
Τα χειρότερα φοβούνται οι καταναλωτές από την καθυστέρηση αποστολής εκκαθαριστικών λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος από τη ΔΕΗ, ή σε κάποιες περιπτώσεις την μη αποστολή καθόλου λογαριασμών, όπως εκείνες που αφορούν αγροτικό ρεύμα.
Το θέμα είχε σηκώσει προ διμήνου η Ένωση Καταναλωτών Χίου ζητώντας εξηγήσεις από τη ΔΕΗ αφού αν δεν γίνει η καταγραφή της κατανάλωσης του 4μήνου, τότε στο 8μηνο οι λογαριασμοί που θα αποσταλούν ενδέχεται να είναι πιο… φουσκωμένοι και παράλληλα πρέπει να διασφαλιστεί ότι τα επιπλέον KW που θα αφορούν 8μηνο και όχι 4μηνο, δεν θα χρεωθούν σε διαφορετική, πιο τσουχτερή κλίμακα.
“Προφορικά”, δήλωσε η Ξένια Κορακάκη, Πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Χίου, “από τη ΔΕΗ Χίου ο Γιώργος Καλαμάκης, Διευθυντής, μας διαβεβαίωσε ότι η χρέωση θα γίνει χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση για τα επιπλέον KW που θα καταγραφούν στο 8μηνο, δηλαδή θα γίνει ο υπολογισμός τους ανά τετράμηνο και θα χωριστούν στα μισά”.
Σύμφωνα με την ίδια ενημέρωση το πρόβλημα που παρουσιάζεται στις έγκαιρες καταμετρήσεις 4μήνου εντοπίζεται στην έλλειψη εργολάβου, με την κα Κορακάκη να προτρέπει τους καταναλωτές να επικοινωνούν οι ίδιοι με τη ΔΕΗ (υπάρχει το τηλέφωνο στον κάθε λογαριασμό) και να αναφέρουν τον αριθμό των κιλοβατώρων που έχουν καταναλώσει στο 4μηνο.
Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι παρά τις έγγραφες διαβεβαιώσεις της ΔΕΗ, γραπτά όλα αυτά δεν προκύπτουν από πουθενά, αφού στο έγγραφο που έστειλε ο Διευθυντής Περιοχής Χίου στην Ένωση σημειώνει μεταξύ άλλων ότι “δεν τίθεται θέμα τροποποίησης της διαδικασίας καταμέτρησης και αλλαγής του χρόνου έκδοσης των εκκαθαριστικών λογαριασμών. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση τυχόν παρουσιαζόμενων προβλημάτων. Οι τιμολογήσεις της καταναλωθείσας ενέργειας διενεργούνται από τον εκάστοτε προμηθευτή σύμφωνα με τις ισχύουσες ρυθμίσεις, όπως αυτές περιγράφονται στους όρους και τις συμφωνίες του συμβολαίου προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας”.






































