
Μετά από 13 χρόνια συνειδητής αποχής από τα κοινά, η πορεία του έργου του αεροδρομίου και όλα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας για την επίλυση του προβλήματος με τους χώρους στάθμευσης οχημάτων για την εξυπηρέτηση των αναγκών του αεροδρομίου, έφεραν στο προσκήνιο την πρώην Βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Ελπίδα Τσουρή. Μετά την ανάρτησή της σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης μίλησε σήμερα στο Ράδιο «Α» εξηγώντας τους λόγους που οδήγησαν σ’αυτήν την παρέμβαση απευθύνοντας έκκληση στους βουλευτές της Χίου αλλά και στους αυτοδιοικητικούς να συνεργαστούν πέρα από κόμματα για να γίνει το έργο. «Δεν μπορώ να φανταστώ ότι και τα εγγόνια μου δεν θα έχουν ολοκληρωμένο το έργο του αεροδρομίου», τόνισε η κα Τσουρή η οποία πάντως όταν ρωτήθηκε αν το κεφάλαιο της πολιτικής έχει κλείσει οριστικά απάντησε ότι όσο είναι ελεύθερη επαγγελματίας, είναι αφιερωμένη στη δουλειά της, στο γραφείο της και στον κόσμο που με εμπιστεύεται. Από εκεί και πέρα άφησε ανοιχτό το τι θα πράξει όταν βγει στη σύνταξη.
Αναφορικά με το έργο του αεροδρομίου επεσήμανε ότι από την εκλογή της το 2000 και έπειτα αφιέρωσε άπειρες ώρες εργασίας, μέχρι το 2012 που δεσμεύθηκαν τα κονδύλια για τις απαλλοτριώσεις στο βόρειο τμήμα για την επέκταση του διαδρόμου.
«Το έργο, όταν ανέλαβα εγώ βουλευτής το 2000, ήταν ένα έργο το οποίο δεν υπήρχε καν στο τραπέζι των συζητήσεων. Το θεωρούσαν μια τελειωμένη υπόθεση, γιατί είχαμε αλλεπάλληλες απορριπτικές αποφάσεις του Συμβουλίου Επικρατείας. Για να ξαναμπεί λοιπόν στο τραπέζι, πιάσαμε από το μηδέν και κάτω από το μηδέν , βάζοντας κάτω όλες τις παρατηρήσεις του Συμβουλίου Επικρατείας, μία προς μία, οι οποίες αντιμετωπίστηκαν από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας με την εκπόνηση του master plan”, τόνισε η πρώην Βουλευτής λέγοντας ότι μετά την έγκριση του σχεδίου από το ΣτΕ μεσολάβησαν κάποια χρόνια – μετά το 2004 που το έργο δεν προχώρησε καθόλου και «το 2010 ξεκίνησε ξανά ο αγώνας για την εξεύρεση κονδυλίων για τις απαλλοτριώσεις» .
«Είχαμε μπει πλέον σε περίοδο μνημονίων και τα κονδύλια τα οποία απαιτούνταν για τις απαλλοτριώσεις ήταν υπέρογκα για εκείνη την εποχή.
Χτύπησαμε πόρτες - εγώ και ο κύριος Μουσουρούλης, τότε συνάδελφος της Νέας Δημοκρατίας- υπέγραψε πρώτα ο υπουργός οικονομικών, Βαγγέλης Βενιζέλος και στη συνέχεια ο υπουργός μεταφορών, ο κος Βορίδης και στα κονδύλια εξασφαλίστηκαν παραμονές των εκλογών του 2012», τόνισε η κα Τσουρή και συνέχισε:
«Διαβάζω ότι υπάρχουν απαλλοτριωμένες ιδιοκτησίες στις οποίες εξακολουθούν να παραμένουν οι ιδιοκτήτες τους. Αυτό δεν έχει καμία λογική νομική βάση και σε συνδυασμό με όσα ακούγονται για το πολύ υπαρκτό πρόβλημα του χώρου στάθμευσης ενός αεροδρομίου ένιωσα την ανάγκη να εκφράσω τον προβληματισμό μου γιατί και πώς υπήρξε τέτοια καθυστέρηση στην παράδοση ενός έργου που είναι εμβληματικό για το Νομό».
Η κα Τσουρή καταλήγοντας επεσήμανε ότι «είναι η υποχρέωση όλων των φορέων - γιατί τότε, όταν κυνηγούσαμε ένα μεγάλο έργο, ήμασταν όλοι μαζί, οι δύο βουλευτές του νομού, ο Δήμαρχος, ο Περιφερειάρχης- να γίνει μια τέτοια προσπάθεια για να τελειώνουμε. Αυτή η κατάσταση που επικρατεί η τριτοκοσμική. Δεν το αξίζει η Χίος μετά από τόσους αγώνες και τόσους πόρους».







































