Χίος, Κυριακή 16 Δεκεμβρίου

Κλείνει τα 100 και θέλει να αλλάξει λογότυπο

Προκηρύσσει καλλιτεχνικό διαγωνισμό το Επιμελητήριο Χίου
Παρ, 16/03/2018 - 15:04

Το Επιμελητήριο Χίου συμπληρώνει το 2018 εκατό χρόνια λειτουργίας στο νησί μας και στο πλαίσιο της επετείου, προκηρύσσει καλλιτεχνικό διαγωνισμό για σχεδιασμό νέου λογοτύπου.

Αναλυτικά σε σχετική πρόσκληση που απευθύνει σημειώνει ότι το νέο λογότυπο θα πρέπει   να έχει  πλήρη αναγραφή της επωνυμίας στην ελληνική γλώσσα και συμπληρωματική στην αγγλική, σε ενιαίο σύνολο.

Όπως αναφέρεται:

  1. Ο διαγωνισμός είναι ανοικτός σε όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν: γραφίστες, διαφημιστικά γραφεία, φοιτητές γραφικών τεχνών αλλά και για μη ειδικούς.
  2. Τα παραδοτέα θα πρέπει να μεταδίδουν ως μήνυμα το ρόλο του Επιμελητηρίου και την προοπτική ανάπτυξης και προόδου που αυτό εκφράζει.
  3. Τα παραδοτέα θα κριθούν για την ευρηματικότητα και την αισθητική τους.
  4. Τα παραδοτέα θα πρέπει να είναι πρωτότυπα και ελεύθερα από πνευματικά δικαιώματα ή άλλου είδους δεσμεύσεις.
  5. Το λογότυπο θα πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε γραμμική ασπρόμαυρη ή έγχρωμη (PANTONE ή CMYK) μορφή και να μπορεί να εφαρμοστεί σε ανοιχτόχρωμο ή σκούρο φόντο.
  6. Το λογότυπο θα πρέπει να μπορεί να αποτυπωθεί ευκρινώς σε διάφορες διαστάσεις -από πολύ μικρό έως πολύ μεγάλο, κατά περίπτωση- και σε διάφορα υλικά -χαρτί, ύφασμα, μέταλλο, ξύλο κτλ.
  7. Τα λογότυπα θα πρέπει να παραδοθούν σε ασπρόμαυρη και έγχρωμη εκτύπωση καθώς και σε αρχείο pdf. Κάθε πρόταση που θα παραδοθεί με διαφορετικό τρόπο δεν θα ληφθεί υπόψη.
  8. Τα παραδοτέα θα πρέπει να παραδοθούν έως  30 Ιουνίου  2018   στα γραφεία του Επιμελητηρίου Χίου,  Φιλ. Αργέντη   (υπεύθυνη κ. Μιχαλάκη Καλλιόπη).                            Μετά από αυτή την ημερομηνία καμία συμμετοχή στο διαγωνισμό δεν θα γίνεται δεκτή.
  9. Κάθε παραδοτέο θα πρέπει να συνοδεύεται από ονοματεπώνυμο του δημιουργού, διεύθυνση και στοιχεία επικοινωνίας.
  10. Ο συμμετέχων στον διαγωνισμό μπορεί να υποβάλει περισσότερες της μίας πρότασης.
  11.  Η τελική απόφαση επιλογής θα ληφθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο του Επιμελητηρίου Χίου.
  12. Η καλύτερη πρόταση λογοτύπου θα λάβει συμβολικό έπαθλο.
  13. Το Επιμελητήριο Χίου δεν είναι υποχρεωμένο να υιοθετήσει οποιοδήποτε λογότυπο στο διαγωνισμό εάν δεν εκφράζει αυτά που αναγράφονται στο (2).
  14. Οι συμμετέχοντες στο διαγωνισμό αποδέχονται δια της συμμετοχής τους την παραχώρηση στο Επιμελητήριο Χίου των πνευματικών δικαιωμάτων επί των προτάσεων.

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες κτλ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Επιμελητήριο, στα τηλέφωνα 22710-44330 και 2271044331.

Σχετικά Άρθρα

Βελτίωση της ασφάλειας στη θάλασσα δείχνει η έκθεση της EMSA το 2018
Σάβ, 15/12/2018 - 06:37

Σταθερή μείωση εμφανίζει ο αριθμός των σοβαρών ναυτικών ατυχημάτων στις θάλασσες, ενώ λιγότερα πλοία δηλώνονται ως ολικές απώλειες σύμφωνα με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση της EMSA για τα ναυτικά ατυχήματα (Annual Overview of Marine Casualties and Incidents 2018). Η ασφάλεια στη θάλασσα βελτιώνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της European Maritime Safety Agency (EMSA), μιας οργάνωσης της Ε.Ε. που ασχολείται με τη διαχείριση και παρακολούθηση ναυτικών ατυχημάτων αλλά και θεμάτων ασφάλειας στη θάλασσα.

