Γαστρονομικός τουρισμός με... όνομα

Νέα λογότυπα από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου
Δείτε το Βίντεο
Πέμ, 18/11/2021 - 13:17

Το νέο λογότυπο που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του brand name για τον τουρισμό γαστρονομίας στη Χίο παρουσίασε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Β. Αιγαίου, Νίκος Νύκτας.

Το brand name -taste like chios-, επιλέχθηκε μετά από ψηφοφορία που είχε γίνει τον Σεπτέμβριο .Στην επόμενη φάση της Μελέτης για την ανάδειξη της γαστρονομίας της Χίου, η οποία ολοκληρώνεται, δημιουργήθηκε νέο λογότυπο, το οποίο θα διευκολύνει τη στοχευμένη προβολή, παρέχοντας εργαλεία στον προορισμό και στις επιχειρήσεις για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικότερα τις προκλήσεις της επικοινωνίας με τους καταναλωτές και τους επαγγελματίες τουρισμού, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.

Ο κ. Νύκτας σημείωσε ότι το νέο logo είναι φρέσκο και μοντέρνο, παραπέμπει στο C, το πρώτο γράμμα της λέξης CHIOS, συνδυάζοντας χρώματα και εικόνες από τα τοπικά μας προϊόντα, σύμφωνα με τους τρόπους που χρησιμοποιούνται στο σύγχρονο marketing και απευθύνονται αποτελεσματικά και στο νέο καταναλωτή.

Δημιουργήθηκε ένα κεντρικό σήμα, που διαφοροποιείται σε κατηγορίες: εστίαση, προϊόντα μαστιχοκαλλιέργειας, παραδοσικά προϊόντα, αγροτικά προϊόντα, θαλασσινά προϊόντα.

Πρέπει να σημειωθεί ότι στην Μελέτη ανάδειξης της γαστρονομίας της Χίου, που βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης, δίνονται οι κατευθυντήριες γραμμές για τον τρόπο που μπορεί να υποστηριχθεί από τις τοπικές επιχειρήσεις/  παραγωγούς / εστίαση / καταστήματα τροφίμων κ.λπ. το νέο brand και να λειτουργήσει αποτελεσματικά, πάντοτε σε συνεργασία με τον Φορέα Τουρισμού Χίου και το Επιμελητήριο Χίου.

o_gastronomikos_toyrismos_tis_hioy_apektise._onoma

Σχετικά Άρθρα