Τροχαία υπάρχει… μυαλό υπάρχει;

Γιάννης Τζούμας
Σάβ, 03/11/2018 - 20:28
φωτο αρχείου

Τιμή και δόξα στον Στυλιανό Παναγυφτόπουλο και λίγα κάνει η Χίος γι’ αυτόν.

Θα μπορούσε για παράδειγμα η επιμνημόσυνη δέηση να μην γίνεται Σάββατο, έτσι ώστε να συμμετέχουν κάποια σχολεία, όπου αντί να πάνε εκδρομή οι μαθητές, ας συνδυάσουν τον περίπατο τους, με το να δουν ένα βίντεο με τα πρόσφατα γεγονότα της 7ης Νοεμβρίου 1994, να δουν εφημερίδες, να τους μιλήσουν οι καθηγητές τους, να μην κάνουμε σιγά – σιγά την τοπική μας ιστορία… κόλλυβα.

Το ίδιο θα μπορούσε να γίνεται και με μια στρατιωτική μονάδα.

Πολλές φορές είναι το ίδιο πολύτιμο με τις ασκήσεις που κάνουν, να ξέρουν οι στρατιώτες τι υπερασπίζονται, να μάθουν για την θυσία του ηρωϊκού πιλότου, που αντί να ανοίξει το εκτινασσόμενο κάθισμα του, για να σωθεί ο ίδιος και να πέσει το μιράζ στην… Ευαγγελίστρια, το πιλοτάρισε μέχρι την άκρη της θάλασσας.

Τουλάχιστον σ’ αυτό δεν μας εμποδίζει ο Ερντογάν, γιατί αν έχουμε κότσια και αν δεν τσιμπάμε στον τσαμπουκά, ότι δήθεν τα νησιά έπρεπε να είναι αποστρατικοποιημένα, ας βγάλουμε μηχανοκίνητα τμήματα στις παρελάσεις.

Δεν συζητάμε λοιπόν για την επιμνημόσυνη δέηση στον τόπο της θυσίας του Υποσμηναγού, λίγο πιο κάτω και απέναντι απ’ το ξενοδοχείο «Ελληνικό Κάστρο», ούτε για το γεγονός ότι καλώς η τροχαία έβαλε «περάντι» ένα περιπολικό και έκοψε την κίνηση από τα φανάρια της Φάρκαινας προς την πόλη, όπου ένας τροχονόμος μάλιστα έδιωχνε την κυκλοφορία προς την Βερίτη μέσω της Αεροπόρου Ροδοκανάκη, της οδού, που περνάει μπροστά από την Πυροσβεστική.

Όντας ένας από τους παθόντες, ακολούθησα και εγώ την οδηγία του αστυνομικού και εκεί κατάλαβα, γιατί κάηκαν οι άμοιροι, στο Μάτι Αττικής.

Τι λέει η κοινή λογική; Εφόσον σπρώχνω ένα ρεύμα μεγάλο, κόβοντας ένα φανάρι, σε μια μικρότερη οδό, φροντίζω και για την έξοδο αυτών των οδηγών, αλλιώς… αλλιώς περιμέναμε μισή ώρα ακριβώς «καρφωμένοι» στην Αεροπόρου Ροδοκανάκη.

Διότι το «όργανον» γενικώς εσκέφθη την είσοδο, αλλά αγνόησε την… έξοδο.

Αποτέλεσμα; Περιμέναμε υπομονετικά, βλαστημώντας το πλέον ηλίθιο φανάρι της χώρας, αυτό της εξόδου από την Αεροπόρου Ροδοκανάκη στην Βερίτη, φανάρι που σίγουρα τους περίσσευε και το φύτεψαν εκεί, περιμένοντας την ώρα του καψίματος του να ησυχάσουμε, αφού δεν υπάρχει φανάρι παγκοσμίως, που να ανάβει για να επιτρέπει την έξοδο δύο το πολύ οχημάτων.

Το ερώτημα λοιπόν εύλογο, όποιος έκανε τον σχεδιασμό ήταν δύσκολο να υπολογίσει, ότι είτε θα έβαζε δύο τροχονόμους καταργώντας τα δύο φανάρια, Φάρκαινας και Αεροπόρου Ροδοκανάκη, είτε ας μην έβαζε κανέναν να μας αφήσει στο Αεροδρόμιο να πιούμε κανέναν καφέ, περιμένοντας να τελειώσει η επιμνημόσυνη δέηση;

Δυστυχώς με αυτά τα αναπάντητα ερωτήματα θα πάμε.

Υ.Γ.: Εννοείται ότι έτσι η τροχαία έκλεισε στη φάκα την Πυροσβεστική Υπηρεσία, αλήθεια, αν στο μισάωρο αυτό, έπρεπε να φύγουν τα πυροσβεστικά οχήματα για συμβάν, τι θα έκαναν θα… πήδαγαν;

 

 

Σχετικά Άρθρα