Ο,τι και να πει κανείς θα είναι λίγο. Σε μια Ελλάδα που πληθυσμιακά καταρρέει η Ελληνική Πολιτεία αδυνατεί να λύσει και τα πιο απλά ζητήματα που αφορούν στη δυνατότητα ενός κατοίκου χωριού να απολαμβάνει του δικαιώματος συγκοινωνιακής κάλυψης, με την πρωτεύουσα του τόπου του.
Αυτό συμβαίνει εδώ και ένα μήνα στα χωριά Αμάδες, Βίκι, Καμπιά, αφού το υπεραστικό ΚΤΕΛ - ως ιδιωτικός φορέας- αποφάσισε ότι δεν το συμφέρει να συνεχίσει το ένα και μοναδικό δρομολόγιο που εκτελούσε εβδομαδιαίως, τα τελευταία χρόνια, στα τρία χωριά.
Οι Πρόεδροι των Αμάδων, Πρόδρομος Μανωλάκης και των Καμπιών, Σταμάτης Καλογεράς, αναφέρθηκαν στο θέμα σε ραδιοφωνική τους παρέμβαση στην "Α" λέγοντας ότι έχουν ενημερώσει την Περιφέρεια ζητώντας την παρέμβασή της για την εξεύρεση λύσης, ενώ προτίθενται να θέσουν το ζήτημα, στον υπουργό Νότη Μηταράκη και στον Ανδρέα Μιχαηλίδη.
Σύμφωνα με τους ίδιους, στα χωριά τους διαμένουν πάνω από 110 άτομα συνολικά σε μόνιμη βάση, κυρίως υπερήλικες, ενώ στο μόνο χωριό που υπάρχει παιδί για το οποίο εκτελείται μεταφορικό έργο από την περιφέρεια, στο πλαίσιο των μαθητικών δρομολογίων, είναι οι Αμάδες, όπου όμως η μεταφορά γίνεται με ταξί.
Σημειώνεται ότι οι δύο πρόεδροι τόνισαν την "Α" ότι το πρόσθετο κόστος για το πετρέλαιο του λεωφορείου ώστε να πηγαίνει στα χωριά τους, ως συνέχεια του δρομολογίου των Καρδαμύλων -όπως τους ενημέρωσαν από το υπεραστικό ΚΤΕΛ- είναι 40 ευρώ!
Μετά από αυτά ας μη μας εκπλήσει το γεγονός ότι και σ'αυτούς τους οικισμούς η τελευταία απογραφή έδειξε σημαντική μείωση του πληθυσμού.