την Σαχάρα εννοείται, καλά να πάθει. Μια ώρα αναμονή και άλλη μια ώρα δρομολόγιο και φτάνει στην πόλη.
Αν έρθει όμως στις 11.30 μ.μ. που είναι το άλλο δρομολόγιο, από τα δύο που γίνονται στον λιμένα Μεστών, τι κάνει;
Ξαπλάρει στην παραλία, πιάνει απάγκιο κανένα αλμυρίκι και περιμένει να ξημερώσει να περάσει το Λεωφορείο να πάει στον προορισμό του!!!
Καταλαβαίνετε ότι εδώ στερεύουν τα επιχειρήματα. Με τέτοια ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών ας μην συζητάμε για τουρισμό στο νησί μας. Αντιπεριφερειάρχες μπορεί να έχουμε, τουριστικούς φορείς μπορεί να έχουμε, Επιμελητήρια κ.λ.π. διαθέτουμε, τουρισμό δεν έχουμε και ούτε θα αποκτήσουμε, εδώ παύει κάθε συζήτηση.
Βεβαίως υπάρχει ο αντίλογος. Και τι να γίνει; Αυτό που γίνονταν τόσο καιρό και που το «κόλπο» δεν μπορεί να το ξέρει μόνο ο Μπουγδάνος. Προφανώς με κάποιον τρόπο ενισχύονταν τα Υπεραστικά και έκαναν τα δρομολόγια των πλοίων.
Αν δεν συνεχιστεί αυτό ας μπεί ιδιώτης να εκτελεί το έργο αυτό ΧΘΕΣ.
Αλλιώς ας σταματήσει το δρομολόγιο των Μεστών. Και ας σταματήσουμε να υποκρινόμαστε ότι το δουλεύουμε ως λιμάνι. Κι’ ας μας πάρει πίσω η Ευρωπαϊκή Ένωση τα χρήματα που δαπανήθηκαν γι’ αυτό. Προφανώς δεν είμαστε άξιοι για δεύτερο λιμάνι και δεν ξέρω αν θέλουμε καν τουρισμό.
Υ.Γ: Επειδή κάποιοι θα αναρωτηθούν τι έχουν τα έρμα και ψοφάνε, προσέξτε τι συμβαίνει στο δρομολόγιο του πλοίου Θεσσαλονίκη – Μυτιλήνη. Μπαίνει από Θεσσαλονίκη στο πλοίο ένα Λεωφορείου που γράφει μπροστά του ΚΤΕΛ Μυτιλήνης. Ταξιδεύει, επιβιβάζονται σε αυτό οι επιβάτες και μόλις φτάσει το πλοίο, το Λεωφορείο τους κατεβάζει στο κέντρο. Κάντε τις συγκρίσεις. Οι άνθρωποι θέλουν τουρισμό. Εμείς θέλουμε… Αντιπεριφερειάρχες.








































