Χίος, Τρίτη 21 Μαΐου

Θ. Μιχαλάκης: Καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση με Πειραιά από 17 Ιούνη. Να είχαμε και...επιβάτες.

Και το "Νήσος Σάμος" στη γραμμή Μεστά - Πειραιά και Μεστά - Θεσσαλονίκης θέλει η HSW. Τα δρομολόγια ανακοινώθηκαν - αδύνατη ακόμη η έκδοση εισιτηρίων
Δείτε το Βίντεο
Τρί, 10/05/2016 - 15:59

Η αμφιβολία για το μέλλον, ακόμη και το πιο άμεσο, που αφορά την επερχόμενη θερινή περίοδο -κύριο γνώρισμα δυστυχώς της εποχής που ζούμε- αποτυπώνεται ακόμη και στην καταγραφή της θετικής είδησης που αφορά στην καθημερινή -κι αν όλα πάνε έτσι όπως σχεδιάζονται- και συχνότερη ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού μας με τον Πειραιά, με παράλληλη αξιοποίηση και του λιμένα Μεστών.

Αφοπλιστικό ήταν το ερώτημα -μάλλον ρητορικό- του ναυτιλιακού πράκτορα, Θοδωρή Μιχαλάκη, ότι πλοία θα έχουμε καθημερινά από τις 17 Ιουνίου, επιβάτες θα έχουμε;

Πάντως νωρίτερα φέτος ξεκινά η καθημερινή σύνδεση Χίου - Πειραιά, ενώ αν επιβεβαιωθούν τα πλάνα της ΗSW, με βάση τον πίνακα δρομολογίων που έχει αναρτήσει η εταιρεία στην ιστοσελίδα της, από την ίδια ημερομηνία και μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου, το πλοίο “Νήσος Σάμος”, το οποίο είναι για επισκευή, θα συνδέει 4 φορές την εβδομάδα -Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο- τον Πειραιά με τα Μεστά (αναχώρηση 19.00 και άφιξη στα Μεστά 1.45 π.μ. της επόμενης ημέρας) και μια φορά, κάθε Δευτέρα, τη Θεσσαλονίκη (αναχώρηση 6 μ.μ.) με τα Μεστά (άφιξη (10.40 π.μ. Τρίτης).

Μέχρι στιγμής η εταιρεία, παρότι έχει ανακοινώσει τα δρομολόγια, δεν παρέχει ακόμη το δικαίωμα έκδοσης εισιτηρίων, με τον κ. Μιχαλάκη να μην μιλά ακόμη με απόλυτη βεβαιότητα για την πραγματοποίησή τους.

Πάντως κατά τον ίδιο η αξιοποίηση του λιμένα των Μεστών, που σαν έργο είναι άψογο, χρήζει περαιτέρω μέτρων κυκλοφοριακού χαρακτήρα, κάτι που απεδείχθη στην πρόσφατη χρήση του κατά την κατάληψη του λιμανιού της Χίου.

Κατ’ αρχήν, επεσήμανε, πρέπει να φεύγουν πρώτα από το λιμάνι τα Ι.Χ. και λεωφορεία, γιατί όταν προηγούνται τα φορτηγά ο χρόνος της διαδρομής για Χίο διπλασιάζεται (υπάρχει δυσκολία στην προσπέραση), με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των επιβατών. Το δεύτερο σημείο όπου θεωρεί ότι πρέπει άμεσα να γίνουν ενέργειες για την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών αφορά στον επαρκή ηλεκτροφωτισμό του οδικού δικτύου, από τη στιγμή μάλιστα που τα περισσότερα δρομολόγια προγραμματίζονται νυχτερινές ώρες.

Τέλος ο κ. Μιχαλάκης αναφερόμενος στην προκήρυξη των άγονων γραμμών υπογράμμισε ότι δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές εκτός από την αύξηση σε 3 φορές, από μία, των δρομολογίων Ψαρών - Μεστών και Ψαρών - Βολισσού και την προσθήκη της σύνδεσης Οινουσσών - Λαγκάδας.

 

Σχετικά Άρθρα

Τρί, 21/05/2019 - 06:33
Interamerican

Από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας η INTERAMERICAN έχει αναπτύξει ένα πολυκαναλικό μοντέλο διανομής, που βασίζεται στη στρατηγική προτεραιότητα εστίασης στον πελάτη και στην προσέγγιση της αγοράς με κάθε τρόπο που ο πελάτης επιθυμεί να ασφαλιστεί. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία έχει διευρύνει και εξελίξει σημαντικά, έκτοτε, το Δίκτυο των συνεργαζομένων Πρακτόρων και Μεσιτών, που αριθμεί 970 συνεργαζόμενες εταιρείες.

