Χίος, Τρίτη 7 Ιουλίου

Σημαντικές παροχές της INTERAMERICAN στους εργαζομένους της

Πέμ, 10/01/2019 - 16:01
Interamerican

Στο πλαίσιο της εταιρικής στρατηγικής για την κατά προτεραιότητα προσέγγιση ζητημάτων σχετικών με τον κομβικό τομέα της εργασίας και το ανθρώπινο κεφάλαιο, που συνδέονται καθοριστικά με τον εκσυγχρονιστικό μετασχηματισμό της INTERAMERICAN και τη βιώσιμη ανάπτυξη, η εταιρεία προχώρησε από το νέο έτος σε σειρά βελτιωτικών αλλαγών στις παροχές της προς τους εργαζομένους.

 

Συγκεκριμένα, η INTERAMERICAN ενθαρρύνει περαιτέρω τη μέριμνα κεφαλαιοποιητικής αποταμίευσης, αυξάνοντας την εργοδοτική εισφορά της στο Ταμείο Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΤΕΑ) των εργαζομένων από 4,25% σε 5,25% και ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη συνολικότερη υποστήριξη που παρέχει σε αυτόν τον πρωτοποριακό θεσμό υπέρ των υπαλλήλων της. Υπενθυμίζεται πως το ΤΕΑ των εργαζομένων της εταιρείας είναι το μοναδικό στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και ένα από τα 14 ομοειδή επαγγελματικά ταμεία προαιρετικής ασφάλισης που λειτουργούν έως σήμερα στη χώρα μας. Το ΤΕΑ των εργαζομένων διαθέτει αποθεματικό 17.291.603,70 εκατ. ευρώ, αριθμεί 1238 μέλη και έχει δώσει έως και το τέλος του 2018 συνολικά εφάπαξ παροχές σε μέλη του 2.683.916,07 εκατ. ευρώ.

 

Παράλληλα, μεριμνώντας ιδιαίτερα για τη φροντίδα υγείας, η εταιρεία βελτιώνει την παρεχόμενη έκπτωση στο προσωπικό της και τα εξαρτώμενα μέλη που έχουν κάλυψη στο Βασικό και το Συμπληρωματικό Πρόγραμμα Ομαδικής Ασφάλισης των Υπαλλήλων και επιθυμούν να ασφαλιστούν με ατομικό συμβόλαιο υγείας. Ειδικότερα, η παρεχόμενη έκπτωση ασφάλισης με τα προγράμματα Medisystem και Medihospital αυξάνεται σε 40%, ενώ προβλέπεται παροχή έκπτωσης 30% και στην ατομική ασφάλιση υγείας με το νέο σύστημα «bewell». Ακόμη, παρέχεται το δικαίωμα μεταφοράς της ασφαλισιμότητας από το ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο στο ατομικό σε όλους ανεξαιρέτως τους ασφαλισμένους με Ομαδικό Βασικό και Συμπληρωματικό Πρόγραμμα. Η μεταφορά ασφαλισιμότητας για τα προγράμματα του «bewell» θα εφαρμόζεται για καλύψεις νοσηλείας από ατύχημα ή ασθένεια, κλινικές εξετάσεις (ιατρούς) και νοσοκομειακό/χειρουργικό επίδομα. Όλες οι εκπτωτικές παροχές στους εργαζομένους ισχύουν για έκδοση ατομικού συμβολαίου απευθείας από την εταιρεία.

 

Επιπλέον, από τον Φεβρουάριο η INTERAMERICAN θα παρέχει στο προσωπικό της έκπτωση 10% στα ασφάλιστρα νέων συμβολαίων και ανανεωτηρίων για ασφάλιση αυτοκινήτου με το πρόγραμμα «Auto Total Personnel», με ετήσια επανεξέταση αυτής της παροχής.

 

Στρατηγικά, η εταιρεία επενδύει ιδιαίτερα στην εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού της, στο πλαίσιο της ανάπτυξης μιας νέας μορφής οργάνωσης και ενός νέου τρόπου εργασίας. Μοχλούς της μετάβασης στο νέο τρόπο εργασίας αποτελούν η εισαγωγή μεθοδολογιών (agile, lean), η δημιουργία νέων, συγχρόνων ρόλων, περιοχών ευθύνης και προοπτικών εξέλιξης για τους ταλαντούχους εργαζομένους και ακόμη, η ενθάρρυνση της συμμετοχής και συνεργασίας για την ανάπτυξη της καινοτομίας (πρόγραμμα accelerator) με την κατάθεση ιδεών και την προώθηση της εφαρμογής των προκρινομένων, μετά από στάδια δοκιμασίας, για λειτουργικές ανάγκες της INTERAMERICAN.

