Χίος, Δευτέρα 30 Μαρτίου

Ευτυχώς γέμισε ο Κατράρης

Τετ, 25/02/2015 - 22:24

Οι βροχές των τελευταίων ημερών δεν έφεραν μόνο προβλήματα αλλά συνετέλεσαν και στο γέμισμα του φράγματος Κατράρη, που σύμφωνα με τον  Απόστολο Τζιώτη έχει 1.710.000 κυβικά μέτρα. Αυτό ειπώθηκε στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Τετάρτης 25 Φεβρουαρίου 2015, μετά από ερώτηση του Ηλία Κλεισσά, σχετικά με την κατάσταση του φράγματος.

Ο Πολύδωρος Λαμπρινούδης υπεραμύνθηκε της κατασκευής του φράγματος Κατράρη, μετά την παρατήρηση του αντιδημάρχου Στρατή Γδύση ότι το φράγμα έχει αποδώσει το μισό από ό,τι προέβλεπε η αρχική μελέτη, ζητώντας μάλιστα εξηγήσεις για την κατάσταση του φράγματος Κόρης Γεφύρι, που μισό αιώνα σχεδόν μελετάται και κατασκευάζεται και δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί.

 

Σχετικά Άρθρα

Σάβ, 28/03/2020 - 09:09
Φωτό: Marine Traffic

Θερμές ευχαριστίες και χαιρετισμούς απέστειλε η UNCTAD (Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη) σε όλους τους ναυτικούς, από τον λογαριασμό της στο Facebook και στο Twitter, για τη συμβολή τους στην αντιμετώπιση της πανδημίας του κορονοϊού.

Η ναυτιλιακή βιομηχανία, και ιδιαίτερα οι ναυτικοί, εργάζονται με αυτοθυσία, στις επτά θάλασσες του κόσμου, προκειμένου να μεταφερθούν εγκαίρως και με ασφάλεια τα απαραίτητα είδη πρώτης ανάγκης σε όλες τις χώρες που πλήττονται από τον θανατηφόρο ιό.

Στο παρακάτω στιγμιότυπο από την ιστοσελίδα της Marine Traffic, εμφανίζονται τα πλοία που αυτή τη στιγμή μεταφέρουν αγαθά σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου, παρά τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στα λιμάνια, αλλά και τον κίνδυνο μετάδοσης των ασθενειών εντός των πλοίων.

Σύμφωνα με την UNCTAD, το 90% όλων των αγαθών, συμπεριλαμβανομένων των ιατρικών προμηθειών, των τροφίμων και των καυσίμων, μεταφέρονται διά θαλάσσης, ενώ η συμβολή της ελληνικής ναυτιλίας και των Ελλήνων ναυτικών στο παγκόσμιο εμπόριο είναι εξαιρετικά σημαντική. Συγκεκριμένα, ο ελληνικών συμφερόντων στόλος μεταφέρει το 20% του παγκόσμιου, διά θαλάσσης μεταφερόμενου εμπορίου, παρότι η Ελλάδα αποτελεί μόλις το 0,15% του παγκόσμιου πληθυσμού, γεγονός που έχει ιδιαίτερη αξία αν αναλογιστεί κανείς πως η Ελλάδα δεν διαθέτει εθνικά φορτία προς θαλάσσια μεταφορά, σε αντίθεση με την Κίνα, τις ΗΠΑ και άλλα παραδοσιακά ναυτιλιακά έθνη.

Όπως είναι επόμενο, τα πλοία δεν θα μπορούσαν να προσφέρουν πολλά δίχως το έμψυχο δυναμικό τους: τους πολύτιμους ναυτικούς.

Προς όλους αυτούς τους αφανείς ήρωες των θαλασσών μας, και ιδιαίτερα στους Έλληνες αξιωματικούς Εμπορικού Ναυτικού, η Ιsalos.net και τα Ναυτικά Χρονικά εκφράζουν τις ευχαριστίες και τον σεβασμό τους.

www.isalos.net