Εκτός Χίου... η εκπαίδευση και οι άδειες χειριστών ταχυπλόων σκαφών

Δείτε το ΒίντεοΔείτε τις ΦωτογραφίεςΑκούστε το ηχιτικό
Τρί, 22/05/2018 - 15:37
Ηχητικό απόσπασμα: 

Το σκεπτικό του νομοθέτη που θέλει η κάθε σχολή εκπαίδευσης χειριστών ταχυπλόων σκαφών να διαθέτει δύο τουλάχιστον σκάφη, στέρησε τη δυνατότητα, που είχαν μέχρι τον περασμένο Οκτώβρη οι Χιώτες να εκπαιδεύονται στο νησί, στη Σχολή του Βαγγέλη Κυρηθρά.

Ούτε εξετάσεις όμως δεν μπορούν να δώσουν στο νησί, διαδικασία για την οποία έχει την αρμοδιότητα το Λιμεναρχείο, αφού δεν υπάρχει σκάφος που να πληροί τις προϋποθέσεις που τίθενται, κυρίως την ειδική ασφάλεια που πρέπει να υπάρχει κατά τη διενέργεια των εξετάσεων… οπότε δύο λύσεις έχουν: ή θα περιμένουν (άγνωστο πόσο) μέχρι να αντιμετωπιστεί το ζήτημα, ή θα πρέπει να κάνουν την εκπαίδευσή τους και τις εξετάσεις εκτός Χίου.

Όπως ανέφερε στην “Α” ο Βαγγέλης Κυρηθράς το κόστος για την αγορά 2ου σκάφους είναι απαγορευτικό, αφού θα χρειαστούν χρόνια για να κάνει απόσβεση, έχοντας από 15 έως 20 εκπαιδευόμενους κατ’ έτος, οπότε αποφάσισε να βγει “εκτός παιχνιδιού”, ενώ ακόμη αναζητεί απαντήσεις γιατί τέθηκε η προϋπόθεση των δύο σκαφών, θέτοντας σε αντιπαραβολή το τι ισχύει στη στεριά για τις άδειες οδήγησης ΙΧ.

“Εκεί οι σχολές πρέπει να έχουν δύο αυτοκίνητα;”, ρωτά, αλλά που να βρεθεί αρμόδιος να του απαντήσει…

Από την άλλη, η Λιμενάρχης Χίου, Ειρήνη Αργύρη, σε ραδιοφωνική της συνέντευξη εστίασε στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Λιμεναρχείο, στο οποίο εκκρεμούν ήδη δύο αιτήσεις για εξέταση χειριστή ταχυπλόου.

Πρόγραμμα εξετάσεων υπάρχει, πλην όμως χωρίς ασφαλισμένο σκάφος, αυτές δεν μπορούν να γίνουν και καταβάλλονται - όπως είπε - προσπάθειες για να αντιμετωπιστεί το ζήτημα.

Κατά μέσο όρο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Λιμεναρχείου, στη Χίο ετησίως δίνονται περίπου 20 τέτοιες άδειες.

vag._kirythras_oi_paraloges_apaitiseis_toy_nomoy_ekleisan_ti_sholi_odigon_tahyploon

Σχετικά Άρθρα