Κυρ, 21/06/2026 - 22:15

Η φωτογραφία και το σχόλιο από κατοίκους των Αγίων Αναργύρων.
"Τι αμαρτίες πληρώνουμε; Ποτέ όσα χρόνια ζούμε στην γειτονιά μας, δεν είδαμε τέτοιες εικόνες. Έλεος"
Σ.Σ. Δεν πληρώνουμε αμαρτίες αγαπητοί, αλλά τις επιλογές μας. Τα έχει αυτά η δημοκρατία. Ευτυχώς επιτρέπει διορθώσεις. Μέχρι τότε υπομονή και τύχη μην πάθουμε καμιά χολέρα.






































