Χίος, Τετάρτη 21 Αυγούστου

Άμεση παροχή Βοήθειας σε 479.856 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το 2018

Τετ, 16/01/2019 - 20:59

 

Ιδιαίτερα πυκνή ήταν και κατά το 2018 η δραστηριότητα της INTERAMERICAN στον τομέα παροχής υπηρεσιών Βοήθειας. Η εταιρεία διαχειρίστηκε συνολικά 479.856 περιστατικά, ανταποκρινόμενη ημερησίως, κατά μέσο όρο, σε 1.348 κλήσεις. Σε Οδική Βοήθεια αφορούσαν 9 στα 10 περιστατικά, σε σύνολο 451.629 περιστατικών, ενώ Άμεση Ιατρική Βοήθεια παρασχέθηκε σε 28.227 περιστατικά. Η INTERAMERICAN Βοήθειας κατέχει ηγετική θέση στην ασφαλιστική αγορά, με μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 31,7 εκατ. ευρώ κατά το 2018, αυξημένα κατά 0,6% έναντι του 2017. Αξιοσημείωτος είναι ο ειδικός δείκτης Net Promoters Score (NPS) της εταιρείας, που φθάνει στο 73 και αφορά, κυρίως, στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας από πελάτες που έχουν κάνει χρήση υπηρεσιών σε τρίτους. Ο δείκτης NPS της INTERAMERICAN Βοήθειας είναι κατά πολύ υψηλότερος από τα διεθνή standards.

Αναλυτικά, με υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε επιτόπου 89.838 περιστατικά, μετέφερε 187.582 οχήματα και στην έδρα τους 32.890, ενώ παρείχε υπηρεσίες autohelp σε 135.228 περιπτώσεις. Στο πλαίσιο των διεθνών συνεργασιών της, η εταιρεία υποστήριξε με Οδική Βοήθεια 6.091 οχήματα ασφαλισμένα σε εταιρείες εκτός Ελλάδος. Όσον αφορά στην αμεσότητα της παροχής, η INTERAMERICAN ανταποκρίνεται, κατά μέσο όρο, εντός 36 λεπτών της ώρας σε αστικές περιοχές. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία έχει αναπτύξει για την απόσυρση οχημάτων με βλάβη συνεργασίες με τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής (Προσωπικής) Βοήθειας, η INTERAMERICAN πραγματοποίησε κατά το 2018 συνολικά 116 διακομιδές με ελικόπτερο και υγειονομικό αεροπλάνο, από τις οποίες οι 103 ήταν από τη νησιωτική Ελλάδα. Οι διακομιδές με ασθενοφόρο έφθασαν τις 5.305, ενώ παρασχέθηκε άμεση ιατρική βοήθεια και εκτός Ελλάδος σε 97 περιστατικά. Στο πλαίσιο διεθνών συνεργασιών, έλαβαν σχετικές υπηρεσίες 465 αλλοδαποί. Επίσης, το κέντρο συμβουλευτικής υποστήριξης υγείας διαχειρίστηκε 22.709 περιστατικά. Υπογραμμίζεται ο κομβικός ρόλος της Γραμμής Υγείας 1010 στο νέο Σύστημα Υγείας «bewell» της εταιρείας, δεδομένου ότι το 1010 υποδέχεται κάθε ζήτημα υγείας ασφαλισμένου στην INTERAMERICAN. Η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνίες συνεργασίας, μέσω χορηγίας τρίτου, για παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας σε ορισμένα νησιά.

«Οι υπηρεσίες Βοήθειας της εταιρείας αποδίδουν σημαντική αξία στους πελάτες μας - και όχι μόνο, αφού παρέχονται και επιλεκτικά σε φορείς και σε μη ασφαλισμένους με γνώμονα την εταιρική υπευθυνότητα. Παράλληλα, τροφοδοτούν την ποιοτική εμπειρία των πελατών και συνεισφέρουν στην ενίσχυση της φήμης της INTERAMERICAN εδώ και 25 χρόνια» τονίζει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της εταιρείας Βοήθειας.

 

Οι υπηρεσίες Βοήθειας κατά το 2018

 

Οδική Βοήθεια

Άμεση Ιατρική Βοήθεια

Επί τόπου υπηρεσίες

89.838

Αεροδικομιδές

116

Autohelp

135.228

Διακομιδή με Ασθενοφόρο

5.305

Ρυμουλκήσεις

187.582

Υπηρεσίες Συμβουλευτικής

22.709

Μεταφορά στην έδρα

32.890

Περιστατικά Εξωτερικού

97

 

Σχετικά Άρθρα

Τρί, 20/08/2019 - 22:09
Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN

Βάση της υψηλής εταιρικής αξιοπιστίας για την INTERAMERICAN αποτελεί η εκπλήρωση των υποχρεώσεών της σε αποζημιώσεις και καταβολές. Η εταιρεία, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, πλήρωσε σε αποζημιωθέντες και λοιπούς δικαιούχους συνολικά 125,9 εκατ. ευρώ, σε 200.789 περιπτώσεις. Συγκριτικά με το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα, παρατηρείται κατά 6% μείωση καταβολών στον κλάδο Ζωής -που οφείλεται κυρίως σε λιγότερες λήξεις συμβολαίων- και στον κλάδο Υγείας, λόγω μείωσης των δαπανών νοσηλείας, ενώ αντιθέτως σημειώθηκε σημαντική αύξηση στις αποζημιώσεις των κλάδων Γενικών Ασφαλίσεων, εξ αιτίας καταστροφικών γεγονότων. Κατά μέσο όρο ημερησίως, 1.100 πελάτες εισέπρατταν κάποιο ποσόν από την εταιρεία.

