Χίος, Σάββατο 4 Απριλίου

Μιχάλης Μπελέγρης: Παρά τις καθυστερήσεις του δημοσίου το ΞΕΝΙΑ θα γίνει όπως πρέπει

Ακούστε το ηχιτικό
Τετ, 19/02/2020 - 14:53
Ηχητικό απόσπασμα: 

 

Η καθυστέρηση παραχώρησης του Ξενία Χίου στην εταιρεία Avlum του Ομίλου Τσάκου, με αποκλειστική ευθύνη του δημοσίου, μπορεί να αφήνει μια πικρία αλλά δεν μειώνει στο ελάχιστο τη στόχευση που υπάρχει από τον Όμιλο να ολοκληρωθεί το έργο επισκευής και αξιοποίησης του τουριστικού ακινήτου, με το ύψος της συγκεκριμένης επένδυσης να ανέρχεται στα 2 εκατομμύρια ευρώ!

Αυτό διεμήνυσε μέσω του Ράδιο “Αλήθεια” το μεσημέρι ο εκπρόσωπος της εταιρείας Αvlum, Μιχάλης Μπερλέγρης, μετά το ρεπορτάζ που δημοσιεύθηκε στο  alithia.gr που αναφέρει ότι 7 μήνες από το διαγωνισμό για την μίσθωση του Ξενία Χίου για 30 χρόνια, δεν έχει υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης.

Το γεγονός αυτό έχει πάει πίσω τον αρχικό σχεδιασμό της εταιρείας για ολοκλήρωση μεγάλους μέρους  των έργων μέχρι το τέλος του 2020 ώστε - όπως είπε- να αξιοποιούνταν η τουριστική σεζόν του 2021, αλλά παρά ταύτα επισημαίνει ότι για τον όμιλο η Χίος αποτελεί προτεραιότητα.

Η ΕΤΑΔ (εταιρεία ακινήτων δημοσίου), στην οποία ανήκει το ακίνητο, κατά τον κύριο Μπελέγρη, επικαλείται φόρτο εργασίας για να δικαιολογήσει την καθυστέρηση, ενώ χθες ο ίδιος ενημερώθηκε ότι ο διαγωνισμός θα πρέπει να περάσει και από το ελεγκτικό συνέδριο, για τυπικούς λόγους, μιας και πρόκειται για μακροχρόνια μίσθωση (30 χρόνων, έναντι μηνιαίου μισθώματος 36.000 ευρώ), που σημαίνει νέα αναμονή, τουλάχιστον για ένα μήνα.

 “Ο έλεγχος θα έπρεπε σε μια υγιή χώρα να είχε γίνει από τον περασμένο Αύγουστο ή Σεπτέμβριο, μετά την ολοκλήρωση του διαγωνισμού”, τόνισε ο κος Μπελέγρης επισημαίνοντας ότι αυτές οι καθυστερήσεις δεν αφορούν μόνο το Ξενία αλλά προφανώς αγγίζουν κι άλλους συναλλασσόμενους με το δημόσιο.

Θύμισε επίσης ότι ο Όμιλος έχει αναλάβει να ολοκληρώσει, εκτός από το Ξενία, και τη Μαρίνα της Χίου, δύο επενδύσεις που συνολικά κοστολογούνται πάνω από 20 εκατομμύρια ευρώ, κι όμως και στα δύο παρουσιάζονται τέτοιας φύσεως προβλήματα.

Να σημειωθεί ότι για το Ξενία, μετά τη σύμβαση παραχώρησης θα πρέπει να ληφθούν οι άδειες για τις εργασίες που πρέπει να γίνουν στις οποίες περιλαμβάνονται εκείνες από την Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων και την Πολεοδομία.

Όσο καθυστερεί η επένδυση 2 εκατομμύρια ευρώ  παραμένουν στον “πάγο”, το δημόσιο χάνει κάθε μήνα 36.000 ευρώ ενοίκιο και παράλληλα πληρώνει  σεκιούριτι για την φύλαξη του κτιρίου!

Σχετικά Άρθρα

Ανακοίνωση της Ένωσης καταναλωτών Χίου
Σάβ, 04/04/2020 - 11:21

Τις τελευταίες εβδομάδες, η ΕΚΠΟΙΖΩ και τα λοιπά μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών - Π.ΟΜ.Ε.Κ. “Η Παρέμβαση” μέλος της οποίας είναι και η Ένωση Καταναλωτών Χίου, έχουμε καταγράψει πλήθος καταγγελιών/διαμαρτυριών των καταναλωτών, σχετικά με τις πιέσεις που δέχονται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες, καθώς και εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων. Οι εταιρίες αυτές, ακόμα και στις δύσκολες αυτές ημέρες εν μέσω της πανδημίας , τους ενοχλούν προκειμένου να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κτλ. Οι οχλήσεις αυτές εξακολουθούν, παρά το γεγονός ότι ήδη ο αρμόδιος Υπουργός Ανάπτυξης έχει εκφράσει ότι “δεν νοούνται ενοχλήσεις, σε τέτοια περίοδο, για χρέη”. 

Σημειώνεται δε ότι τα τελευταία μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση δεν περιλαμβάνουν παράταση της προθεσμίας υποβολής αίτησης στην πλατφόρμα για την προστασία της κύριας κατοικίας, ενώ ασάφεια υπάρχει ως προς το ποιοί δικαιούνται τελικά την αναστολή των δόσεων των οφειλών τους. Επομένως, οι δανειολήπτες βρίσκονται ακόμα σε στάση αναμονής και σε κατάσταση αβεβαιότητας. Δεδομένης της εξαιρετικά κρίσιμης κατάστασης, η ΕΚΠΟΙΖΩ και η Π.ΟΜ.Ε.Κ.  επανέρχονται, και ζητούν την άμεση παρέμβαση της Κυβέρνησης, ώστε να προχωρήσει στην ΑΠΟΛΥΤΗ απαγόρευση οχλήσεων από τις εν λόγω εταιρείες και να επιβάλει παραδειγματικά διοικητικές κυρώσεις σε όποια εταιρία δε συμμορφωθεί. Τέλος η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΕΝ.ΚΑ. ΧΙΟΥ καλεί τους καταναλωτές να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις εισπρακτικές, δικηγορικές και εταιρείες διαχείρισης .

 Προς διευκόλυνση των καταναλωτών επισυνάπτουμε σχετικό αρχείο με υπόδειγμα καταγγελίας  το οποίο συμπληρώνουν και το αποστέλλουν στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή στο e-mail: 1520@efpolis.gr   

https://drive.google.com/file/d/1DP52g_ceEjn2_y_bgTXsl3-knhRy7am5/view?usp=sharing