Χίος, Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου

«Χτυπάει» το κουδούνι για... διακοπές

Παρ, 03/05/2019 - 16:49

Κακά τα ψέματα! Η περίοδος μετά τις δεκαπενθήμερες διακοπές του Πάσχα σηματοδοτεί για τους περισσότερους μαθητές την έναρξη της σχολικής χαλάρωσης πριν από την ολοκλήρωση της διδασκαλίας των μαθημάτων. Φέτος, λόγω των διπλών εκλογών, η χαρά τους θα είναι μεγαλύτερη. Βέβαια, οι εργαζόμενοι γονείς, και ιδίως των μικρότερων μαθητών, έχουν από την πλευρά τους την αντίθετη οπτική για το θέμα.

Ειδικότερα, για την προετοιμασία των σχολείων που θα χρησιμοποιηθούν για εκλογικά κέντρα στις εκλογές για την Ευρωβουλή και την Τοπική Αυτοδιοίκηση στις 26 Μαΐου, τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Παρασκευή 24 Μαΐου και τη Δευτέρα 29 Μαΐου. Αυτό για τους μαθητές των Γυμνασίων, σημαίνει λιγότερες ημέρες μαθημάτων –συνολικά 15– από την προσεχή Δευτέρα έως και τις 29 Μαΐου, όταν ολοκληρώνονται τα μαθήματα στα Γυμνάσια. Θα ακολουθήσουν οι ενδοσχολικές εξετάσεις, το πρόγραμμα των οποίων θα επηρεαστεί, αλλά αυτό αφορά κυρίως τους εκπαιδευτικούς.

Ακόμη πιο ευνοημένοι από την διεξαγωγή των διπλών εκλογών είναι οι μαθητές των δημοτικών σχολείων. Και αυτό διότι τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν στις 24 και 29 Μαΐου, αλλά σε περίπτωση δεύτερου γύρου στις αυτοδιοικητικές θα αξιοποιηθούν εκ νέου για εκλογικά κέντρα, και άρα μαθήματα δεν θα γίνουν την Παρασκευή 31 Μαΐου και τη Δευτέρα 3 Ιουνίου. Μάλιστα, οι μαθητές Δημοτικού θα «πανηγυρίσουν» τη λήξη των μαθημάτων μία ημέρα νωρίτερα. Παραδοσιακά η διδασκαλία των μαθημάτων λήγει στις 15 Ιουνίου, αλλά επειδή φέτος πέφτει Σάββατο, τα μαθήματα θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 14 Ιουνίου.

Οι πιο αδιάφοροι στις εκλογικές ημερομηνίες είναι οι μαθητές Λυκείων, καθώς η διδασκαλία των μαθημάτων τους ολοκληρώνεται στις 22 Μαΐου, δηλαδή πριν από τη διενέργεια των διπλών εκλογών. Βεβαίως, κατά την περίοδο αυτή οι μαθητές της Α΄ και της Β΄ Λυκείου θα προετοιμάζονται για τις προαγωγικές εξετάσεις.

Για τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου αυτές οι ημέρες μετά τις διακοπές του Πάσχα σηματοδοτούν την αντίστροφή μέτρηση έως την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τα ΑΕΙ, φέτος την Πέμπτη 6 Ιουνίου για τους υποψηφίους των Επαγγελματικών Λυκείων και την Παρασκευή 7 Ιουνίου για τη μεγαλύτερη κατηγορία υποψηφίων, εκείνους των Γενικών Λυκείων.

Πάντως, οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων συνηθίζουν να... απουσιάζουν από τα μαθήματα τον τελευταίο μήνα. Υπολογίζεται ότι μόνο ο ένας στους δύο μαθητές κάνει διάλειμμα από την... προετοιμασία του και πηγαίνει στο σχολείο. Μάλιστα, πολλοί τελειόφοιτοι ξεχνούν τελείως το σχολείο και ουσιαστικά επιστρέφουν στα θρανία για να συμμετάσχουν στις εξετάσεις. Πρόκειται για την απαξίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, την οποία όλοι οι υπουργοί Παιδείας επιβεβαιώνουν, αλλά ουδείς έχει πράξει κάτι για να την αντιμετωπίσει ουσιαστικά, υπό τον φόβο των αντιδράσεων γονέων και μαθητών.

Από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Σχετικά Άρθρα

Πέμ, 05/12/2019 - 19:34

Εκπαίδευση με εκδηλώσεις στο I love Enlish τον Δεκέμβριο με τις παρακάτω δράσεις; 

Σάββατο 7/12    12:00-14:00 Φτιάχνουμε το «δικό μας» παραμύθι-Μέμορι.

Σάββατο 14/12   12:00-14:00 Εργαστήριο κούκλας- κουκλοθεάτρου.

Σάββατο 21/12   12:00- 14:00 Δίνουμε  λύσεις σε προβλήμματα φίλων μας- Παιχνίδια συναισθηματικής Νοημοσύνης.

 Στόχος των εκδηλώσεων οι «ΓΕΦΥΡΕΣ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι «Γέφυρες» είναι ένα πρόγραμμα με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκομένων στην ειδική και γενική εκπαίδευση, που θα πλαισιωθεί με τις παρακάτω εκδηλώσεις:

Παρασκευή 13/12 20:15. Πρώτη συνάντηση.

Πρόκειται για διεπιστημονική συζήτηση που θα γίνει στο χώρο του I LOVE ENGLISH, μαζί με την ψυχολόγο Μαρίνα Μποζάνη, τη συγγραφέα-παιδαγωγό Βίκυ Σγουρέλλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του I LOVE ENGLISH με στόχο την ενημέρωση σε καίρια εκπαιδευτικά ζητήματα που προκύπτουν από την έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας και προτάσεις για την αντιμετώπισή τους, την Παρασκευή 13/12 στις 8.15 μ.μ.

Σ' αυτήν την διεπιστημονική συνεργασία, θα αναλυθούν πόσο σημαντική είναι η συνεργασία μεταξύ των γονέων- εκπαιδευτικών-θεραπευτών- κοινωνικών επιστημόνων.

Θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν τους γονείς. προβλήματα που προκύπτουν από την ελλιπή ενημέρωση και την υπερφόρτωση του μαθητή και την αντιμετώπισής του. Διαχείριση χρόνου – εξωσχολικές δραστηριότητες κ.λ.π.