Σε όλους αρέσει να παίζουν παιχνίδια, πολύ δε περισσότερο στα παιδιά. Τι πιο αποτελεσματικό λοιπόν από το να ενταχθεί το “παιχνίδι” στην εκπαιδευτική διαδικασία; Για τον λόγο αυτό η διευθύντρια και δύο καθηγήτριες του ΓΕΛ Καρδαμύλων επισκεφτήκαν το σχολείο Mozgasjavito Egymi της Βουδαπέστης προκειμένου να παρακολουθήσουν την εφαρμογή της “παιγνιώδους μάθησης” στην τάξη.
Στόχος της κινητικότητας ήταν η εξοικείωση με την έννοια και την πρακτική της παιγνιώδους μάθησης ( gamification) και τον σχεδιασμό παιχνιδιών εφαρμόζοντας γνώσεις από τη μηχανική, την πληροφορική, την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την ιστορία, την επιστήμη της επικοινωνίας, την Τέχνη και άλλα πολλά, έτσι ώστε να γίνουν πιο αποτελεσματικές οι εκπαιδευτικές διαδικασίες.
Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου, οι καθηγητες από το ΓΕΛ Καρδαμύλων παρατηρώντας τις τάξεις σε σχολείο ειδικής αγωγής εστίασαν στον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν την παιγνιώδη μάθηση για να κάνουν την διδασκαλία τους μια συναρπαστική και διαδραστική εμπειρία για τους μαθητές τους.
"Φεύγοντας από ένα σχολείο αποκλειστικά για παιδιά με κινητικά προβλήματα εκτός από τον εμπλουτισμό των γνώσεων σε θέματα βελτίωσης των μεθόδων εργασίας και οργάνωσης, με τη συμμετοχή μας σε συνεργατικές εργασίες με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς πήραμε δύναμη από τα παιδιά, που παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν, χαιρόταν την διαδικασία της διδασκαλίας χωρίς να χάνουν το χιούμορ και τον ενθουσιασμό για τις νέες γνώσεις που αποκτούσαν", καταλήγει το δελτίο.