

O επόμενος διαγωνισμός για την ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου στη Χίο θα είναι ενιαίος, περιλαμβάνοντας αστική και υπεραστική συγκοινωνία.
Το παραπάνω γνωστοποίησε το πρωί σε παρέμβασή του στο Ράδιο «Α» ο Βουλευτής Χίου της ΝΔ, Νότης Μηταράκης, σημειώνοντας ότι αναμένεται εντός του έτους (πιθανά το Δεκέμβρη) - και θα ξεκινήσει κατά προτεραιότητα από τη Χίο- ο διαγωνισμός για το νέο ΚΤΕΛ, το οποίο τελικά θα κινηθεί στη λογική του ενιαίου προγράμματος για το νησί..
«Αύριο», είπε, «θα σταλεί επιστολή από το Υπουργείο Μεταφορών προς τη Διεύθυνση Μεταφορών της περιφέρειας Βορείου Αιγαίου - που έχει την ευθύνη συντονισμού του μεταφορικού έργου στο Βόρειο Αιγαίο- ώστε να υπάρξει ένας τελικός σχεδιασμός των δρομολογίων και του προγράμματος γι΄’ αυτό το ΚΤΕΛ, για να βγει ο διαγωνισμός το ταχύτερο δυνατό».
Σύμφωνα με το Βουλευτή, μέσω του συγκεκριμένου διαγωνισμού θα επιτρέπεται η χρήση μικρότερων λεωφορείων 12 ή 15 θέσεων, τα οποία, όπως τόνισε, είναι πιο χρήσιμα για να καλύψουν τις ανάγκες των χωριών .
«Συνήθως τα υπεραστικά λεωφορεία ήταν τα μεγάλα λεωφορεία, τα οποία η πραγματικότητα είναι πολύ πιο κοστοβόρα και πολλές φορές δεν απαιτούνται. Πιο χρήσιμη είναι η συχνότητα των δρομολογίων για να καλύψει τις ανάγκες παρά τα πολύ μεγάλα λεωφορεία», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το δεύτερο που σημείωσε ο Βουλευτής είναι ότι με αφορμή το πρόβλημα που παρουσιάστηκε στη Χίο – γιατί δεν έχει προηγούμενο η διακοπή δρομολογίων επειδή ΚΤΕΛ χρεοκόπησε- έχει προκληθεί μια μεγάλη συζήτηση στο Υπουργείο Μεταφορών για το πώς πρέπει να χρησιμοποιηθούν πόροι για να αντιμετωπιστούν τέτοια προβλήματα έλλειψης μεταφορικού έργου, π.χ. σε ορεινές περιοχές.