Χίος, Κυριακή 21 Ιουλίου

Το άλας της γής και... οι ομοφυλόφιλοι, οι ερμαφρόδιτοι και οι... πούστηδες

Παρ, 20/10/2017 - 19:40

Πολλά χρόνια πριν ο Χριστός μας είχε ειπεί ότι: «Εσείς είσαστε το αλάτι της γης, εάν το αλάτι μουχλιάσει με τι θα αλατίζομε;» (ελεύθερη μετάφραση της σοφής φράσης που είπε ο Χριστούλης μας στους Μαθητές Του). Και πράγματι: εάν κάτι «στραβώσει» (δεν γράφω εάν τρελαθούν) με τους Κληρικούς και τους Κυβερνώντες μας, τι γίνεται; Το θα κάνομε εμείς το «ποίμνιο» (τα πρόβατα); Και εξηγώ:
«Εξ αρχαιοτάτων χρόνων» (στα γονίδιά μας μπορώ να πω) υπάρχει η ομοφυλοφιλία[1]. Στατιστικά στοιχεία δεν υπάρχουν κι έτσι δεν γνωρίζομε αν ο αριθμός των ομοφυλοφίλων αυξήθηκε ή ελαττώθηκε. Αυτό που όλοι γνωρίζομε είναι ότι το Κράτος φρονίμως ποιούν επέτρεψε τη συμβίωση ομόφυλων ζευγαριών υπό κάποιες προϋποθέσεις και μέχρις κάποιου ορίου. Γιατί σήμερα επανήλθε το θέμα, τόσο φλέγον και τόσον επείγον, ποτέ δεν κατάλαβα, εκτός και αν είναι κάποιο από τα συνήθη πολιτικά τεχνάσματα (να αποσπάται δηλ. η προσοχή του λαού αλλού και όχι στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα, όχι στη σημερινή κρίση και δυστυχία)!
Αλλά, για να επανέλθω στο θέμα μας έστω και κατόπιν εορτής, για τον πρώτο όρο (ομοφυλόφιλοι) δεν έχω να εξηγήσω πολλά πράγματα διότι η ίδια η λέξη τα λέει όλα, αν βέβαια η λέξη «φίλος» και «φιλία» σημαίνει και… σεξ! Τότε όλοι που έχομε φίλους και φίλες (με την «αγνή» έννοια της λέξης) είμαστε… ανώμαλοι. Δεν θα ερμηνεύσω τις λέξεις (εκφράσεις) «διεμφυλικά άτομα», «τρανς», «γκέι» και άλλες εκφράσεις διότι απλά είμαι κι εγώ… μπερδεμένος. Απλά αναφέρω ότι «ερμαφρόδιτο» είναι το άτομο το οποίο γεννιέται με έξω γεννητικά όργανα που δεν είναι σαφές αν ανήκουν στο ένα ή στο άλλο φύλο.
Τέλος, για τη λέξη «πούστης» την οποία αποφεύγομε να πούμε (γιατί άραγε, αφού η λογοκρισία το… επιτρέπει;) έχω να πω ότι μια «απλοϊκή» ερμηνεία είναι: «πού στεις;», πού κάνεις «πιάτσα», πού μπορώ να σε συναντήσω δηλαδή για το… «περαιτέρω»;
Υπάρχουν και άλλες ερμηνείες των όρων, όπως υπάρχουν και άλλες εκδοχές για τις σεξουαλικές ανωμαλίες. Όμως καμία δεν είναι πειστική, δεν γνωρίζομε δηλ. αν… «το αυγό γέννησε την κότα ή η κότα το αυγό».
Εγώ, αγαπητοί μου αναγνώστες, συνεχίζω να πιστεύω ότι η όλη φασαρία γίνεται για να μας αποσπάσουν – και οι μεν και οι δε – την προσοχή μας από τα τρέχοντα και φλέγοντα θέματα. Επειδή όμως πρέπει να πω και τη γνώμη μου, απλά θα επιμείνω στο γεγονός ότι όταν το νέο και τη νέα τους θεωρούμε «ανώριμους» στα 15 τους για δικαιοπραξίες, αλκοόλ κλπ. κλπ., γιατί τους θεωρούμε «ώριμους» για ένα τόσο σοβαρό θέμα; Δεν θα διαφωνούσα αν μετά από κάποιες διατυπώσεις (επιτροπές, πλέον ώριμη ηλικία κλπ.) άλλαζαν (και στα χαρτιά) φύλο οι… αμφιλεγόμενοι.
Όσον αφορά τους Κληρικούς για την ομοφυλοφιλία, την αγαμία κλπ., είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο το οποίο δεν είναι σωστό να το διερχόμεθα με μερικές αράδες. Έχω ξαναγράψει ότι καλοί και κακοί (κατ’αναλογία αμαρτωλοί και μη αμαρτωλοί) υπάρχουν σε όλες τις κοινωνικές τάξεις, σε όλα τα κοινωνικά στρώματα, σε όλα τα επαγγέλματα. Άλλωστε, και αυτό το έθιξε και ο Χριστός μας με την παραβολή του Καλού Σαμαρείτη.
Και προσοχή αδέλφια μη φθάσομε στο άλλο άκρο και αποφεύγομε το «ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ» διότι θα θεωρηθούμε… ανώμαλοι! Με αγνή φιλία και αγνή αγάπη μεγαλώσαμε και γι’αυτό ενθυμούμαστε τα περασμένα χρόνια με τόση νοσταλγία.
Σας χαιρετώ.
 
 
Με ΑΓΑΠΗ,
 
 
Αναστ. Ι. Τριπολίτης
Αγγειοχειρουργός

[1]     Να με συγχωρήσει ο Αναγνώστης: ούτε ειδικός είμαι, ούτε νομικός, ούτε βέβαια… ομοφυλόφιλος.

 

Άλλες απόψεις: Του Αναστάσιου Ι. Τριπολίτη