Χίος, Δευτέρα 30 Μαρτίου

Εκπτώσεις, αλλά πάνε οι… παλιές καλές εποχές

Δείτε το ΒίντεοΔείτε τις Φωτογραφίες
Δευ, 11/07/2016 - 16:29

Πάνε οι εποχές που οι εκπτώσεις είχαν περιεχόμενο και για τους καταναλωτές και για τους εμπόρους. Τώρα οι τελευταίοι γνωρίζουν καλά τι θέλουν να ψωνίσουν και πολλές φορές κάνουν ακόμα και παζάρια, ενώ οι δεύτεροι για να προσελκύσουν κατεβάζουν την τιμή ακόμα και στο κόστος. Οι Ευγενία Μπουρνιά, Δέσποινα Παπαγιαννάκη και Δημήτρης Ψυχιάς, που ρωτήσαμε ενδεικτικά, είδαν αυξημένη την κίνηση την πρώτη ημέρα των εκπτώσεων αλλά παραμένουν συγκρατημένοι, ενώ όλοι συμφωνούν ότι οι τουρίστες, δηλαδή οι… Τούρκοι, γνωρίζουν το θεσμό και τον εκμεταλλεύονται  στις αγορές τους.

 

Σχετικά Άρθρα

Σάβ, 28/03/2020 - 09:09
Φωτό: Marine Traffic

Θερμές ευχαριστίες και χαιρετισμούς απέστειλε η UNCTAD (Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη) σε όλους τους ναυτικούς, από τον λογαριασμό της στο Facebook και στο Twitter, για τη συμβολή τους στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.

Η ναυτιλιακή βιομηχανία, και ιδιαίτερα οι ναυτικοί, εργάζονται με αυτοθυσία, στις επτά θάλασσες του κόσμου, προκειμένου να μεταφερθούν εγκαίρως και με ασφάλεια τα απαραίτητα είδη πρώτης ανάγκης σε όλες τις χώρες που πλήττονται από τον θανατηφόρο ιό.

Στο παρακάτω στιγμιότυπο από την ιστοσελίδα της Marine Traffic, εμφανίζονται τα πλοία που αυτή τη στιγμή μεταφέρουν αγαθά σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου, παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στα λιμάνια, αλλά και τον κίνδυνο μετάδοσης των ασθενειών εντός των πλοίων.

Σύμφωνα με την UNCTAD, το 90% όλων των αγαθών, συμπεριλαμβανομένων των ιατρικών προμηθειών, των τροφίμων και των καυσίμων, μεταφέρονται διά θαλάσσης, ενώ η συμβολή της ελληνικής ναυτιλίας και των Ελλήνων ναυτικών στο παγκόσμιο εμπόριο είναι εξαιρετικά σημαντική. Συγκεκριμένα, ο ελληνικών συμφερόντων στόλος μεταφέρει το 20% του παγκόσμιου, διά θαλάσσης μεταφερόμενου εμπορίου, παρότι η Ελλάδα αποτελεί μόλις το 0,15% του παγκόσμιου πληθυσμού, γεγονός που έχει ιδιαίτερη αξία αν αναλογιστεί κανείς πως η Ελλάδα δεν διαθέτει εθνικά φορτία προς θαλάσσια μεταφορά, σε αντίθεση με την Κίνα, τις ΗΠΑ και άλλα παραδοσιακά ναυτιλιακά έθνη.

Όπως είναι επόμενο, τα πλοία δεν θα μπορούσαν να προσφέρουν πολλά δίχως το έμψυχο δυναμικό τους: τους πολύτιμους ναυτικούς.

Προς όλους αυτούς τους αφανείς ήρωες των θαλασσών μας, και ιδιαίτερα στους Έλληνες αξιωματικούς Εμπορικού Ναυτικού, η Ιsalos.net και τα Ναυτικά Χρονικά εκφράζουν τις ευχαριστίες και τον σεβασμό τους.

www.isalos.net