Θ. Μιχαλάκης: Καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση με Πειραιά από 17 Ιούνη. Να είχαμε και...επιβάτες.

Και το "Νήσος Σάμος" στη γραμμή Μεστά - Πειραιά και Μεστά - Θεσσαλονίκης θέλει η HSW. Τα δρομολόγια ανακοινώθηκαν - αδύνατη ακόμη η έκδοση εισιτηρίων
Δείτε το Βίντεο
Τρί, 10/05/2016 - 15:59

Η αμφιβολία για το μέλλον, ακόμη και το πιο άμεσο, που αφορά την επερχόμενη θερινή περίοδο -κύριο γνώρισμα δυστυχώς της εποχής που ζούμε- αποτυπώνεται ακόμη και στην καταγραφή της θετικής είδησης που αφορά στην καθημερινή -κι αν όλα πάνε έτσι όπως σχεδιάζονται- και συχνότερη ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού μας με τον Πειραιά, με παράλληλη αξιοποίηση και του λιμένα Μεστών.

Αφοπλιστικό ήταν το ερώτημα -μάλλον ρητορικό- του ναυτιλιακού πράκτορα, Θοδωρή Μιχαλάκη, ότι πλοία θα έχουμε καθημερινά από τις 17 Ιουνίου, επιβάτες θα έχουμε;

Πάντως νωρίτερα φέτος ξεκινά η καθημερινή σύνδεση Χίου - Πειραιά, ενώ αν επιβεβαιωθούν τα πλάνα της ΗSW, με βάση τον πίνακα δρομολογίων που έχει αναρτήσει η εταιρεία στην ιστοσελίδα της, από την ίδια ημερομηνία και μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου, το πλοίο “Νήσος Σάμος”, το οποίο είναι για επισκευή, θα συνδέει 4 φορές την εβδομάδα -Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο- τον Πειραιά με τα Μεστά (αναχώρηση 19.00 και άφιξη στα Μεστά 1.45 π.μ. της επόμενης ημέρας) και μια φορά, κάθε Δευτέρα, τη Θεσσαλονίκη (αναχώρηση 6 μ.μ.) με τα Μεστά (άφιξη (10.40 π.μ. Τρίτης).

Μέχρι στιγμής η εταιρεία, παρότι έχει ανακοινώσει τα δρομολόγια, δεν παρέχει ακόμη το δικαίωμα έκδοσης εισιτηρίων, με τον κ. Μιχαλάκη να μην μιλά ακόμη με απόλυτη βεβαιότητα για την πραγματοποίησή τους.

Πάντως κατά τον ίδιο η αξιοποίηση του λιμένα των Μεστών, που σαν έργο είναι άψογο, χρήζει περαιτέρω μέτρων κυκλοφοριακού χαρακτήρα, κάτι που απεδείχθη στην πρόσφατη χρήση του κατά την κατάληψη του λιμανιού της Χίου.

Κατ’ αρχήν, επεσήμανε, πρέπει να φεύγουν πρώτα από το λιμάνι τα Ι.Χ. και λεωφορεία, γιατί όταν προηγούνται τα φορτηγά ο χρόνος της διαδρομής για Χίο διπλασιάζεται (υπάρχει δυσκολία στην προσπέραση), με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των επιβατών. Το δεύτερο σημείο όπου θεωρεί ότι πρέπει άμεσα να γίνουν ενέργειες για την ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών αφορά στον επαρκή ηλεκτροφωτισμό του οδικού δικτύου, από τη στιγμή μάλιστα που τα περισσότερα δρομολόγια προγραμματίζονται νυχτερινές ώρες.

Τέλος ο κ. Μιχαλάκης αναφερόμενος στην προκήρυξη των άγονων γραμμών υπογράμμισε ότι δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές εκτός από την αύξηση σε 3 φορές, από μία, των δρομολογίων Ψαρών - Μεστών και Ψαρών - Βολισσού και την προσθήκη της σύνδεσης Οινουσσών - Λαγκάδας.

 

Καθημερινά ακτοπλοϊκά δρομολόγια από 17 Ιουνίου - Στοίχημα η επιβατική κίνηση

Σχετικά Άρθρα