Τις αδυναμίες λειτουργίας της κρατικής μηχανής για τα έργα που πρέπει να γίνουν εντός αιγιαλού και παραλίας ανέδειξε ο Αντιπεριφερειάρχης, Σταμάτης Κάρμαντζης, με αφορμή το ερώτημα που τέθηκε από το Ράδιο “Α” για το πόσα χρόνια θα πρέπει να περάσουν προκειμένου να γίνουν οι παρεμβάσεις εκείνες που θα “φρενάρουν” την έξοδο βοτσάλων κ.α. στον παραλιακό δρόμο (χθες αυτό συνέβη στην Φάρκαινα, συχνά προβλήματα έχουμε και στο Τάγμα - παραλιακό Βροντάδου), γεγονός που προκαλεί σοβαρά ζητήματα ασφαλής διέλευσης των οχημάτων.
“Οι παρεμβάσεις στον αιγιαλό είναι σχεδόν απαγορευτικές. Χρειάζονται χρόνια για να βγάλεις άκρη. Εμείς εκείνο που μπορούμε να κάνουμε και το κάνουμε, είναι σε άμεσο χρόνο να κρατάμε καθαρό το οδόστρωμα, μαζεύοντας τα υλικά που βγαίνουν”, ανέφερε ο κ. Κάρμαντζης.
Μάλιστα για το πρόβλημα στον παραλιακό της Φάρκαινας, ήδη από το πρωί ο δρόμος καθαρίστηκε, με τον κ. Κάρμαντζη να σημειώνει ότι στη συγκεκριμένη περιοχή ίσως να μπορεί εν μέρει να περιοριστεί το φαινόμενο με τη θωράκιση του αλιευτικού καταφυγίου, κάτι που θα εξετασστεί σε συνεργασία με το λιμενικό ταμείο, λέγοντας ότι κατά τη θητεία του στο Λ.Τ. είχαν γίνει τέτοιες εργασίες και είχαν αποδώσει.
Ενδεικτικά, για το χρονοβόρο και ατελέσφορο - κάποιες φορές - της διαδικασίας προώθησης ζητημάτων, στα οποία υπεισέρχεται η παράμετρος της νομοθεσίας περί αιγιαλού και παραλίας, ο αντιπεριφερειάρχης παρουσίασε την εμπειρία του λέγοντας ότι κατά τη διάρκεια της θητείας του στο Λιμενικό Ταμείο επιχείρησε να νομιμοποιήσει το μπαζωμένο τμήμα στο ΝΟΧ, ολοκληρώθηκε η διαδικασία στο σύνολό της, πληρώθηκε ποσό 85.000 ευρώ, με μόνη εκκρεμότητα μια υπογραφή από το Υπουργείο Οικονομικών, η οποία ποτέ δεν μπήκε.