Το στατικό ποδήλατο υπόσχεται ευεξία και καλλίγραμμο σώμα

Με το στατικό ποδήλατο θα βάλεις την άθληση στην καθημερινότητα σου και θα απολαύσεις πολλαπλά οφέλη
Τρί, 13/04/2021 - 15:48

Θέλεις πολύ να κάνεις γυμναστική, αλλά δεν το παίρνεις απόφαση να σηκωθείς από τον καναπέ σου. Ή δεν σου ταιριάζουν οι outdoor δραστηριότητες: τρέξιμο στο κοντινό στάδιο, δημόσια όργανα στο πάρκο της γειτονιάς σου, yoga στη φύση.

Τότε, η καλύτερη επένδυση που αξίζει να κάνεις είναι το στατικό ποδήλατο. Αν ήδη έχεις ξεκινήσει να μαζεύεις τα ρούχα που έχεις ρίξει πάνω του και να το χρησιμοποιείς όπως του αρμόζει.

Με το στατικό ποδήλατο θα βάλεις την άθληση στην καθημερινότητα σου και θα απολαύσεις πολλαπλά οφέλη. Εξάλλου, η γυμναστική μέσα στο σπίτι είναι μεγάλη τάση τώρα που μένουμε μέσα και φυσικά βελτιώνει τη ψυχολογία σου.

Φόρεσε αθλητικά και φόρμα

Για να μπεις στο mood «γυμναστική στο σπίτι» επιβάλλεται να έχεις το κατάλληλο style. Μη μείνεις με την πυζάμα σου, φόρεσε τα αθλητικά σου ρούχα και απόλαυσε όλη τη διαδικασία, όπως θα έκανες αν πήγαινες γυμναστήριο. Διάλεξε την αγαπημένη σου φόρμα, φόρεσε τα sneakers σου, πάρε μια πετσέτα δίπλα σου και ένα μπουκάλι νερό και ξεκίνησε κανονικά το πρόγραμμα γυμναστικής σου.

Θέσε ρεαλιστικούς στόχους για τη προπόνηση σου

Aν είσαι αρχάρια και ξεκινάς τώρα τις προπονήσεις σου, δε χρειάζεται να γυμνάζεσαι κάθε μέρα. Ξεκίνησε 3 φορές τη βδομάδα για 30 λεπτά. Γιατί πάνω απ΄όλα δεν πρέπει να καταπονέσεις το σώμα σου. Αλλά και ούτε να βαρεθείς μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.

Γυμνάζεσαι ενώ βλέπεις ταινία

Τι καλύτερο από το να συνδυάσεις τη προπόνηση σου με την αγαπημένη σου σειρά στο Netflix. Ειδικά αν δεν είσαι και πολύ της γυμναστικής βλέποντας μια σειρά που σου αρέσει δεν καταλαβαίνεις πως πέρασε η ώρα της προπόνησης. Αν από την άλλη, δεν θέλεις να τα συνδυάσεις μπορείς να βάλεις δυνατά dance μουσική και να χαρείς την προπόνηση σου -όπως ακριβώς θα έκανες στο γυμναστήριο.

Το πρώτο διάστημα που ξεκινάς προπόνηση έχεις περισσότερη διάθεση, ιδιαίτερα αν βλέπεις αποτελέσματα και στο σώμα σου (απώλεια κιλών, σύσφιξη γλουτών). Μετά από κάποιο διάστημα, αν βαρεθείς, δοκίμασε την εικονική προπόνηση. Σύμφωνα με άρθρο του Stylist η εικονική ποδηλασία είναι η νέα τάση για indoor δραστηριότητα καθώς με συγκεκριμένα προγράμματα μπορείς να κάνεις ποδήλατο στο Central Park, δίπλα στο Σηκουάνα, ακόμα και στο πάρκοVoldepark στο Άμστερνταμ. Ναι, αυτό το διάστημα έχουμε τόσο ανάγκη να ταξιδεύουμε έστω και εικονικά.

Βελτιώνεις τη ψυχολογία (και την αυτοπεποιήθηση) σου

Όλο αυτό το διάστημα του εγκλεισμού νιώθεις πιεσμένη και είναι κάτι φυσιολογικό. Δεν είναι εύκολο να τα κάνεις όλα από το σπίτι -ειδικά αν είσαι μαμά και πρέπει να συνδυάσεις τηλεργασία και τηλεκπαίδευση μαζί. Ξεκινώντας στατικό ποδήλατο θα εκτονώνεσαι και φυσικά θα αλλάξει η ψυχολογία σου προς το καλύτερο, ενώ απομακρύνει το ενδεχόμενο κατάθλιψης. Σε έρευνα που έγινε, σύμφωνα με το The American Journal of Pscychiatry, διαπιστώθηκε πως η τακτική άσκηση οποιασδήποτε έντασης παρέχει προστασία από μελλοντική κατάθλιψη. Κι όταν η ψυχολογία σου είναι ανεβασμένη αυτόματα ανεβαίνει η αυτοπεποίθηση σου.

Πηγή: bovary.gr