
Aφού πέρασαν, κι εγώ δεν θυμάμαι πόσα χρόνια, επιτέλους κάποια στιγμή ξεκίνησαν τα έργα στο Αεροδρόμιο. Και μάλιστα, όπως θυμάστε, υπήρχε και χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωσή του και, όπως θα θυμάστε επίσης, ο τοπικός βουλευτής και τότε Υπουργός καμάρωνε κιόλας και το διαφήμιζε κατά κόρον. Ότι οι άλλοι που προηγήθηκαν ήταν άχρηστοι και εμείς, εννοώντας την κυβερνητική παράταξη, το δρομολογήσαμε και το ολοκληρώνουμε οσονούπω.
Και έτσι υπήρχε αισιοδοξία ότι όπου να ‘ναι θα έχουμε το περιβόητο καινούργιο Αεροδρόμιο το οποίο ονειρεύονταν πολλοί τόσα χρόνια. Και ενώ γίναμε μάρτυρες της έναρξης των εργασιών και έγινε και η αναγκαία μετάθεση του δρόμου και ολοκληρώθηκε, ξαφνικά οι εργασίες σταμάτησαν. Και άρχισαν τα ερωτήματα τι γίνεται και η δικαιολογημένη γκρίνια.
Μέχρι που ο νεοεκλεγείς βουλευτής, Σταύρος Μιχαηλίδης, ανακίνησε το θέμα και το έφερε με σχετική ερώτηση στη Βουλή. Και καλά έκανε. Και τι απάντησε ο αρμόδιος Υπουργός; «Ότι προτεραιότητα της Κυβέρνησης είναι η ολοκλήρωση του έργου, το οποίο θα δώσει προστιθέμενη αξία στο νησί και θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας». Αυτή την προτεραιότητα όμως δεν βλέπουμε στην πράξη.
Και τι άλλο είπε; Σύμφωνα με σχόλιο του γραφείου του Νότη Μηταράκη «Έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα στους εργολάβους ότι δεν θα ανεχθεί καθυστερήσεις και τόνισε ότι θα γίνουν αυστηροί έλεγχοι, και φορολογικοί και από το υπουργείο Ανάπτυξης, σε εταιρείες για να εξεταστεί αν δημιουργούν ολιγοπωλιακές συνθήκες που εμποδίζουν την εκτέλεση αναγκαίων έργων, καθώς οι δημόσιες επενδύσεις δεν πρέπει να είναι αντικείμενο επιχειρηματικής διελκυστίνδας».
Και τι έκανε η κυβέρνηση μέχρι τώρα για να μην έχουμε καθυστερήσεις και γιατί δεν έχουν γίνει ακόμα αυστηροί έλεγχοι και θα γίνουν τώρα; Αφήστε που ο Νότης βγαίνει κι από πάνω: «Η προσπάθεια του κ. Σ. Μιχαηλίδη να δημιουργήσει ένταση για την εξέλιξη του έργου και εμπόδια στην αξιοποίηση του Αεροδρομίου πέφτει στο κενό. Η Κυβέρνηση με σχέδιο και σκληρή δουλειά επιλύει ζητήματα και ενισχύει την ανάπτυξη της Χίου.».
Δυστυχώς η κυβέρνηση μέχρι τώρα δεν έκανε τα αυτονόητα. Ανέχτηκε τις καθυστερήσεις και έπρεπε να παρέμβει ο Μιχαηλίδης για να ξεκολλήσει το έργο, ενώ θα έπρεπε να το παρακολουθεί από κοντά. Για να δούμε πώς θα εφαρμοστεί το σχέδιο και η σκληρή δουλειά που υπονοεί ο κ. Μηταράκης.
Του Δημήτρη Φρεζούλη








































