
Ακολουθούν τη γενική πανελλαδική τάση οι φετινές βαθμολογίες και των υποψηφίων της Χίου που συμμετείχαν στις εξετάσεις εισαγωγής στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, εκτιμά η Δ/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Ευτυχία Βλυσίδου, εξετάζοντας τα πρώτα αριθμητικά δεδομένα που έχει στη διάθεσή της. Η ίδια προέτρεψε τους μαθητές δηλώσουν τις σχολές που θέλουν γιατί δεν ξέρουμε - όπως είπε χαρακτηριστικά- που θα «κάτσουν» οι βάσεις, σε περίπτωση που κάποιοι αποθαρρυνθούν από τους βαθμούς και δε δηλώσουν υψηλόβαθμες - περιζήτητες σχολές.
«Φέτος έχουμε λιγότερα και σε ποσοστά και σε απόλυτους αριθμούς, γραπτά με άριστα. Στη γλώσσα το 30% κινήθηκε μεταξύ 0 και 12, ενώ η γενική τάση είναι ότι σημαντικός αριθμός γραπτών κινήθηκε ανάμεσα στο 12 με 15 και λιγότερο στο 12 με 18. Εκεί που δεν είχαμε καλές επιδόσεις ήταν τα μαθηματικά όπου το 68% έγραψε από 0 μέχρι 12.», ανέφερε η κα Βλυσίδου.
Σύμφωνα με την ίδια σε Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία ο αριθμός των γραπτών με άριστα είναι κατώτερος από τον περσινό, ενώ λίγο καλύτερη είναι η κατάσταση στη Βιολογία χωρίς όμως να έχουμε μεγάλη διαφορά.
Κατά γενική ομολογία οι φετινοί βαθμοί δεν πλησιάζουν τα περσινά και προπέρσινα δεδομένα
Όπως είπε, ακόμα και σε σχολεία που είχαμε σχετικά καλές επιδόσεις παρουσιάζεται μεγάλο εύρος ανάμεσα στον μεγαλύτερο βαθμό και τον κατώτερο, επομένως τα ποιοτικά χαρακτηριστικά δεν είναι ομοιογενή.
«Ακόμα και στην ίδια ομάδα προσανατολισμού υποψήφιοι που έγραψαν άριστα στο ένα μάθημα στα άλλα κινήθηκαν από 12 μέχρι 15 και κάτι», σχολίασε η Δ/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία παρακολουθώντας χρόνια τις επιδόσεις στις πανελλαδικές εξετάσεις έχει καταλήξει στο ότι τα αίτια που προκαλούν αυτήν την εξέλιξη, είναι βαθύτερα και δομικά με την ίδια να επικεντρώνει στην χαμηλή γλωσσική δεξιότητα και κατάρτιση της μητρικής γλώσσας από τους υποψήφιους.
«Τα παιδιά είναι πανέξυπνα, δεν μπορούν όμως να αποτυπώσουν σωστά αυτό που έχουν στο μυαλό τους.
Ο παπαγαλισμός δεν είναι μόνο από την απαίτηση του συστήματος για να γράψεις άριστα, πρέπει να παπαγαλίσεις για να αποδώσεις όσο γίνεται πιο σωστά αυτό που θέλεις να γράψεις.
Είναι δομική η αιτία και απαιτεί γενικότερο επαναπροσδιορισμό σε ότι αφορά στην γλωσσική παιδεία στην Ελλάδα.», ανέφερε.
Η ίδια εκτός από τις περιπτώσεις Ελλήνων μαθητών που διακρίθηκαν στις φετινές εξετάσεις με πρώτο σε μόρια τον απόφοιτο, Αλέξανδρο Λευκαδίτη, εστίασε και στην περίπτωση μαθήτριας - ονόματι Σβετλάνα - Φωτεινή Παλάντε- από το 1ο πεδίο ( ανθρωπιστικών σπουδών), που αν και αλλόφωνη, έπιασε 17.951 μόρια .
«Αυτό είναι ένα ποιοτικό χαρακτηριστικό που δείχνει και την προσπάθεια και του σχολείου και του μαθητή από 1ο ΓΕΛ.», είπε χαρακτηριστικά.