Περίπου 3.200 ανά έτος
Η έκθεση κατέγραψε για το 2018 περί τα 3.301 περιστατικά ναυτικών ατυχημάτων διαφόρων τύπων σε όλες τις κατηγορίες πλοίων, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των περιστατικών που έχουν καταγραφεί όλα τα χρόνια λειτουργίας της European Marine Casualty Information Platform (EMCIP), μια κεντρική βάση δεδομένων της Ε.Ε., να έχει ξεπεράσει τα 20.000. Ο συνολικός αριθμός των αναφερθέντων ναυτικών ατυχημάτων και συμβάντων για το διάστημα 2011-2017 ανήλθε στα 20.616, ενώ από το 2014, ο αριθμός των αναφερθέντων θυμάτων έχει σταθεροποιηθεί σε περίπου 3.200 ανά έτος. Σύμφωνα με την ίδια έκθεση, ο αριθμός των σοβαρών και πολύ σοβαρών ατυχημάτων παραμένει μετά το 2014 σταθερός με τάσεις μείωσης (το 2017 αναφέρθηκαν 74 πολύ σοβαρά ατυχήματα), ενώ σημαντική βελτίωση παρουσιάζει η εικόνα των πλοίων που χάθηκαν ολοσχερώς, καθώς από 41 περίπου το 2014 μειώθηκαν στα 12 το 2017 τα πλοία που δηλώθηκαν ως total loss.

Remaining Time-0:28

Fullscreen

Mute

Την περίοδο 2011 - 2017
Κατά τη διάρκεια της περιόδου 2011-2017, περίπου 405 ατυχήματα οδήγησαν στην απώλεια συνολικά 683 ζωών, με τα πληρώματα να έχουν τα περισσότερα θύματα (555 θανάτους). Επίσης το 2017 αναφέρθηκαν 1.018 τραυματίες. Ο αριθμός αυτός παραμένει σχετικά σταθερός από το 2014, σε περίπου 1.000 τραυματίες ανά έτος. Και πάλι, το πλήρωμα αντιπροσωπεύει την κύρια κατηγορία ατόμων που τραυματίστηκαν στη θάλασσα (5.329 κατά την περίοδο 2011-2017).

Ενώ ο αριθμός των περιστατικών που αφορούν φορτηγά πλοία παραμένει σχετικά σταθερός ο αριθμός των περιστατικών που αφορά επιβατηγά πλοία ελαφρά μειώθηκε το 2017, ενώ αντιθέτως παρατηρείται συνεχής αύξηση των περιστατικών που αφορούν αλιευτικά σκάφη, ειδικά από το 2014 και μετά. 

Σημειώνεται ότι από το 2011 μέχρι και το 2017 περισσότερα από 20.616 περιπτώσεις ατυχημάτων καταγράφηκαν στα οποία ενεπλάκησαν συνολικά 23.264 πλοία, εκ των οποίων τα 13.960 πλοία ενεπλάκησαν μία φορά, ενώ άλλα 4.090 πλοία ενεπλάκησαν περισσότερες φορές σε ατυχήματα. Τα φορτηγά αποτελούν τη μεγαλύτερη κατηγορία πλοίων που ενεπλάκησαν σε ατυχήματα (42,5%) και ακολουθούν τα επιβατηγά πλοία (22,6%).

Να σημειωθεί ότι το 2017 πάνω από 1500 φορτηγά πλοία συμμετείχαν σε ατυχήματα που προκάλεσαν το θάνατο 25 ατόμων, τον μικρότερο αριθμό από το 2011.

Τα αλιευτικά σκάφη
Με 120 αλιευτικά πλοία να έχουν δηλωθεί ως total loss, ο κλάδος των αλιευτικών σκαφών παραμένει ο έχων τον μεγαλύτερο αριθμό απωλειών κατά την περίοδο 2011-2017. Ωστόσο, ο αριθμός των αλιευτικών σκαφών που χάθηκαν μειώθηκε από 21 σε έξι τα δύο  τελευταία χρόνια. Επιπλέον, σημαντική μείωση παρουσίασε και ο αριθμός των ανθρώπινων ζωών που χάθηκαν, από 60 το 2016 σε 13 ζωές που χάθηκαν το 2017.

Άλλο αξιοσημείωτο γεγονός είναι ότι κανένα επιβατηγό πλοίο δεν δηλώθηκε total loss to 2017. Επίσης, αναφορικά με τις αιτίες των ατυχημάτων, το 58% αναφέρθηκε ότι προκλήθηκαν από ανθρώπινο λάθος. Οι αρμόδιοι φορείς διερεύνησης ατυχημάτων των κρατών-μελών της Ε.Ε. έχουν ξεκινήσει 1.070 έρευνες την περίοδο 2011-2017 και σχεδόν 900 εκθέσεις έχουν δημοσιευθεί

Από την έντυπη έκδοση της Ναυτεμπορικής

Του Λάμπρου Καραγεώργου
lkar@naftemporiki.gr

.