Η «κανονικότητα» στην εκπαίδευση έφτασε και στα ΕΠΑΛ Χίου!

Βολές από το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών στην Κυβέρνηση αλλά και στην πλειοψηφία της ΕΛΜΕ
Δευ, 25/09/2017 - 15:35

Έντονη κριτική ασκεί στην Κυβέρνηση αλλά και στην πλειοψηφία της ΕΛΜΕ Χίου, το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών, για την απόφαση κατάργησης 7 τμημάτων ΕΠΑΛ στο νησί μας, εκτιμώντας ότι οι εξελίξεις είναι «το αποτέλεσμα της «δίκαιης ανάπτυξης» την οποία ευαγγελίζεται η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και όσοι άλλοι μιλούν για καπιταλιστική ανάπτυξη».
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:
«Οι καταργήσεις 7 τμημάτων στο ΕΠΑΛ αποδεικνύουν με τον πιο τρανό τρόπο τη συνέχιση της αντιεκπαιδευτικής – αντιλαϊκής πολιτικής των συγχωνεύσεων, των απολύσεων, της φοροεπιδρομής και των περικοπών σε όλα τα επίπεδα της ζωής των εργαζομένων.
Έχει τεράστιες ευθύνες η φιλοκυβερνητική πλειοψηφία της ΕΛΜΕ η οποία πανυγήριζε με το άνοιγμα των σχολείων και την «κανονικότητα».
Ακόμα και με την ανακοίνωσή της, κάνει λόγω με προσεκτικές εκφράσεις για «...μη έγκριση κατ’ εξαίρεση...» τμημάτων... και «έντονη διαμαρτυρία», αναμασώντας το επιχείρημα περί «...ελάχιστης δαπάνης», λες και οι εργαζόμενοι, οι συνάδελφοι πρέπει να μπουν στη λογική των ελαχίστων δαπανών για την Παιδεία, που αντέχει ο κρατικός προϋπολογισμός της καπιταλιστικής οικονομίας. Δεν τολμούν να καταγγείλουν την κυβέρνηση, να απαιτήσουν την πλήρη στελέχωση και αναβάθμιση και λειτουργία του ΕΠΑΛ, σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες και δυνατότητες.
Οι εκπαιδευτικοί του ΠΑΜΕ καλούν όλους τους συναδέλφους σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια, τους γονείς, τους εργαζόμενους να μπούμε στο αγώνα, όλοι μαζί για την εκπαίδευση των παιδιών μας, γιατί η επίθεση είναι μπροστά. Οι αξιολογήσεις, τα μνημόνια και οι αντιλαϊκοί νόμοι, η επίθεση στην εκπαίδευση και τα δικαιώματα των εργαζομένων θα οξυνθεί είτε με ανάπτυξη, είτε με κρίση. «Ανάπτυξη», «κανονικότητα», «εξορθολογισμός» σημαίνουν τσάκισμα δικαιωμάτων.
Απαιτούμε καμία κατάργηση τμημάτων στο ΕΠΑΛ. Γενναία χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό για την πλήρη στελέχωση με μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών και κάλυψη όλων των αναγκών σε υλικοτεχνική υποδομή. Κανένας μαθητής εκτός εκπαιδευτικής διαδικασίας.»

Σχετικά Άρθρα