Σχετικά Άρθρα

Τρί, 07/07/2020 - 14:47

Τι αφήνει πίσω του στην αγορά της Χίου το πρώτο κύμα covid-19; Ο πυρήνας του εμπορικού κλάδου, έτσι όπως τον γνωρίζουμε στο νησί μας με επίκεντρο την Απλωταριά και τις κάθετες οδούς, μετρά λουκέτα; Τι προδιαγράφεται για το μέλλον και πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο, που άνθισε παγκοσμίως την περίοδο του lock down, μπορεί να προσφέρει εναλλακτικές;

Σ’ αυτά και άλλα ερωτήματα κλήθηκαν να απαντήσουν στην εφημερίδα  «Α» η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Χίου, Βικτωρία Αμπαζή, ο επιχειρηματικός σύμβουλος, Γιώργος Περρής και η Δήμητρα Καυκάλα, Δ/ντρια των καταστημάτων Μastihashops, που το 2019 έλαβαν βραβείο e-volution για το e-shop που έχουν.

Μετά το καθολικό κλείσιμο ο παλμός της αγοράς εξακολουθεί να είναι ασθενικός, με την κίνηση να παραμένει υποτονική και την Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου να μετρά από τις αρχές της χρονιάς 10 «λουκέτα» σε καταστήματα ένδυσης, υπόδησης, παιχνιδιών και δώρων.

«Το φθινόπωρο φοβάμαι ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι. Έχουμε περιπτώσεις εμπόρων που κλείνουν νωρίτερα ακόμη κι αν χρειαστεί να περιμένουν λίγα χρόνια μέχρι τη συνταξιοδότησή τους», τόνισε η κα Αμπαζή, που σημείωσε επίσης ότι εμπορικά καταστήματα που έκλεισαν αυτό το εξάμηνο δεν αποτυπώνονται στα στοιχεία εγγραφής – διαγραφής επιχειρήσεων στο Επιμελητήριο Χίου, όπου επισήμως το ισοζύγιο για το συγκεκριμένο διάστημα παραμένει θετικό με 76 εγγραφές και 24 διαγραφές.

«Με ξάφνιασαν ευχάριστα αυτά τα στοιχεία αλλά ειδικά για το εμπορικό κομμάτι αυτό που είδα ήταν ότι υπάρχουν 4 διαγραφές όμως σ’ αυτές δεν περιλαμβάνονται οι 10 που έκλεισαν πρόσφατα», είπε η κα Αμπαζή.

Μέχρι στιγμής –όπως είπε- οι περισσότερες από τις εγγραφές αφορούν επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και μεταποίησης, ενώ 24 εξ αυτών είναι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εκτός πόλης.

Το μέλλον το βλέπει με μελανά χρώματα φοβούμενη νέο lock down, μεταφέροντας την αγωνία, όπως λέει, των συναδέλφων της. Η ίδια θεωρεί ότι το κυριότερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η έλλειψη ρευστότητας και οι υποχρεώσεις (φορολογικές, ασφαλιστικές κ.λπ.) που μετατίθενται χρονικά αλλά δεν διαγράφονται!

 

Η εναλλακτική του ηλεκτρονικού εμπορίου

Αν κάτι έδειξε η περίοδος που τα καταστήματα έμειναν κλειστά είναι ότι υπάρχει και η εναλλακτική του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Είναι όμως μια οδός, που μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά και ενισχυτικά στα υφιστάμενα καταστήματα;

Η παραδοσιακή αγορά της Χίου μπορεί και θέλει να αξιοποιήσει αυτό το εργαλείο;

Η Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου είναι συγκρατημένη. Θεωρεί ότι για τις μικρές επιχειρήσεις το κόστος για τη δημιουργία e-shop, η έλλειψη γνώσης και χρόνου ενασχόλησης με ένα νέο αντικείμενο -ειδικά από τους μεγαλύτερους σε ηλικία εμπόρους- δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια για να ανοίξουν κι αυτό το «παράθυρο».