Ειδικότερα, η INTERAMERICAN κατέβαλε για συμβόλαια Ζωής 32,8 εκατ. ευρώ σε 7.682 περιπτώσεις, με 14,7 εκατ. ευρώ σε λήξεις συμβολαίων Ζωής. Στον κλάδο Υγείας, σε 104.359 περιπτώσεις πληρώθηκαν 28,1 εκατ. ευρώ. Πιο αναλυτικά, για νοσοκομειακά προγράμματα και νοσηλείες προγραμμάτων Medisystem το καταβεβλημένο ποσόν έφθασε στα 21,9 εκατ., ενώ αξιοσημείωτη είναι η ανταπόκριση στην κάλυψη ασφαλισμένων με το νέο, πρωτοποριακό σύστημα Υγείας «bewell», με διαχείριση 2.863 περιπτώσεων για επισκέψεις σε ιατρούς, διαγνωστικές εξετάσεις, νοσηλείες και άλλες υπηρεσίες κατά τους πρώτους επτά μήνες λειτουργίας του συστήματος. Στις Γενικές Ασφαλίσεις, αντιμετωπίστηκαν συνολικά 32.251 περιπτώσεις και πληρώθηκαν 52,2 εκατ. Επί μέρους, για 1.851 συμβάντα που καλύπτονταν με συμβόλαια κατοικίας και επιχείρησης πληρώθηκαν 12,5 εκατ. ευρώ και σε 27.215 ιδιοκτήτες οχημάτων 34,5 εκατ. Στις αποζημιώσεις Ομαδικών Ασφαλίσεων, σε σύνολο 56.497 πληρωμών συνολικού ποσού 12,8 εκατ. ευρώ, το μεγαλύτερο μερίδιο είχαν οι καταβολές για συμβόλαια Ζωής - Υγείας και Ζημιών που έφθασαν στα 7,3 εκατ., ενώ για συνταξιοδοτικά πληρώθηκαν 4,5 εκατ.

Η δημιουργία σταθερής σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ της INTERAMERICAN και του πελάτη δομείται πάνω στη συστηματική διαχείριση με το Customer Relationship Management και με την εφαρμογή συγχρόνων μεθοδολογιών, που αποσκοπούν στη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των ασφαλισμένων. Η πιο πρόσφατη ηλεκτρονική έρευνα, που διενεργεί ετησίως η εταιρεία, καταδεικνύει ποσοστό 85,7% ικανοποιημένων και πολύ ικανοποιημένων πελατών στο σύνολο των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων, με υψηλότερη την ικανοποίηση στους κλάδους αυτοκινήτου (89%) και κατοικίας (88%). Επισημαίνεται ότι ο ειδικός δείκτης Net Promoter Score (NPS) έχει ανέλθει στις 63 μονάδες και είναι εντυπωσιακά υψηλός για τα διεθνή standards. Το σύστημα NPS αποδίδει τον βαθμό ικανοποίησης, πίστης και διάθεσης για σύσταση της INTERAMERICAN σε τρίτους, με βάση τις απαντήσεις πελατών που έχουν εξυπηρετηθεί. Η εταιρεία παρακολουθεί τον δείκτη NPS από το 2014, έχοντας καταγράψει έκτοτε ιδιαίτερα σημαντική αύξηση 15 μονάδων.

 

«Η αλληλεπίδραση της INTERAMERICAN με τον πελάτη είναι κομβικής σημασίας για τη βιώσιμη ανάπτυξή της. Ταυτόχρονα, η ποιότητα αυτής της σχέσης επιδρά και στη σχέση της εταιρείας με άλλους stakeholders: την Εποπτική Αρχή, θεσμικούς φορείς, επαγγελματικούς οργανισμούς, την ευρύτερη επιχειρηματική κοινότητα και κοινωνία. Γι’ αυτό ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο της ασφαλιστικής λειτουργίας και εμπορικής πολιτικής μας, που πλέον διευρύνεται έξω από τα παραδοσιακά όρια της ασφάλισης. Στη λογική της δημιουργίας μιας νέας, εμπλουτισμένης εμπειρίας για τους ασφαλισμένους μας, συνδεόμαστε όλο και περισσότερο με την καθημερινότητά τους, επηρεάζοντας τον τρόπο και βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής τους» υπογραμμίζει ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της INTERAMERICAN.