Χίος, Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου

Η INTERAMERICAN βλέπει συνάρτηση του BRAIN REGAIN με τη στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης των επιχειρήσεων

Παρ, 19/04/2019 - 20:32
Interamerican

Η INTERAMERICAN εκτιμά πως η επιχειρησιακή στρατηγική της βιώσιμης ανάπτυξης μπορεί να ενθαρρύνει τον επαγγελματικό επαναπατρισμό Ελλήνων του εξωτερικού και παράλληλα, να υποστηρίξει τη συγκράτηση δημιουργικού ανθρώπινου δυναμικού και νέων επιστημόνων στην Ελλάδα. Με αυτή την προσέγγιση και έχοντας αναπτύξει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για τους ανθρώπινους πόρους, την εργασία (νέος τρόπος, συμμετοχικότητα, ανάδειξη και αξιοποίηση ταλέντων), την ελληνική κοινωνία και την εθνική οικονομία -το κοινωνικό προϊόν που απέδωσε κατά το 2018 έφθασε στα 197 εκατ. ευρώ- η εταιρεία υποστηρίζει με τη συμμετοχή της την πρωτοβουλία BRAIN REGAIN του μη κερδοσκοπικού σωματείου «Ελληνικές Ρίζες».

 

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της υπευθυνότητας και στη βάση αναφοράς στους παγκόσμιους Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη (UN Sustainable Development Goals), επισημαίνεται από την INTERAMERICAN η συνάφεια της πρωτοβουλίας με τους Στόχους για «Αξιοπρεπή Εργασία και Οικονομική Ανάπτυξη» (8), για «Βιομηχανία, Καινοτομία και Υποδομές» (9) και για «Συνεργασία για την επίτευξη των Στόχων» (17) του Ο.Η.Ε.. Είναι Στόχοι που η εταιρεία έχει ενσωματώσει στη στρατηγική και τις δραστηριότητές της, όπως δηλώνεται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Γιάννη Καντώρο στην τελευταία της  Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης.

 

Η πρωτοβουλία BRAIN REGAIN, που ανακοινώθηκε στις 16 Απριλίου, απευθύνεται σε Έλληνες και Ελληνίδες που, λόγω της οικονομικής κρίσης, οδηγήθηκαν στο εξωτερικό, με στόχο την αναζήτηση ενός καλύτερου μέλλοντος. Όραμα της πρωτοβουλίας αποτελεί η συμβολή στη δημιουργία καταλλήλων συνθηκών για τον επαναπατρισμό Ελλήνων του εξωτερικού για τη στελέχωση και ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων και της εθνικής οικονομίας. Η INTERAMERICAN είναι μια από τις 16 εταιρείες που συμμαχούν, παρέχοντας ανώτερα στελέχη τους για τον ρόλο του Μέντορα. Οι Μέντορες αναλαμβάνουν το καθοριστικό έργο της καθοδήγησης των Ελλήνων του εξωτερικού μέσα από απευθείας συζητήσεις μαζί τους και αναδεικνύουν τις δυνατότητες της χώρας και τις προοπτικές που διανοίγονται για τον επαναπατρισμό των στελεχών. Στη συμμαχία εταιρειών της πρωτοβουλίας BRAIN REGAIN, εκτός της INTERAMERICAN, συμμετέχουν και οι εταιρείες: Aegean Airlines, Ελληνικά Πετρέλαια, COSMOTE, Τράπεζα της Ελλάδος, Coca-Cola Τρία Έψιλον, ΤΙΤΑΝ, Τράπεζα Πειραιώς, Όμιλος FOURLIS, T.E.MES, ΜΕΤΡΟ, CHIPITΑ, Sani Ikos, Upstream, Kyklades Maritime Corporation και Ogilvy.

 

 

Σχετικά Άρθρα

Σύμφωνα με σχετικά δημοσιεύματα, προς αυτήν την κατεύθυνση προσανατολίζεται η Κυβέρνηση
Πέμ, 19/09/2019 - 15:36

Πρόταση τα 23 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια, που διαχειρίζεται η ΥΠΑ,  μεταξύ των οποίων και αυτό της Χίου, να παραχωρηθούν ως μία οντότητα, καθώς το πρόγραμμα της ΝΔ περιλαμβάνει την ένταξή τους σε μία ενιαία εταιρεία, η οποία θα αναζητήσει – στη συνέχεια – στρατηγικό επενδυτή, επεξεργάζεται η κυβέρνηση.

