Μπράβο στην ομάδα Δίας

Πέμ, 25/06/2026 - 16:47

Δίκυκλη Αστυνόμευση, ΔΙΑΣ αλλά... παντός καιρού.

Έτσι σήμερα το πρωϊ διερχόμενος από την οδό Μουσείου άκουσε κάποιον να καλεί σε βοήθεια. Ειδοποίησε ως όφειλε την Αστυνομία, η οποία με την σειρά της κάλεσε την ομάδα ΔΙΑΣ να προσέλθει στο σημείο.

Πράγματι οι Αστυνομικοί άκουσαν τις φωνές και οδηγήθηκαν στον 1ο όροφο οικίας, όπου ανοίγοντας ανασφάλιστη πόρτα μπαλκονιού είδαν μια ηλιωμένη κυρία στο πάτωμα. Διαπίστωσαν τον τραυματισμό της και ειδοποίησαν το ΕΚΑΒ, που την παρέλαβε οδηγώντας την στο Νοσοκομείο, πιθανά με κάταγμα ισχύου. Η τραυματισμένη συμπολίτισσα μας διέμενε μόνη της.

 

 

Σχετικά Άρθρα