Από τις 10 Ιουλίου νέο ημερήσιο δρομολόγιο από Πειραιά για Χίο - Λέσβο και επιστροφή του "Αριάδνη"

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ "ΑΛΗΘΕΙΑ " ΤΟΥ αν. Δ/ΝΤΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ATTICA GROUP ΔΙΟΝ. ΘΕΟΔΩΡΑΤΟΥ - ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Δείτε τις ΦωτογραφίεςΑκούστε το ηχιτικό
Δευ, 12/05/2025 - 13:21
Ηχητικό απόσπασμα: 

Η αυξημένη ζήτηση εισιτηρίων, ειδικά για καμπίνες, από Πειραιά για Χίο και Λέσβο, τους καλοκαιρινούς μήνες αιχμής,  αναμένεται να αντιμετωπιστεί από την Attica Group με την προσθήκη νέου ημερήσιου δρομολογίου, κάθε Σάββατο (περίπου από τις 10 Ιουλίου έως τις αρχές Σεπτεμβρίου), αλλά και με την αλλαγή του πλοίου στη συγκεκριμένη γραμμή βάζοντας το "Αριάδνη", αντί του "Νήσος Ρόδος", επειδή το πρώτο έχει περισσότερες καμπίνες.  

Τα παραπάνω γνωστοποίησε σε συνέντευξή του στο Ράδιο «Α» ο αναπληρωτής Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας, Διονύσης Θεοδωράτος τονίζοντας ότι τις επόμενες ημέρες, μετά την έγκριση των δρομολογίων από το υπουργείο ναυτιλίας, θα γίνει και η ανάρτησή τους ώστε να μπορέσουν οι ενδιαφερόμενοι να κλείνουν εισιτήριο.

Όπως ανέφερε εισιτήρια για όσους θέλουν να ταξιδέψουν με τα ισχύοντα δρομολόγια, υπάρχουν διαθέσιμαακόμη και μέσα στον Αύγουστο – για αεροπορικού τύπου θέσεις, αναφέροντας χαρακτηριστικά τις ημερομηνίες 4 και 5 Αυγούστου που οι κρατήσεις είναι 319 -για παράδειγμα την πρώτη ημέρα-  και η εταιρεία πουλάει ακόμα 1840 εισιτήρια.

Ο κος Θεοδωράτος ανέφερε ότι εκείνο που επιχειρείται είναι τα νέα δρομολόγια που προστίθενται να είναι ημερήσια, που εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό και σε θέσεις εκτός καμπινών, σημειώνοντας ότι μέσα στην εβδομάδα αναμένεται από το υπουργείο η έγκριση του δρομολογίου από Καβάλα – Θεσσαλονίκη προς τα νησιά μας ώστε να μπορέσουν οι επιβάτες να κλείνουν εισιτήρια, γιατί προς το παρόν υπάρχουν διαθέσιμα μόνο για ένα δρομολόγιο από Καβάλα . 

Ο κος Θεοδωράτος, ο οποίος είναι παράλληλα και πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας αναφέρθηκε και στο κόστος των εισιτηρίων, επισημαίνοντας ότι προς το παρόν για ΙΧ και επιβάτες, με την κίνηση του υπουργείου ναυτιλίας για μείωση των λιμενικών τελών, θα διατηρηθούν οι τιμές.

Ωστόσο, σημείωσε, για να υπάρξει άλλη τιμολογικακή πολιτική στο μέλλον και τα εισιτήρια να είναι σε πιο προσιτές τιμές πρέπει να γίνουν άλλες διαρθρωτικές αλλαγές. Προς αυτήν την κατεύθυνση είναι σε εξέλιξη συζητήσεις με το υπουργείο, γιατί υπάρχουν παράμετροι που χρίζουν παρεμβάσεων, όπως για παράδειγμα η μείωση του ΦΠΑ (στα επιβατικά εισιτήρια είναι 13% και στα οχήματα 24%, όταν σε ευρωπαϊκό επίπεδο είναι της τάξεως του 5%), η έγκαιρη απόδοση στους νησιώτες του μεταφορικού ισοδυνάμου, αλλά και πιο γρήγορη καταβολή στις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις των επιδοτήσεων για τα άγονα δρομολόγια. Βασικό ζητούμενο είναι και  η ρύθμιση των ζητημάτων που αφορούν στην πράσινη μετάβαση σε ευρωπαϊκό επίπεδο, μιας και επιβαρύνουν σημαντικά το κόστος μετακίνησης (αλλαγή καυσίμου υψηλού κόστους, ή επιβολή προστίμων στην αντίθετη περίπτωση), από τα οποία προς το παρόν στον Ελλαδικό χώρο επιβαρύνονται οι εταιρείες στη γραμμή της Κρήτης (το Β. Αιγαίο εξαιρείται μέχρι το 20230)

"Σε επίπεδο Ευρώπης πρέπει να βρούμε εκείνους τους μηχανισμούς για να μπορέσουμε να δούμε πώς μπορεί η πράσινη μετάβαση να είναι "φθηνότερη" και για το πολίτη", κατέληξε ο κος Θεοδωράτος.

Σχετικά Άρθρα