Μάλιστα σύμφωνα με δημοσιεύματα (χαρακτηριστικό αυτό του e-thessalia.gr) υπάρχει και επενδυτικό ενδιαφέρον από την ινδική εταιρία GMR Group, που δραστηριοποιείται στους τομείς των αερομεταφορών, της ενέργειας, της κατασκευής αυτοκινητόδρομων και άλλων υποδομών, σε όλο τον κόσμο.

Ακολουθεί το δημοσίευμα:

«Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με το πρόγραμμα Υποδομών/Μεταφορών του κόμματος, «σήμερα δεν υπάρχει καμία σοβαρή προσπάθεια αξιοποίησης των μικρών αεροδρομίων. Επιπλέον υπάρχει ασάφεια ως προς τον επισπεύδοντα (ΥΠΑ, ΤΑΙΠΕΔ, ΥΜΕ). Τα χαρακτηριστικά τους δεν επιτρέπουν το ίδιο μοντέλο αξιοποίησης με την προηγούμενη παραχώρηση. Η ένταξή τους σε ενιαία εταιρεία που θα αναζητήσει στρατηγικό επενδυτή – όπως προέβλεπε ο νόμος του 2013 που τροποποιήθηκε από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ – είναι μια από τις προοπτικές που πρέπει να διερευνηθεί άμεσα».

Μάλιστα, η ΝΔ έχει κατηγοριοποιήσει τα 23 κρατικά περιφερειακά αεροδρόμια σε τρεις κατηγορίες:
– Υψηλή επιβατική κίνηση (άνω των 100.000 επιβατών ετησίως) Καλαμάτα, Χίος, Αλεξανδρούπολη, Άραξος, Κάρπαθος,
– Μεσαία επιβατική κίνηση (30.000 – 100.000 επιβατών ετησίως) Λήμνος, Ιωάννινα, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Ικαρία, Κύθηρα,
– Χαμηλή επιβατική κίνηση (κάτω των 30.000 επιβατών ετησίως) Λέρος, Σητεία, Ν. Αγχίαλος, Κάλυμνος, Σκύρος, Σύρος, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Καστοριά, Κάσος, Κοζάνη.
Ενδιαφέρον πάντως επιδεικνύει η ινδική GMR Group, που δραστηριοποιείται στους τομείς των αερομεταφορών, της ενέργειας, της κατασκευής αυτοκινητόδρομων και άλλων υποδομών, σε όλο τον κόσμο. Μέχρι πρόσφατα είχε το μεγαλύτερο μέρος της λειτουργίας του αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης, κατασκευάζει τώρα το μεγαλύτερο αεροδρόμιο στη νότια Ινδία, ενώ έχει συμμετοχή σ’ ένα από τα μεγαλύτερα αεροδρόμια του κόσμου, του «Ίντιρα Γκάντι» στο Νέο Δελχί.

Η GMR Group ιδρύθηκε ως μια μικρή εταιρεία το 1978. Κατασκεύαζε υφάσματα από ίνες γιούτα, (προσιδιάζει με καραβόπανα). Γρήγορα όμως εξελίχτηκε και πέρασε στις κατασκευές, ενώ σήμερα είναι από τις μεγαλύτερες και πιο αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ινδία. Πέρα από το επιχειρηματικό μέρος, έχει μια εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, που ασχολείται με τα κοινωνικά ζητήματα και χρηματοδοτεί δράσεις που αφορούν στους φτωχούς Ινδούς.
Η ινδική εταιρεία δείχνει ιδιαίτερη σπουδή για επέκτασή της σε περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και ιδιαίτερα αυτά με υψηλή επισκεψιμότητα.
Ως τέτοια λογίζονται τα αεροδρόμια σε Καλαμάτα, Χίο, Αλεξανδρούπολη, Άραξο και Κάρπαθο, ενώ στο cluster αεροδρομίων δεν αποκλείεται να ενταχθούν αυτό της Πάρου και των Ιωαννίνων. Ινδική υπογραφή ως γνωστόν θα φέρει ένα από τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην Ελλάδα. Η ινδική εταιρεία GMR Airports, του κολοσσού GMR Croup, σε συνεργασία µε τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, είναι ο ανάδοχος για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλι του Ηρακλείου Κρήτης.»