 

Ως προς τα αποτελέσματα της παραγωγής, σε βάθος δεκαετίας και πλέον, το Δίκτυο των συνεργαζομένων με την εταιρεία Πρακτόρων και Μεσιτών έχει βελτιώσει σημαντικά το μερίδιό του στη διανομή της INTERAMERICAN, φθάνοντας περί το 31% της συνολικής παραγωγής ασφαλίστρων της εταιρείας στο κλείσιμο του 2018. Σημειώνεται ότι τα συνολικά μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της INTERAMERICAN ανήλθαν, πέρυσι, στα 353,9 εκατ. ευρώ.

 

Το Δίκτυο πέτυχε κατά την περασμένη χρονιά περαιτέρω εξισορρόπηση των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων του, με τη σχέση στο χαρτοφυλάκιο Γενικών ασφαλίσεων να διαμορφώνεται σε 54% για τον κλάδο Αυτοκινήτου προς 46% για τους λοιπούς κλάδους. Ειδικότερα, οι συνεργαζόμενοι Πράκτορες και Μεσίτες πέτυχαν αύξηση σε εργασίες κλάδων εκτός Αυτοκινήτου κατά 13%, στον κλάδο Πυρός κατά 18,07%, στην Αστική Ευθύνη κατά 8,44%, στις Μεταφορές κατά  45,63% και στον κλάδο Πλοίων και Σκαφών κατά 13,48%. Το εξισορροπημένο χαρτοφυλάκιο του Δικτύου, πέρα από την απόδοση στις Γενικές ασφαλίσεις, που έφθασε κατά το 2018 στα 84 εκατ. ευρώ, παρουσιάζει ενδιαφέρουσα ανάπτυξη και στους κλάδους Ζωής και Υγείας. Κατά το πρώτο τετράμηνο του 2019, διατηρείται από το Δίκτυο η δυναμική στον κλάδο Αυτοκινήτου με 13,73 εκατ. ευρώ (αυξημένη κατά 1,2% έναντι πρώτου τετραμήνου 2018), ενώ συνεχίζεται η εντυπωσιακή αύξηση της παραγωγής στον κλάδο Πυρός κατά το ίδιο διάστημα, με ασφάλιστρα 5,90 εκατ. (αυξημένη κατά 14,2%).

 

Η INTERAMERICAN βελτιώνει συνεχώς την υποστήριξη που παρέχει στους συνεργαζόμενους Πράκτορες και Μεσίτες, από τη συνεχή εκπαίδευση και επαναπιστοποίηση μέχρι την εισαγωγή των απλούστερων και ταχύτερων διαδικασιών συνεργασίας, και ακόμη, με το πρωτοποριακό ψηφιακό γραφείο «askme» και το κέντρο υποστήριξης συνεργατών.  Ήδη, η εταιρεία έχει ανέλθει στη δεύτερη θέση προτίμησης από τους συνεργάτες της Πράκτορες και Μεσίτες εντός της ασφαλιστικής αγοράς και συγκεντρώνει, σύμφωνα με τα στοιχεία της τακτικής έρευνας που διενεργεί, υψηλή βαθμολογία ικανοποίησής τους (72% πολύ ή εξαιρετικά ικανοποιημένοι).

 

Αναγνωρίζοντας τη συμβολή των Πρακτόρων και Μεσιτών στα αποτελέσματά της, η INTERAMERICAN βράβευσε πρόσφατα στο Συνέδριό της για τις επιδόσεις τους, κατά το 2018 ανά κατηγορία, τις εταιρείες:

• Σε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα Γενικών ασφαλίσεων: MEGA INSURANCE BROKERS S.A., INFOTRUST A.E., MARSH Ε.Π.Ε. και BE INSURANCE BROKERS S.A.

• Στην ίδια κατηγορία, διακρίθηκαν και οι εκτός Αττικής εταιρείες: CONTRACT A.E., LYRAS INSURANCE GROUP, MEGA ΑGENCY A.E., LIFE POINT - I. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ και Σια Ο.Ε., INTERACTION BROKERS Ε.Π.Ε., A.T.S. INSURANCE AGENTS και ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ.

• Μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα Πυρός: MARSH Ε.Π.Ε., ΠΕΝΚΟ Α.Ε., ALL RISK IKE, BE INSURANCE BROKERS S.A. και ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΜΕΣΙΤΙΚΗ.

• Σε χαρτοφυλάκιο Ομαδικών ασφαλίσεων: MAPTEN RISK & INSURANCE, ALL RISK IKE, ΔΙΟΝ Α.Ε., MARSH Ε.Π.Ε. και SFAKIANAKIS INSURANCE BROKERS S.A.

• Σε εγγεγραμμένα ασφάλιστρα Αστικής Ευθύνης και Τεχνικών ασφαλίσεων: GLOBALIS A.E., MARSH Ε.Π.Ε., MEGA INSURANCE BROKERS S.A., NAK INSURANCE BROKERS S.A. και ALL RISK IKE.