Οι υποψήφιοι της ΔΑΚΕ για τα υπηρεσιακά συμβούλια

Στις 7 Νοεμβρίου οι εκλογές
Δευ, 29/10/2018 - 10:33

Στις κάλπες την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου οι καθηγητές για την εκλογή εκπροσώπων τους στα υπηρεσιακά συμβούλια.

Ήδη η ΔΑΚΕ Καθηγητών Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Χίου και οι Συνεργαζόμενοι ανακοίνωσαν τους υποψηφίους τους που είναι οι εξής:

       Για το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Χίου

 

1. Αγγουλές Εµµανουήλ του Ιωάννη, ΠΕ03, Γυµνάσιο Καλλιμασιάς

2. Βούκουνας Κωνσταντίνος του Στυλιανού, ΠΕ81, 1ο ΕΠΑ.Λ.

 Βροντάδου

3. Καρατζάς Κωνσταντίνος του Γεωργίου, ΠΕ01, 1ο ΕΠΑ.Λ Χίου

4. Μιχαλιός Μάριος του Ιωάννη, ΠΕ81, 1ο ΕΠΑ.Λ. Βροντάδου

5. Μυλωνόπουλος Χαρίτων του Βασιλείου, ΠΕ11, 1ο ΕΠΑ.Λ Οι-

 νουσσών

6. Ρόκος Ιωάννης – Ευάγγελος του Επαμεινώνδα, ΠΕ04.01, Γυμνα-

 σιο Καλαμωτής

7. Χατζησταμάτης Κωνσταντίνος – Βίκτωρ του Νικολάου, ΠΕ82,

 Εσπερινό ΕΠΑΛ Χίου

 

Για το ΑΠΥΣΔΕ Βορείου Αιγαίου

 

1. Καρατζάς Κωνσταντίνος του Γεωργίου, ΠΕ01, 1ο ΕΠΑ.Λ Χίου

2. Χατζησταμάτης Κωνσταντίνος – Βίκτωρ του Νικολάου, ΠΕ82,

 Εσπερινό ΕΠΑΛ Χίου

 

Για το ΚΥΣΔΕ

 

  1. Μιχαλιός Μάριος του Ιωάννη, ΠΕ81, 1ο ΕΠΑ.Λ. Βροντάδου

 

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η συνδικαλιστική παράταξη προτρέπει τους εκπαιδευτικούς να επιλέξουν τους υποψηφίους της αναφέροντας: 

«Στις δύσκολες ώρες που περνάμε όλοι μαζί ως εκπαιδευτικοί του δημοσίου σχολείου, μιας και αυτό βάλλεται συνεχώς και από παντού τα τελευταία χρόνια, απαιτείται οι αιρετοί του κλάδου στα υπηρεσιακά συμβούλια:

  • να αγωνίζονται για την διαφάνεια, τη νομιμότητα και την ενημέρωση.
  • να ελέγχουν όλες τις αποφάσεις της διοίκησης και όχι να συνδιοικούν.
  • να συμμετέχουν στα συμβούλια με γνώμονα το συμφέρον όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων και των σχολικών μονάδων βάζοντας στο περιθώριο λογικές και αντιλήψεις μικροπαραταξιακές και μυωπικές, που διχάζουν την εκπαιδευτική κοινότητα και την γυρίζουν δεκαετίες πίσω.
  • να σκέφτονται και να αγωνίζονται για τους συναδέλφους τους και όχι για το ποια θέση θα πάρουν στο μέλλον στη διοίκηση χρησιμοποιώντας την εκλογή τους.
  • να αντιμετωπίζουν ισόρροπα όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης (Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια, ΕΠΑ.Λ., Ειδικά σχολεία, Ειδική Αγωγή), τον εργαζόμενο συνάδελφο και όλα τα σχολεία επαρχιακά ή κεντρικά εξ ίσου.
  • να τολμούν να συγκρούονται με επιχειρήματα με όποιον και όποτε θα προσπαθήσει να θίξει τα δικαιώματα του κλάδου ή την αξιοπρέπεια του εκπαιδευτικού με στόχευση δημοσιονομική και μόνο (βλ. περικοπές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γυμνασίου, κατάργηση της μείωσης του διδακτικού ωραρίου για τους υπευθύνους Εργαστηρίων Φυσικής και Πληροφορικής, υποβάθμιση της διδασκαλίας των ξένων γλωσσών, τεχνητές υπεραριθμίες, υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών, υπονόμευση της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης με την μη έγκριση ολιγομελών τομέων και ειδικοτήτων κ. ά.)

 Και πάντα

  • να αγωνίζονται για την ενότητα του κλάδου.»

 

 

 

Σχετικά Άρθρα