Συλλογή υπογραφών για το έργο του αεροδρομίου

ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΧΙΟΥ
Δείτε το ΒίντεοΔείτε τις Φωτογραφίες
Τετ, 07/02/2024 - 15:43

Σε συλλογή υπογραφών, ως μέσο άσκησης πίεσης για το έργο του διαδρόμου του αεροδρομίου Χίου, που καρκινοβατεί αλλά και για τις κτιριακές υποδομές του, τις οποίες χαρακτηρίζει ελλιπείς για την  εξυπηρέτηση πτήσεων από το εξωτερικό, προχωρά ο Σύλλογος Ενοικιαζομένων Δωματίων και Διαμερισμάτων Χίου.

Ο Πρόεδρός του, Γιώργος Μυλωνάδης, σε συνέντευξή του στην «Α» επεσήμανε ότι δεν πρέπει να μένουμε απαθείς και η κοινωνία οφείλει να αντιδράσει. Συνέδεσε μάλιστα το έργο του αεροδρομίου με τη δυνατότητα επέκτασης της τουριστικής σεζόν – μέσω του οργανωμένου τουρισμού από ευρωπαϊκές χώρες- από Μάιο έως και Οκτώβριο.

Η πρωτοβουλία για τη συγκέντρωση υπογραφών – είπε- είναι του συλλόγου τους αλλά υπάρχει συνεργασία και με άλλους φορείς τους οποίους θα ανακοινώσει προσεχώς, επισημαίνοντας ότι εστιάζουν – όσον αφορά τις παρεμβάσεις τους – στις πύλες εισόδου, προαναγγέλλοντας δράση και για την αίθουσα επιβατών εξωτερικού στο λιμάνι.

Ακολουθεί το κείμενο που έχει αναρτηθεί στη σελίδα του συλλόγου στο fb:

"ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΧΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΩΝ - ΔΩΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΛΩΜΕΝΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΧΙΟΥ

Είμαι κάτοικος Χίου και παρακολουθώ με μεγάλη ανησυχία ότι το χρονοδιάγραμμα που αφορά το master plan για το Αεροδρόμιο της Χίου δεν τηρείται καθώς επίσης και ότι δεν εφαρμόζεται επακριβώς στην πράξη.

Συγκεκριμένα το masterplan προέβλεπε τα εξής: Επέκταση του υφιστάμενου διαδρόμου μήκους 1511μ προς βορρά, έτσι ώστε να αποκτήσει συνολικό μήκος 1800μ, ανέγερση νέου κτιρίου αεροσταθμού, εμβαδού 4000μ2 περίπου, νέου πύργου ελέγχου αεροδρομίου, διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου αυτού, επέκταση του δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών σε τελική επιφάνεια 15000μ2 περίπου και χώροι στάθμευσης.

Το έργο που αφορά τα κτιριακά (πρώτη εργολαβία) είναι σε εξέλιξη αλλά στη θέση του κτιρίου επιφανείας 4000μ2 επεκτείνεται το υφιστάμενο κτίριο από 1221,60μ2 επιπλέον 453,22μ2 οπότε το σύνολο θα είναι 1674,82μ2. Από το γραφείο μελετών που εκπόνησε την μελέτη η οποία εφαρμόζεται από τον εργολάβο ως επιβατική κίνηση ελήφθησαν 140 άτομα (ένα αεροσκάφος τύπου Α320 παίρνει 180 επιβάτες…) και παρολ’αυτά όλοι οι δείκτες πουν αφορούν το επίπεδο εξυπηρέτησης στις αίθουσες αφίξεων και αναχωρήσεων επιβατών είναι κάτω από τις ελάχιστες προδιαγραφές. Με λίγα λόγια όταν έρθουν μελλοντικά 180 επιβάτες ενός αεροσκάφους από το εξωτερικό θα στριμώχνονται και φυσικά η ταυτόχρονη παραμονή των επιβατών 2 μεσαίου τύπου αεροσκαφών στο κτίριο θα είναι αδύνατη (εάν τελικά υπάρξει επέκταση δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών σε τελική επιφάνεια 15000μ2).

Οι εργασίες που αφορούν την επέκταση του διαδρόμου (δεύτερη εργολαβία) με χρονοδιάγραμμα 32 μηνών έχουν παγώσει τους τελευταίους 12 μήνες και αντί να ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2024 είναι άγνωστο πότε πια θα ολοκληρωθεί λόγω των αδρανών.

Τόσο ως κάτοικος Χίου όσο και ως έλληνας φορολογούμενος/ελληνίδα φορολογούμενη απαιτώ να μάθω εάν θα υλοποιηθούν αυτά που αρχικά είχαν εξαγγελθεί καθώς μαζί με τις απαλλοτριώσεις το έργο θα ξεπεράσει σε κόστος τα 106.000.000 €. Ως κάτοικος/η της Χίου θέλω ένα σύγχρονο αεροδρόμιο με τις σωστές προδιαγραφές, και όχι περιορισμένων δυνατοτήτων, και να μην υπάρξουν πια άλλες καθυστερήσεις στις εργασίες σε ότι αφορά το έργο της επέκτασης του διαδρόμου."

 

syllogi_ypografon_gia_to_ergo_toy_aerodromioy

Σχετικά Άρθρα