Αντίθετη άποψη έχει ο επιχειρηματικός σύμβουλος, Γιώργος Περρής, που προτρέπει τους εμπόρους να τολμήσουν, εκφράζοντας την άποψη ότι η παράλληλη λειτουργία του ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να βοηθήσει.

Αυτό φάνηκε και την περίοδο των περιοριστικών μέτρων, όπου με κλειστά τα μαγαζιά αυξήθηκε κατακόρυφα το ηλεκτρονικό εμπόριο και στη χώρα μας, ενώ οι πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι καταναλωτές που αυτή την περίοδο λόγω των υπαρκτών δυσκολιών στράφηκαν στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, από την πληρωμή λογαριασμών, την εξυπηρέτηση από το δημόσιο μέχρι την αγορά προϊόντων, συνεχίζουν και τώρα να είναι «ψηφιακοί καταναλωτές».

Ωστόσο αξίζει να αναφερθεί ότι παρόλο που σε συγκεκριμένα προϊόντα, όπως όργανα γυμναστικής, ηλεκτρονικά παιχνίδια κ.ά. είχαμε αύξηση της ζήτησης που ξεπέρασε το 300% και σε κάποιες περιπτώσεις και το 600%, στα είδη μόδας, παρουσιάστηκε μείωση κατά 35% (προφανώς λόγω της παύσης των κοινωνικών δραστηριοτήτων).

«Μάθαμε να αγοράζουμε ηλεκτρονικά», υπογράμμισε ο κος Περρής.

«Ακόμη και μια μικρή επιχείρηση μπορεί να δημιουργήσει e-shop. Υπάρχουν σελίδες που αυτοματοποιημένα μπορούν να προσφέρουν στον χειριστή άμεση ενημέρωση π.χ. αν το “α” προϊόν υπάρχει προς διάθεση ή όχι», ανέφερε.

Μάλιστα αυτήν την περίοδο τρέχει μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος Βορείου Αιγαίου πρόγραμμα ενίσχυσης πολύ μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων για εκσυγχρονισμό τους μέσω χρήσης τεχνολογιών, πληροφορικής και επικοινωνιών. Η πρόσκληση είναι ανοιχτή μέχρι τις 24 Ιουλίου και χρηματοδοτούνται έως 70% προτάσεις που προϋπολογίζονται από 10.000 έως 50.000 ευρώ.

 

Το παράδειγμα του mastihashop

 

Το βραβευμένο ηλεκτρονικό κατάστημα του Μastihashop μας μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα ακόμη και για τα μικρά μαγαζιά της Χίου;

Ο κάθε επιχειρηματίας γνωρίζει καλύτερα τα του οίκου του, αλλά αξίζει να δούμε πως ένα e-shop, όπως αυτό που ξεκίνησε πριν από μια 10ετία έχει εξελιχθεί σε αυτό που είναι την τελευταία 4ετία, φτάνοντας μάλιστα την περίοδο του lock down να επταπλασιάσει τις ηλεκτρονικές αγορές, παρόλο που τα περισσότερα καταστήματά του ήταν ανοιχτά!

Η Δήμητρα Καυκάλα, διευθύντρια των Μastihashops επεσήμανε ότι ο περιορισμός των φυσικών μετακινήσεων συνέβαλε στην αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων αλλά και εκείνοι από την πλευρά τους όλο αυτό το διάστημα επένδυσαν στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Το τετράπτυχο αυτής της επένδυσης συνοψίζεται στην επικοινωνία, την εκπαίδευση, την εξειδίκευση και τη συνεχή προσπάθεια.

Στα αξιοσημείωτα το ότι στη Χίο, παρά το ότι έχουμε μια κλειστή αγορά, αυξήθηκαν οι ηλεκτρονικές αγορές, αν και δεν ήταν ανάλογη η άνοδος με τις υπόλοιπες περιοχές που δραστηριοποιούνται τα καταστήματά τους και ειδικά με την Αττική, όπου καταγράφεται η μεγαλύτερη.

Από τα πλέον περιζήτητα στο e-shop του Μastihashop είναι τα συμπληρώματα διατροφής (κάψουλες, σκόνη) αλλά και η φυσική μαστίχα.

«Στόχος μας», κατέληξε η κα Καυκάλα, «το e-shop να φτάσει σε πωλήσεις ένα κανονικό κατάστημά μας».