
H χρήση της μαστίχας Χίου στην κοσμητολογία, δεν είναι νέο. Όμως το να επιλέγει μια εταιρία, του κύρους της Shiseido, το προϊόν της μαστίχας ανάμεσα σε 225 άλλα συστατικά και να δημιουργεί ένα καλλυντικό, με αυτό ως βασικό υλικό, διαφημίζοντας το παγκοσμίως, αποτελεί σίγουρα ένα νέο κινητήριο μοχλό προώθησης, όχι μόνο της μαστίχας, αλλά και του νησιού μας.
Τα videos που συνοδεύουν το καλλυντικό «The elite foundation formula» που έβγαλε στην αγορά η εταιρεία είναι η τρανή απόδειξη γι’αυτό, με τον Γενικό Διευθυντή, Υπεύθυνο Έρευνας & Ανάπτυξης της Ένωσης Μαστιχοπαραγωγών Χίου, Ηλία Σμυρνιούδη, και τον Πρόεδρο της ΕΜΧ, Γιώργο Τούμπο, δικαίως να επιχαίρουν.
«Η διαφήμιση της πολυεθνικής ιαπωνικής εταιρείας Shiseido για το προϊόν της με βάση την Μαστίχα CLÉ DE PEAU BEAUTÉ, κάνει τον γύρο του κόσμου, και μας διαφημίζει.
Για να αντιληφθείτε τα μεγέθη η Shiseido έχει ετήσιο κύκλο εργασιών (τζίρο) κοντά στα 7,5 δις €, με 35.318 εργαζόμενους», αναφέρει σε ανάρτησή του ο Γιώργος Τούμπος, ενώ ο Ηλίας Σμυρνιούδης μιλώντας στο Ράδιο – Αλήθεια, σημείωσε ότι η Shiseido γνώρισε από την μακρινή Ιαπωνία τη μαστίχα της Χίου μέσω εταιρείας βιοτεχνολογίας στη Γαλλία με την οποία συνεργάζεται η Ένωση ( Η ΕΜΧ συνεργάζεται επίσης και με εταιρεία βιοτεχνολογίας που δραστηριοποιείται στην Ισπανία).
Το γεγονός ότι ένας τέτοιος κολοσσός επιλέγει το τοπικό προϊόν και το εμπιστεύεται ανοίγει, είπε ο κος Σμυρνιούδης, πόρτες και για άλλες συνεργασίες.
Λεπτομέρεια που αξίζει να αναφερθεί: Το εν λόγω καλλυντικό (μέικ απ) κοστίζει 350 ευρώ τα 27 ml!