
Έχω γράψει ξανά την άποψή μου. Ένα έργο πρέπει να το κρίνεις αφού τελειώσει.
Συνεπώς, βλέπω όπως και όλοι μας τον Δημοτικό Κήπο και κάνω υπομονή.
Κατ’ αρχάς, υπομονή για τον χρόνο. Τελευταία φορά ο δήμαρχος Χίου βεβαίωσε ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος του έτους. Να εννοούσε το 2025;
Σήμερα, πάντως, ο Νότης Μηταράκης μίλησε στο ραδιόφωνο και τον «κάρφωσε» ότι η επέκταση του Αεροδρομίου συνεχίζεται πυρετωδώς (μεταξύ μας το λες και… υποθερμία), αλλά τώρα θα κολλήσει στο αντιπλημμυρικό έργο, που ανέλαβε ο Δήμος και το οποίο το 2023 ο Γιάννης Μαλαφής, είπε ότι θα ολοκληρωθεί σε έναν μήνα.
Άρα, επειδή οι ημέρες του μήνα του δημάρχου μας είναι κατά τι περισσότερες των 30–31, δεν αναφέρομαι στην ημερομηνία, αλλά στο τι ακριβώς θα εισπράξουμε ως Κήπο, όταν το έργο ολοκληρωθεί. Και επειδή ο Κήπος πολλά χρόνια τώρα έχει συνδεθεί με το πράσινο, εκείνο που βλέπουμε είναι ότι ξηλώθηκαν ακόμα και οι θάμνοι γύρω από τον Κανάρη.
Να περιμένουμε, λοιπόν, με την ελπίδα ότι αυτό που θα παραδοθεί να θυμίζει κάτι από το παρελθόν, ας πούμε, ας μείνει ανέγγιχτο το… άγαλμα του Μπουρλοτιέρη γιατί για τα υπόλοιπα, μάλλον τα δείγματα είναι απογοητευτικά.
Και επειδή ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες, παρατηρούσαμε σήμερα αυτό που σας δείχνουμε και φωτογραφικά.
Οι παλέτες που βλέπετε, είναι, προφανώς, οι πλάκες που θα στρωθούν στο δάπεδο αφού για κάποιο λόγο έχουμε μαλώσει με το χώμα. Αν δεν μας ξεγελούν τα μάτια μας, είναι θυμιανούσικες πέτρες, άρα το… πατινάζ είναι εξασφαλισμένο αλλά, ταυτόχρονα, μας δημιουργείται και μια απορία. Γιατί ξηλώσαμε τις προηγούμενες πλάκες; Σε τι μας εμπόδιζαν, αφού τελικά θα βάλουμε το ίδιο ακατάλληλο για δάπεδο υλικό;
Αναμένοντας τη λύση των αποριών μας, να περάσουμε σε κάτι δικό σας, δίνοντας συγχαρητήρια στην συμπατριώτισσά μας Σταματία Ντομάτα, που μας πληροφορεί τα εξής, με το αντίστοιχο φωτογραφικό υλικό. Μακάρι να είχαμε δέκα τέτοιες.
«Αγαπητή ΑΛΗΘΕΙΑ.
Σήμερα Δευτέρα 8/9/2025 κατατέθηκε στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου με αριθμό πρωτοκόλλου 42380 η επισυναπτόμενη αίτηση.
Κάτοικοι και πολίτες που περνούν καθημερινά από τις δύο οδούς Αργέντη Γκιάζου και Καλαρώνη ζητούν την αφαίρεση των αμιαντοσωλήνων και την ασφαλτόστρωση της υπόλοιπης Αργέντη και ολόκληρης της Καλαρώνη. Για τον λόγο αυτόν συγκεντρώθηκαν 87 υπογραφές.
Επισυνάπτουμε έγγραφο της ΔΕΥΑΝ Χίου από τον Ιούλιο του 2024 που αναφέρει ότι η απομάκρυνση των αμιαντοσωλήνων έχει προγραμματιστεί.
Επίσης, επισυνάπτουμε τις επιπτώσεις του αμίαντου στην υγεία.
Ακόμα επισυνάπτουμε την καταγγελία των κατοίκων στις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου στις 8/8/2025 που χάρις αυτής κινητοποιήθηκαν οι υπηρεσίες και ασφαλτοστρώθηκε ένα κομμάτι της Αργέντη (Γκιάζου).
Τέλος επισυνάπτουμε ενδεικτικές φωτογραφίες που δείχνουν την κατάσταση του οδοστρώματος.
Αν θελήσετε στη διάθεσή σας είναι και παραπεμπτικό για μαγνητική ποδιού οδηγού μοτοποδηλάτου, που έπεσε και χτύπησε λόγω της κακής κατάστασης του οδοστρώματος».
Με εκτίμηση
η εκπρόσωπος των κατοίκων
Σταματία Ντομάτα
ΥΓ. Για να μην αφήνουμε εκκρεμότητες. Θυμόσαστε την υπόθεση Πυργάρη και την πρότασή μας να γίνει καμπάνια για να αγοραστεί ένα αυτοκίνητο, αφού το δικό του κάηκε στη φωτιά της Βολισσού την ώρα που αντί να το μετακινήσει, ο Λεωνίδας πάσχιζε να σβήσει τις φλόγες, που «έγλειφαν» το σχολείο;
Παρόμοιες προτάσεις υπήρχαν και από άλλους. Δεν τελεσφόρησαν, όμως, γιατί ο καθηγητής απάντησε ότι δεν το δέχεται και προέτρεψε αν παρθεί τέτοια πρωτοβουλία, να αφορά άλλον συγχωριανό του, ο οποίος επίσης έχασε στη φωτιά το Ι.Χ. του και το έχει περισσότερη ανάγκη από τον ίδιο.
Αυτός είναι ο Λεωνίδας Πυργάρης.













































