

Εντάξει ξέρω «εδώ καράβια πνίγονται» αλλά επειδή το θέατρο εγώ το βαρέθηκα, απλά περιμένω τα επόμενα… Τέμπη, δεν πιστεύω ότι καταλάβαμε τίποτα από αυτά, οι πολιτικοί και η πολιτική σίγουρα, συνεπώς προσπαθώ να δώ τι καταλαβαίνουμε εντοπίως. Και επειδή δεν είμαι ο μόνος που ασχολούμαι με τις παλαβομάρες του ευρύτερου δημόσιου τομέα, της μήτρας των… Τεμπών, ψάχνοντας να βρώ τι ρόλο παίζει το όρθιο ξύλο, που αντί παγκακίου μπήκε στις νέες στάσεις λεωφορείων ήρθε η Τεχνική υπηρεσία του Δήμου Χίου να μου λύσει την απορία. Είναι παγκάκια… ορθίων, όπως λέμε ο καραφλός με τις… μπούκλες.
Αντί λοιπόν να πάνε να ξηλώσουν αυτές τις μπούρδες, συνέταξαν την παρακάτω επιστολή προς έναν άλλο ανήσυχο της παρέας τον Κυριάκο Δηράκη, που βλέποντας την Στάση της φωτογραφίας στο Καστέλλο αναρωτήθηκε γιατί είναι η… μισή.
Όταν λοιπόν φυτεύεται για Στάση μια αηδία, που δεν μπορεί κανείς να κάτσει, δεν προφυλάσσεται από το νερό και τον αέρα, και από πάνω βγαίνουν αυτό και το δικαιολογούν όσες φορές να διαδηλώσουμε για τα Τέμπη, αυτά είναι… μέσα μας και ιδού το δείγμα.
«Σε απάντηση του δημοσιεύματος σας για την απουσία ξύλινου καθίσματος στο στέγαστρο της περιοχής του Καστέλου θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με τη μελέτη του έργου στο συγκεκριμένο σημείο εξαιτίας της στενότητας του πεζοδρομίου δεν προβλέπονταν για λόγους ασφαλείας παγκάκι για καθήμενους
Ο Δήμος Χίου μέσω του προγράμματος Φιλόδημος ΙΙ προμηθεύτηκε δεκατρία(13) στέγαστρα για την αναβάθμιση των στάσεων του, συνολικού προϋπολογισμού 46.466,55€. Η προμήθεια και τοποθέτηση των στεγάστρων έγινε σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές του ΟΑΣΑ, εξασφαλίζοντας πάντα την προστασία του επιβατικού κοινού.
Οι τύποι στεγάστρων που τοποθετήθηκαν ήταν τριών τύπων (Α,Β,Γ) και πιο συγκεκριμένα: Τα τύπου Α ( πλάτος 1,30μ και μήκος 4,00μ , με οπίσθια όψη (πλάτη) από διαφανές αντιβανδαλιστικό, άθραυστο πλαίσιο, το αριστερό κάθετο προς την γραμμή του πεζοδρομίου τμήμα είναι πλήρως καλυμμένο από διαφημιστικό πλαίσιο, είναι εξοπλισμένα με σταθερό κάθισμα τριών θέσεων) και έχουν τοποθετηθεί σε τρεις περιοχές του νησιού (Λιβάδια, Ελ. Βενιζέλου ΔΕΗ και Νεοχώρι) καθώς απαιτείται πλάτος πεζοδρομίου άνω των 2,70μ.
Τα τύπου Β έχουν τοποθετηθεί σε εννέα σημεία (πλάτος 1,10μ και μήκος 4,00μ, έχουν τοποθετηθεί σε πεζοδρόμια πλάτους άνω του 1,80μ. έως 2,69μ. Σε αυτά υπάρχει μόνο οπίσθια πλάτη πλήρως κλειστή από διαφανές πλαίσιο. Αριστερά και δεξιά το στέγαστρο είναι τελείως ανοικτό (για την ελεύθερη διακίνηση των πεζών) και είναι εξοπλισμένα μόνο με ανακλινόμενο κάθισμα τριών θέσεων ή ορθοστάτες (παγκάκι ορθίων).
Τέλος τα τύπου Γ , όπως αυτό που έχει τοποθετηθεί στη στάση του Καστέλου είναι στέγαστρα πλάτους 1,10μ έως 1,19μ και μήκους τουλάχιστον 4,00μ. κατά περίπτωση, που τοποθετούνται σε πεζοδρόμια πλάτους από 1,60μ έως 1,79μ. Στον τύπο αυτό των στεγάστρων δεν τοποθετείται οπίσθια όψη (πλάτη) ούτε αριστερό και δεξιό τμήμα (θα είναι τελείως ανοικτά για την ελεύθερη διακίνηση των πεζών). Στον τύπο αυτό απαγορεύεται η τοποθέτηση οποιουδήποτε καθίσματος.
Υ.Γ: Για να συμπληρωθεί η γκάμα ξεχάσατε τα παγκάκια για σκουλικαντέρες όπως κατωτέρω.