Χίος, Κυριακή 8 Δεκεμβρίου

Μια..μικρή Ευρωβουλή στην αίθουσα "Ανδρέας Λοϊζος"

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΕΥΡΩΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ 5 ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΧΙΟΥ
Δείτε το ΒίντεοΔείτε τις Φωτογραφίες
Παρ, 22/02/2019 - 15:00

Μία διαφορετική εικόνα παρουσίαζαν τα έδρανα του Δημοτικού Συμβουλίου το πρωί της Παρασκευής 22/02/19, καθώς δεκάδες μαθητές «τα κατέλαβαν», συμμετέχοντας στο πρόγραμμα προσομοίωσης του Ευρωκοινοβουλίου.

Παιδιά από τα 1ο, 2ο, 3ο Γενικά Λύκεια Χίου, Γενικό Λύκειο Καλλιμασιάς και το 1ο ΕΠΑΛ Βροντάδου, κατέθεσαν τις σκέψεις τους για την Ευρωβουλή και διδάχτηκαν τις αρχές της δημοκρατίας.

Τα παιδιά καλωσόρισαν στην αίθουσα «Ανδρέας Λοϊζος» ο δήμαρχος Μανώλης Βουρνούς και ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, Γιάννης Γεωργιάδης.

«Θα παρακολουθήσω με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τον τρόπο σκέψης σας, αλλά και τις αποφάσεις που θα πάρετε για την κοινή μας μοίρα», ανέφερε ο Μανώλης Βουρνούς.

Το ευρωκοινοβούλιο και οι διαδικασίες λήψης αποφάσεων δεν διαφέρουν και πολύ από τον τρόπο που συνεδριάζουμε και εμείς εδώ», ανέφερε και ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Χίου, καλωσορίζοντας με την σειρά του τα παιδιά.

H όλη διοργάνωση έγινε από το Ινστιτούτο Έρευνας και Κατάρτισης Ευρωπαϊκών Θεμάτων - I.R.T.E.A. στα πλαίσια του ευρωπαϊκού έργου EUropa.S. T.E.EN.S. "Europa Simulation - Training Europeans Enhancing Solidarity", με τη χρηματοδότηση του πρόγραμματος ERASMUS+Youth της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την εγκριση του Yπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη διεξαγωγή προσομοίωσης της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με 240 μαθητές Λυκείων των Δημων Αθηναίων, Ασπροπύργου, Ναυπλιέων, Ηρακλείου, Χίου και Θεσσαλονίκης και συζήτηση στο πλαίσιο δομημένου διαλόγου, με θέμα «Ευρωεκλογές 2019» η δημοκρατία, η συμμετοχή και ο ρόλος του ευρωπαίου πολίτη στα κοινά.  

Στόχος του έργου είναι η γνωριμία με την Ευρωπαϊκή Ένωση και η επέκταση των γνώσεων των μαθητών σχετικά με αυτή, τον τρόπο λειτουργίας των Ευρωπαϊκών Θεσμικών Οργάνων και τον τρόπο λήψεως αποφάσεων, καθώς και την ενίσχυση της ταυτότητας του ευρωπαίου πολίτη.

Το EUropa.S. TE.EN.S. αποτελεί ένα «παιχνίδι ρόλων» βασισμένο στη μη τυπική μάθηση, με στόχο την εξοικείωση των συμμετεχόντων με το ευρωπαϊκό οικοδόμημα, τις ευρωπαϊκές πολιτικές και την επιχειρηματολογία, αναδεικνύοντας τις δικές τους ιδέες και δεξιότητες κατά τη διάρκεια αυτού.

Το πρόγραμμα υποστηρίζεται από τογραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Αθήνα, στους χώρους του οποίου θα φιλοξενηθεί ο δομημένος διάλογος στην Αθήνα την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019 και τα αποτελέσματα αυτού, όπως και υλικό που θα προετοιμάσουν οι μαθητές αναμένεται να ενταχθεί στην καμπάνια για τις ευρωεκλογές του 2019 του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου.  



 

Σχετικά Άρθρα

Πέμ, 05/12/2019 - 19:34

Εκπαίδευση με εκδηλώσεις στο I love Enlish τον Δεκέμβριο με τις παρακάτω δράσεις; 

Σάββατο 7/12    12:00-14:00 Φτιάχνουμε το «δικό μας» παραμύθι-Μέμορι.

Σάββατο 14/12   12:00-14:00 Εργαστήριο κούκλας- κουκλοθεάτρου.

Σάββατο 21/12   12:00- 14:00 Δίνουμε  λύσεις σε προβλήμματα φίλων μας- Παιχνίδια συναισθηματικής Νοημοσύνης.

 Στόχος των εκδηλώσεων οι «ΓΕΦΥΡΕΣ» ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Οι «Γέφυρες» είναι ένα πρόγραμμα με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα επικοινωνίας μεταξύ των εμπλεκομένων στην ειδική και γενική εκπαίδευση, που θα πλαισιωθεί με τις παρακάτω εκδηλώσεις:

Παρασκευή 13/12 20:15. Πρώτη συνάντηση.

Πρόκειται για διεπιστημονική συζήτηση που θα γίνει στο χώρο του I LOVE ENGLISH, μαζί με την ψυχολόγο Μαρίνα Μποζάνη, τη συγγραφέα-παιδαγωγό Βίκυ Σγουρέλλη και το εκπαιδευτικό προσωπικό του I LOVE ENGLISH με στόχο την ενημέρωση σε καίρια εκπαιδευτικά ζητήματα που προκύπτουν από την έλλειψη επικοινωνίας και συνεργασίας και προτάσεις για την αντιμετώπισή τους, την Παρασκευή 13/12 στις 8.15 μ.μ.

Σ' αυτήν την διεπιστημονική συνεργασία, θα αναλυθούν πόσο σημαντική είναι η συνεργασία μεταξύ των γονέων- εκπαιδευτικών-θεραπευτών- κοινωνικών επιστημόνων.

Θα συζητηθούν θέματα που απασχολούν τους γονείς. προβλήματα που προκύπτουν από την ελλιπή ενημέρωση και την υπερφόρτωση του μαθητή και την αντιμετώπισής του. Διαχείριση χρόνου – εξωσχολικές δραστηριότητες κ.λ.π.