Μεστά, Ψαρά, Οινούσσες, Χίος, Βολισσός και Λαγκάδα στο διαγωνισμό του ΥΕΝ για τις άγονες

Πέμ, 05/05/2016 - 14:42

Διαγωνισμό για 93 άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές, μεταξύ των οποίων και 10 που αφορούν προορισμούς στη Χίο, τα Μεστά, τις Οινούσσες, τα Ψαρά, τη Λαγκάδα και τη Βολισσό,  προκήρυξε το υπουργείο Ναυτιλίας. Οι γραμμές έχουν 3ετή «δρομολογιακή» διάρκεια και ξεκινούν από την 1η Νοεμβρίου.

Τα κριτήρια αξιολόγησης των προσφορών είναι ποικίλα, όπως τα στοιχεία χαρακτηριστικών του πλοίου, οι βαθμολογίες των προσόντων του πλοίου, ο αριθμός επιβατών χειμώνα και καλοκαιριού, ο αριθμός κλινών, κ.τ.λ.

Αν όντως υπάρξει ενδιαφέρον από ακτοπλοϊκές εταιρίες για τις επιδοτούμενες γραμμές, τότε θα έχουμε σημαντική βελτίωση των ακτοπλοϊκών δεδομένων για τις ενδονησιωτικές ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, αλλά και για τη σύνδεση Ψαρών και Οινουσσών με τον Πειραιά.

Αναλυτικά οι γραμμές που προκηρύχθηκαν και μας αφορούν καθώς και οι προϋποθέσεις που τίθενται από το υπουργείο για τη δρομολόγηση πλοίων είναι οι παρακάτω:

1.

ΨΑΡΑ - ΧΙΟΣ και επιστροφή ως ακολούθως:

Έξι (06) δρομολόγια την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.

 

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο.

Β. Το πλοίο να πληρεί κατ΄ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα επιβατών 300 επιβατών (χειμώνα – θέρος).

(β) Να έχει επιφάνεια φόρτωσης Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 250 τ.μ.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ. 

2.

ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ - ΧΙΟΣ και επιστροφή ως ακολούθως:

Πέντε (05) δρομολόγια την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.

Α. Ένα Ε/Γ πλοίο.

Β. Το πλοίο να πληρεί κατ΄ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα επιβατών 80 (χειμώνα) - 160 (θέρους) επιβατών.

(β) Να έχει ολικό μήκος 25 μ. 

3.

ΚΑΒΑΛΑ - ΛΗΜΝΟΣ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΧΙΟΣ - ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ - ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ και επιστροφή ως ακολούθως:

Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο (κλειστού τύπου).

Β. Το πλοίο να πληρεί κατ' ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 (χειμώνα) - 450 (θέρους) επιβατών.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 600 τ.μ. Στην επιφάνεια αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση Φ/Γ οχημάτων τουλάχιστον 400 τ.μ.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Να διαθέτει είκοσι (20) κλίνες.

4.       ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΄Η (ΔΙΑΖ) ΛΑΥΡΙΟ – ΜΕΣΤΑ         -  ΨΑΡΑ - ΣΙΓΡΙ

Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.

 

 

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο

Β. Το πλοίο να πληρεί κατ΄ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια φόρτωσης παντός τύπου οχημάτων 600 τ.μ. εκ των οποίων 400 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Να διαθέτει (50) κλίνες επιβατών. 

 

5.

ΛΑΓΚΑΔΑ ΧΙΟΥ - ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ και επιστροφή ως ακολούθως:

Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα για την περίοδο από 15/06 έως 15/09. 

Α. Ένα Ε/Γ πλοίο.

Β. Το πλοίο να έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 100 επιβατών (χειμώνα-θέρος).

6.

ΠΕΙΡΑΙΑΣ Η΄ (ΔΙΑΖ) ΛΑΥΡΙΟ - ΨΑΡΑ - ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ και επιστροφή ως ακολούθως:

Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο

Β. Το πλοίο να πληρεί κατ΄ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια φόρτωσης παντός τύπου οχημάτων 600 τ.μ. εκ των οποίων 400 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Να διαθέτει (50) κλίνες επιβατών. 

7.

ΨΑΡΑ - ΒΟΛΙΣΣΟΣ Η΄ (ΔΙΑΖ) ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ και επιστροφή ως ακολούθως:

Τρία (03) δρομολόγια την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο.

Β. Το πλοίο να πληρεί κατ΄ ελάχιστο τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα επιβατών τουλάχιστον 300 επιβατών (χειμώνα - θέρος).

(β) Να έχει επιφάνεια φόρτωσης Ι.Χ.Ε. οχημάτων 250 τ.μ.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 75 μ.   

8.

ΚΑΒΑΛΑ - ΛΗΜΝΟΣ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΧΙΟΣ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ και επιστροφή ως ακολούθως:

Ένα (01) δρομολόγιο την εβδομάδα για το

χρονικό διάστημα  από 12/06 έως 10/09.

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο.

Β. Το πλοίο να πληρεί κατ' ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 600 τ.μ. εκ των οποίων  400 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Να διαθέτει εκατό (100) κλίνες.

9.

ΨΑΡΑ - ΧΙΟΣ και επιστροφή ως ακολούθως:

Ένα  (01) δρομολόγιο την εβδομάδα σε συνέχεια δρομολογίων από λιμένα Πειραιά καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.

 

 

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο.

Β. Το πλοίο να πληρεί  κατ' ελάχιστον  τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση παντός τύπου οχημάτων 600 τ.μ. εκ των οποίων 400 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Να διαθέτει πενήντα (50) κλίνες.

10.

ΧΙΟΣ - ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ - ΨΑΡΑ και επιστροφή ως ακολούθως:

Δύο (02) δρομολόγια την εβδομάδα καθ' όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου σε συνέχεια δρομολογίων της γραμμής Πειραιάς - Χίος.

Α. Ένα Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο.

Β. Το πλοίο να πληρεί κατ' ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

(α) Να έχει μεταφορική ικανότητα 300 επιβατών το χειμώνα και 450 επιβατών το θέρος.

(β) Να έχει επιφάνεια φόρτωσης παντός τύπου οχημάτων 600 τ.μ. εκ των οποίων 400 τ.μ. για φόρτωση Φ/Γ οχημάτων.

(γ) Να έχει ολικό μήκος 100 μ.

(δ) Να διαθέτει (50) κλίνες επιβατών. 

 

 

Σχετικά Άρθρα