
Στον εκσυγχρονισμό του λογισμικού της προχωρά η ΔΕΥΑ Χίου, με την εγκατάσταση νέου προγράμματος ύδρευσης – αποχέτευσης, επιδιώκοντας, όπως αναφέρει σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε, την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών και ακολουθώντας την εξέλιξη στα συστήματα μηχανογράφησης.
Στόχος της επιχείρησης η βελτίωση στην ποιότητα και στην ταχύτητα εξυπηρέτησης των καταναλωτών με άμεσα οφέλη τόσο για την επιχείρηση όσο και για τους καταναλωτές.
Συγκεκριμένα, το νέο αυτό πρόγραμμα μεταξύ των άλλων παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφόρηση για τις οφειλές τους, το ιστορικό των λογαριασμών τους, των πληρωμών τους κ.λπ. Επίσης έχουν τη δυνατότητα να εξοφλούν ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς τους, ακόμη και να υποβάλλουν αιτήσεις.
Παράλληλα, με τη χρήση GPS είναι δυνατή πλέον η γεωγραφική καταγραφή των υδρομέτρων και κατά συνέπεια η γρηγορότερη εύρεση του υδρομέτρου, ενώ το σύστημα καταγραφής ενδείξεων υδρομέτρων ελαχιστοποιεί την πιθανότητα λάθους στους λογαριασμούς από την καταγραφή των ενδείξεων μέχρι την εισαγωγή τους στο σύστημα για την έκδοση λογαριασμών.
«Η αναβάθμιση αυτή του λογισμικού αποτελεί ουσιαστική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών, της απόδοσης των υπαλλήλων και της εικόνας της επιχείρησης», καταλήγει το δελτίο Τύπου της ΔΕΥΑΧ.






































