Μια… ευαίσθητη ΔΕΥΑΧ ή πώς να μην κόβουμε το νερό τουλάχιστον στα ΑμΕΑ

Γιάννης Τζούμας
Δείτε τις Φωτογραφίες
Παρ, 16/12/2022 - 21:03

Θίγουμε ένα ευαίσθητο θέμα με την άδεια του παθόντα και το θίγουμε γιατί πιστεύουμε επιπρόσθετα ότι δεν έχουμε περισσότερη ευαισθησία από τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑΧ Βασίλη Μυριαγκό, ούτε από τον Διευθυντή της Πέτρο Καλογεράκη, ούτε από τα μέλη της Διοίκησης της, ούτε από τους υπαλλήλους που πασχίζουν νυχθημερόν σε ένα ευαίσθητο τομέα.

Όμως επειδή εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, όπως αρέσκεται να θυμίζει και ο Δήμαρχος Χίου ας προσέξουν αυτή την περίπτωση που δεν θα είναι η μόνη.

Σπίτι στο Τάγμα του Δεσπότη, στο οποίο διαμένει και άτομο με ειδικές ανάγκες ξεμένει από νερό. Στην συγκεκριμένη περιοχή αυτό δεν είναι κάτι το… ασυνήθιστο.

Ο καταναλωτής τηλεφωνά στην ΔΕΥΑΧ και του λένε ότι… ατύχησε, γιατί αυτό έγινε Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο η υπηρεσία αργεί.

Απολύτως λογικό θα πεί κανείς. Είναι όμως όταν έχει στο σπίτι ΑμΕΑ και όταν πληρώνει 10 ευρώ στον λογαριασμό του ο κάθε καταναλωτής για… ετοιμότητα δικτύου;

Αυτή η ετοιμότητα είναι πενθήμερη; Ερώτημα: Δεν θα έπρεπε η υπηρεσία να λειτουργεί σε συνεχή βάση; Είναι μεγάλο κόστος αυτό και δεν αναπληρώνεται από το τέλος… ετοιμότητας;

Τέλος πάντων, τον συμβούλευσαν τον άνθρωπο να πάρει ιδιώτη να του φέρει βυτίο, κάτι που έπραξε αλλά φυσικά πλήρωσε επιπρόσθετα.

Πέρασε αυτό και ο φίλος μας διαπίστωσε πάλι ότι ξέμεινε από νερό. Και αυτή τη φορά βγήκε στην γειτονιά, αλλά οι γείτονες νερό είχαν, άρα το πρόβλημα ήταν δικό του. Ψάχνοντας στο ρολόϊ του είδε ότι το νερό ήταν κομμένο.

Συσκέφτηκαν οικογενειακώς και διαπίστωσαν ότι όντως είχαν απλήρωτο τον λογαριασμό. Ξαναπήραν βυτίο, πλήρωσαν το χρέος τους και το νερό επανήλθε, αλλά ο δικός μας έβαλε ένα… χαρτάκι με μια σημείωση στη σωλήνα του δικτύου, που μας την έστειλε να την κοινοποιήσουμε.

Το παράπονο του; Μια ειδοποίηση, μια ανθρώπινη υπενθύμιση, ένα χτύπημα στην πόρτα του, ένας Χριστιανός να του πεί, φίλε δεν πλήρωσες θα σου κόψουμε το νερό, αυτό δεν έγινε, ήταν πολύ;

Ξέρω τώρα ότι θα υπάρχει ο αντίλογος. Συχνά οι καταγγέλλοντες κάτι, ωραιοποιούν τα πράγματα. Μπορεί ο παθών να μην χρώσταγε μόνο ένα λογαριασμό, μπορεί η ΔΕΥΑΧ να μην μπορεί να έχει μια τακτική ειδοποιήσεων και να καταλήγει στον… κόφτη, που τα… διορθώνει όλα, αλλά μήπως αυτό πρέπει να επανεξεταστεί;

Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων και επαγγελματιών τσαμπατζήδων, γιατί υπάρχουν και αυτοί, η πλειοψηφία όσων δεν πληρώνουν είναι άνθρωποι που έχουν προβλήματα και σήμερα αυτοί είναι πολλοί. Μήπως λοιπόν η μέθοδος που λέει ο φίλος μας, μέσα στο παράπονο του, να δίνει τη λύση; Μήπως ο υπάλληλος πριν τον «κόφτη» να κάνει μια προσπάθεια να ειδοποιήσει τον καταναλωτή;

Δεν κάνω προς Θεού τον δάσκαλο σε κανέναν, αλλά το παράπονο του συμπολίτη μας το βρήκα δικαιολογημένο. Αφήνω την ΔΕΥΑΧ να επανεξετάσει την διακοπή υδροδότησης, ειδικά όταν αυτό αφορά συμπολίτες μας ΑμΕΑ.

 

Υ.Γ.: Όσοι επιχειρούν να με πείσουν ότι ο Βασίλης Μυριαγκός φέρεται σκληρά στις… διακοπές υδροδότησης, να τους πληροφορήσω ότι υπηρετήσαμε μαζί την στρατιωτική μας θητεία και έχομε φάει μαζί σκ…τά. Συνεπώς ξέρω τι… ψυχούλα είναι.

 

 

 

 

Σχετικά Άρθρα