Σε συνέχεια της συνέντευξής της κας Βλυσίδου και με δεδομένα τα πρόσθετα στοιχεία από τα ΓΕΛ, η Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερώνει επιπρόσθετα για τις επιδόσεις μαθητών και μαθητριών των ΓΕΛ. Σημειωτέον ότι, επειδή δεν έχει ακόμα, για λόγους τεχνικούς, οριστικοποιηθεί η διαδικασία προσδιορισμού της βαθμολογίας από τα ΓΕΛ, τα στοιχεία παρέχονται με κάποια επιφύλαξη.
|
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ |
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ |
|
ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ |
||
|
ΦΑΡΔΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ |
1ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
18.343 |
|
ΜΑΛΑΦΗ ΜΑΡΙΑ - ΕΛΕΝΗ |
1ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
18.132 |
|
ΒΛΥΣΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
1ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
18070 |
|
ΠΑΛΑΝΤΕ ΣΒΕΤΛΑΝΑ |
1ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
17.951 |
|
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ |
||
|
ΒΡΑΧΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
1ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
18.864 |
|
ΚΟΥΜΠΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
1ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
18.538 |
|
|
|
|
|
ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ |
||
|
ΒΕΡΝΙΚΟΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ |
2ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
18.737 |
|
ΠΑΜΠΑΛΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ |
2ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
18.220 |
|
ΚΟΝΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ |
2ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
17.695 |
|
|
|
|
|
ΚΡΟΥΣΟΥΛΟΥΔΗ ΘΕΑΝΩ |
3ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
19180 (1Ο ΠΕΔΙΟ)- 18976 (3ο ΠΕΔΙΟ) |
|
ΚΛΕΙΣΣΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ |
3ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
18.871 |
|
ΚΟΙΛΑΛΟΥ ΜΑΡΙΑ |
3ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ |
18335 |
|
|
|
|
|
ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ |
||
|
ΦΟΡΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΝΙΚΟΛΕΤΑ |
ΓΕΛ ΒΡΟΝΤΔΟΥ |
18.141 |
|
ΣΩΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΓΕΛ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ |
17.294 |
|
|
|
|
|
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ |
||
|
ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ |
ΓΕΛ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ |
19.260 |
|
|
|
|
|
ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ |
||
|
ΑΓΙΑΣΜΑΤΗΣ ΜΙΧΑΗΛ |
Γ/Σ ΒΟΛΙΣΣΟΥ- Λ.Τ. |
15.908 (4ο ΠΕΔΙΟ)- 15.807 (3ο ΠΕΔΙΟ) |
|
|
|
|
|
ΣΤΑΜΑΡΓΑ ΕΙΡΗΝΗ |
ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ |
16.392 |
|
ΜΑΝΕ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ |
16.119 |
|
ΜΑΥΡΕΛΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ- ΜΑΡΚΕΛΛΑ |
ΓΕΛ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ |
15.758 |
|
|
|
|
|
ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ |
||
|
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ-ΜΡΙΑ |
ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑΣ |
17.087 |
|
ΤΑΤΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ |
ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑΣ |
16.957 |
|
ΠΙΤΣΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ |
ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑΣ |
15.423 |
|
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ |
||
|
ΜΟΝΙΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ |
ΓΕΛ ΚΑΛΛΙΜΑΣΙΑΣ |
15.576 |
|
|
|
|
|
ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΙ |
||
|
ΛΥΚΟΤΡΑΦΙΤΗ ΜΑΡΙΑ |
ΓΕΛ ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ |
14.345 |
|
|
|
|
|
ΜΕΛΕΚΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
Γ/Σ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ-Λ.Τ. |
18.250 |
|
ΚΟΜΝΗΝΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ |
Γ/Σ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ-Λ.Τ. |
7.617 |
|
|
|
|
|
ΜΑΥΡΕΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ |
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
17.993 |
|
ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ |
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
17.463 |
Στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται:
"ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ:
ΣΤΟ 3ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ, Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΕΛΑΛΑ ΙΩΑΝΝΑ, ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, ΕΓΡΑΨΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ 18.
ΣΤΟ 1Ο ΓΕΛ ΧΙΟΥ, Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΑΛΑΝΤΕ ΣΒΕΤΛΑΝΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΛΑΤΙΝΙΚΑ, ΙΣΤΟΡΙΑ) ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕ 17.951 ΜΟΡΙΑ"
ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑ.Λ. δεν έχουν δοθεί ακόμη στοιχεία από τα σχολεία με τη Δ/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καταλήγοντας να συγχαίρει " όλα τα παιδιά μας", όπως γράφει, "που έδωσαν τον αγώνα τον καλό, για να πάνε τη ζωή τους ένα βήμα μπροστά".







































