Χίος, Παρασκευή 3 Ιουλίου

Σεμινάριο Εκπαιδευτικών για βελτίωση αποτελεσματικότητας της διδασκαλίας

Δείτε το ΒίντεοΔείτε τις Φωτογραφίες
Πέμ, 31/10/2019 - 22:15

Ένα πολύ χρήσιμο σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, με θέμα την παρατηρήσιμη μάθηση, συμπεράσματα δηλαδή εκπαιδευτικών, μέσα από την παρατήρηση της σχολικής τάξης, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν αναλόγως, για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των δασκάλων, καθηγητών και των νηπιαγωγών, προς όφελος των μαθητών και της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη συμμετοχή, στο 3ο και 8ο Δημοτικό Σχολείο Χίου,την Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019 από τις 5 έως τις 8μ.μ. με διοργανωτές το 2ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ.(Περιφερειακό Κεντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού) Βορείου Αιγαίου και το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Χίου, στα πλαίσια της υλοποίησης του Ευρωπαϊκού Εκπαιδευτικού Προγράμματος Erasmus+.

Για τα θέματα πάνω στα οποία ενημερώθηκαν οι εκπαιδευτικοί, την οργάνωση και τη διεξαγωγή του σεμιναρίου που περιελάμβανε και τη συμμετοχή σε εργαστήρια για τη καλύτερη κατανόηση των αντικειμένων, μίλησαν στην Αλήθεια TV , ο διευθυντής του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Χίου Ιωάννης Νικήτας και η δασκάλα Σ.Ε.Ε Αειφορίας Ανατολή Βροχαρίδου, ως συντονιστές του σεμιναρίου.

Για τη χρήση εργαλείων web 2 στην αυτοεκτίμηση των επιδόσεων του μαθητή, μίλησε ο καθηγητής πληροφορικής Ιωάννης Συρρής .

Ακολούθησε ένα παράδειγμα βωματικής μάθησης - κυνήγι θησαυρού... από τη Ανατολή Βροχαρίδου.

Ο Δάσκαλος Σταμάτης Βούλγαρης μίλησε για τη συνεργατική διδακτική μέθοδο/τεχνκή ''Jigsaw''.

Στις τεχνικές αυτοαξιολόγησης του μαθητή, αναφέρθηκε η Νηπιαγωγός Ελένη Μοσχοβάκη.

Για την ανία των μαθητών μέσα στην τάξη και πως αυτή μετουσιώνεται σε ενδιαφέρον, μίλησε ο Φιλόλογος Νικόλαος Χαβιάρας.

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρέμβασης για τη αντιμετώπιση της επιθετικότητας και του εκφοβισμού στα σχολεία, παρουσίασε η Δασκάλα Αγγελική Πάσχου.

Τέλος η Σοφία Σωτηρίου (Σ.Ε.Ε Φυσικών Επιστημών) μίλησε για την Διαμορφωτική Αξιολόγηση.

Γενικός Συντονιστής του Προγράμματος Erasmus+:Visible Teaching for Performance για το σεμινάριο ''Παρατηρήσιμη Μάθηση ΙΙ'', ήταν ο Καθηγητής Πληροφορικής Δημήτρης Αντωνόγλου.     

Σχετικά Άρθρα

Παρ, 03/07/2020 - 14:50

Περίπου 7 ώρες κράτησε η θεματική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χίου για θέματα παιδείας με τον πρόεδρος του Σώματος Παύλο Καλογεράκη να την χαρακτηρίζει χρήσιμη και εποικοδομητική.

Στη συνεδρίαση συμμετείχαν, μέσω τηλεδιάσκεψης,  διευθυντές και εκπρόσωποι φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας της Χίου όπως και οι πρόεδροι των σχολικών επιτροπών.

Από πλευράς προϊστάμενων της εκπαίδευσης τόσο ο Αριστείδης Κελεπερτζής από την Α/θμια όσο και η Ευτυχία Βλυσίδου από την Β/θμια αναφέρθηκαν στις καθημερινές ανάγκες που αντιμετωπίζουν τα σχολεία με τον προϊστάμενο της Α/θμιας να υπογραμμίζει την ανάγκη στελέχωσης της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου προκειμένου να αντιμετωπίζονται άμεσα προβλήματα σε σχολικές μονάδες, και την προϊστάμενη της Β/θμιας να επικεντρώνεται σε ζητήματα υποχρηματοδότησης.

Την καθημερινότητα που αντιμετωπίζουν οι γονείς λόγω ελλείψεων στα σχολεία μετέφερε στην συνεδρίαση ο  Πρόεδρος της Ένωσης Γονέων, Μιχάλης Πουλάδας, που υποστήριξε την ανάγκη για έκτακτες επιχορηγήσεις έτσι ώστε να καλύπτονται  άμεσα τα όποια προβλήματα προκύπτουν σε σχολικές μονάδες.

Η συνεδρίαση κατέληξε σε μια σειρά προτάσεων προς την Δημοτική Αρχή για θέματα παιδείας με βασικό  στόχο, όπως χαρακτηριστικά  ανέφερε ο κ. Καλογεράκης των βελτίωση υποδομών αλλά και παρεχομένης εκπαίδευσης.

Ειδικότερα αποφασίστηκε ο Δήμος Χίου να αναπληρώσει την αναγκαστική περικοπή που έγινε στο ποσό της χρηματοδότησης και να φροντίσει με έκτακτες χρηματοδοτήσεις να ενισχύσει τις σχολικές μονάδες έτσι ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν τα τρέχοντα έξοδα.

Παράλληλα να πραγματοποιηθεί έλεγχος σε όλες τις σχολικές μονάδες  τόσο για την κτιριακή ασφάλεια όσο και για την υγειονομική θωράκιση, ενώ να υλοποιηθεί η ηλεκτρονική υποστήριξη των σχολείων με την αγορά Υ/Η  και τάμπλετ.

Να σημειώσουμε ότι από την  ψηφοφορία και την σύνταξη της απόφασης απείχε ο συνδυασμός του Δημάρχου Σταμάτη Κάρμαντζη, με τον δήμαρχο Χίου να ζητά από  τις δημοτικές παρατάξεις να μην μηδενίζουν το έργο της δημοτικής αρχής ενώ συμφώνησε ότι πρέπει να γίνουν έκτακτες επιχορηγήσεις προς τα σχολεία για την κάλυψη αναγκών.