Μπορούν τα αναγκαία έργα ασφαλτοστρώσεων και γενικά παρεμβάσεων στο οδικό δίκτυο (δίκτυα αποχέτευσης, ύδρευσης, αντιπλημμυρικό) να εκτελεστούν προκαλώντας τη μικρότερη δυνατή όχληση;
Θα μπορούσε να είναι πιο καθοριστικός, σ’αυτή την περίπτωση, ο ρόλος της επιτροπής κυκλοφορίας του Δήμου;
Να συζητούσαν, δηλ. οι συμμετέχοντες εκπρόσωποι φορέων τις εναλλακτικές λύσεις για την κυκλοφορία των οχημάτων, στην περίπτωση που έχουμε εκτελέσεις έργων, πόσο μάλλον όταν αυτές γίνονται σε αρκετά σημεία της πόλης και πιθανά από διαφορετικούς φορείς υλοποίησης;
Τον προβληματισμό αυτό έθεσε από το Ράδιο «Αλήθεια» χθες και σήμερα ο εκπαιδευτής οδήγησης, Παντελής Κουνιάδης, με αφορμή τα έργα που γίνονταν από την Περιφέρεια σε τμήμα της Μπέλλα Βίστα αλλά και από το Δήμο στο κέντρο της πόλης (Ροδοκανάκη, Βενιζέλου και Κουντουριώτου), επισημαίνοντας ότι δεν αποτελεί λύση το κλείσιμο κάποιων δρόμων, ή η ρύθμιση της κυκλοφορίας από εργαζόμενους των αναδόχων εταιρειών.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα -είπε- αυτό που παρατηρήθηκε σήμερα με τη διοχέτευση του ρεύματος κυκλοφορίας από την Κουντουριώτου στο λιμάνι.
«Ουρά τα αυτοκίνητα, αγανακτισμένοι οδηγοί που κατευθύνθηκαν όλοι στο λιμάνι, μιας και απαγορεύτηκε η είσοδός τους στην Ροδοκανάκη, παρόλο που σε ένα τμήμα της - αρκετών μέτρων - δεν εκτελούνταν έργα και θα μπορούσαν να εισέρχονταν στην οδό όσοι ήθελαν να κατευθυνθούν εν συνεχεία στην Κοραή. Ακόμα κι αυτοί έπρεπε να βγουν με τους υπόλοιπους στο λιμάνι! Τι θα κόστιζε να τοποθετηθεί μια πινακίδα στην Κουντουριώτου η οποία θα ενημερώνει γι’αυτή τη διέξοδο, μέσω Ροδοκανάκη; Ποιος θα μπορούσε να έχει την ευθύνη για κάτι τέτοιο; Θα απαντήσει κανείς;»
Αυτά τα ερωτήματα και τον προβληματισμό έθεσε ο κος Κουνιάδης και καλό θα ήταν – επειδή το επόμενο διάστημα έχουν προγραμματιστεί αρκετά έργα στους δρόμους- να επιτευχθεί ένας καλύτερος συντονισμός και η ρύθμιση της κυκλοφορίας να μπει σε διαφορετική βάση, ώστε εκτός των έγκαιρων ανακοινώσεων για το που θα γίνουν έργα να παρέχεται πληροφόρηση και για τις εναλλακτικές διεξόδους.