
Το σχέδιο για ενιαίο διαγωνισμό για τη συγκοινωνία – αστική και υπεραστική στη Χίο- δεν μπορεί να εφαρμοστεί από το Αστικό ΚΤΕΛ, με τις προϋποθέσεις που τίθενται, αφενός γιατί δεν υπάρχουν τα μέσα – οχήματα και οδηγοί – αφετέρου η οικονομική δυνατότητα, αφού στην πορεία για τους διαγωνισμούς για την ανάθεση του συγκεκριμένου έργου «εξαφανίστηκε» η επιδότηση των αναδόχων ανά χιλιόμετρο και την ίδια στιγμή τους ζητείται υψηλή εγγυητική επιστολή και προϋποθέσεις όπως η τηλεματική που αυξάνουν τα λειτουργικά κόστη.
Στα παραπάνω συνοψίζονται τα όσα ανέφερε σε δηλώσεις του σήμερα, στο Ράδιο "Α" ο Δ/νων Σύμβουλος του Αστικού ΚΤΕΛ, Γιώργος Ξυλάς επισημαίνοντας ότι αν δεν υπάρξει αλλαγή σχεδιασμού από το υπουργείο θα υπάρξουν σοβαρές δυσκολίες στη λειτουργία και του Αστικού ΚΤΕΛ.
«Υπερηφανευόμαστε ότι μέχρι σήμερα δεν χρωστάμε», ανέφερε σημειώνοντας ότι αυτό ισχύειγιατί δεν λαμβάνουν για ένα χρόνο μερίσματα οι μέτοχοι, αλλά με την τροπή που έχουν πάρει τα πράγματα δεν γνωρίζει τι θα γίνει στο μέλλον.
Το τελευταίο διάστημα, μετά το χειρόφρενο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, οι του Αστικού είχαν σειρά επαφών με τοπικούς παράγοντες (Βουλευτή Ν. Μηταράκη, αντιπεριφερειάρχες Π. Βρουλή και Ν.Νύκτας) και την προσεχή Παρασκευή με το Δήμαρχο, στους οποίους εξέθεσαν με λεπτομέρεια το τι ακριβώς συμβαίνει εξηγώντας ότι δεν μπορεί το Αστικό ΚΤΕΛ να αναλάβει και την υπεραστική συγκοινωνία.
«Εξηγήσαμε το τεχνικό και οικονομικό κομμάτι. Πρώτον το οικονομικό της εταιρείας, ότι αυτή τη στιγμή είμαστε στα πρόθυρα, χτυπάμε ένα καμπανάκι και λέμε ότι μέχρι εδώ αντέχουμε και δεν ξέρουμε παρακάτω τι γίνεται.»
«Έχουμε 19 οχήματα και διαθέτουμε μόνο 16 οδηγούς», ανέφερε ο κος Ξυλάς σημειώνοντας ότι ακόμη και μετά την «έξοδο» από τα δρομολόγια του υπεραστικού δεν υπήρξε μεγάλος αριθμός διαθέσιμων οδηγών, ενώ στην περίπτωση που χρειαστεί να καλύψει κάποιος φορέας την υπεραστική συγκοινωνία (εξαιρουμένων των μαθητικών δρομολογίων) θα χρειστούν τουλάχιστον 6 με 8 οχήματα και 9 με 10 οδηγοί!






































