2 στα 3 αιτήματα δημοτών στο ΚΕΔ αντιμετωπίστηκαν

Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2020 που παρουσίασε ο Αντιδήμαρχος, Π. Μανδάλας
Πέμ, 28/01/2021 - 15:48

1.763 αιτήματα πολιτών, που σχετίζονται με την καθημερινότητα του πολίτη, καταγράφηκαν το 2020 στο Κέντρο Εξυπηρέτησης του Δημότη και από αυτά 1.138 αντιμετωπίστηκαν, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε σήμερα από το Ράδιο “Αλήθεια” ο Αντιδήμαρχος, Παναγιώτης Μανδάλας.

“Αυτά που παραμένουν σε εκκρεμότητα αφορούν έργα τα οποία απαιτούν χρόνο για να γίνουν, όπως π.χ. κάποιες διανοίξεις δρόμων ή επεκτάσεις δημοτικού φωτισμού, ενώ υπάρχουν και αιτήματα για τα οποία πρέπει να διευκρινιστούν κάποια ζητήματα”, σχολίασε ο κος Μανδάλας.

Ο δημότης καταχωρεί το αίτημά του στην ιστοσελίδα του Δήμου Χίου, στη διεύθυνση: https://ked.chios.gov.gr/ στην ειδική εφαρμογή που λειτουργεί τόσο από σταθερούς υπολογιστές, όσο και από κινητά τηλέφωνα και tablet.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που αναπτύχθηκε από το 2016 από την προηγούμενη δημοτική αρχή, την οποία συνεχίζει και η παρούσα, με τον κο Μανδάλα να μιλά για ένα εργαλείο πολύ καλό που δίνει τη δυνατότητα στο δημότη να παρακολουθεί την πορεία του αιτήματός του, χωρίς να χρειάζεται δια ζώσης παρουσία στις υπηρεσίες ή στους αιρετούς.

Απ’ όταν ξεκίνησε η λειτουργία της εφαρμογής έχουν κατατεθεί μ’αυτόν τον τρόπο περίπου 16.000 αιτήματα.

Υπάρχει κατηγοριοποίηση των αιτημάτων που αφορούν:

1. Προβλήματα στο Δημοτικό Φωτισμό.

2. Κάδους απορριμμάτων και Ανακύκλωσης.

3. Την αποκομιδή των Ογκωδών Απορριμμάτων.

4. Τη διαχείριση Πρασίνου (Κλάδεμα δέντρων).

5. Λακκούβες στο Οδόστρωμα & Σπασμένες Πλάκες πεζοδρομίου.

6. Καθαριότητα Δημοτικών χώρων.

7. Εγκαταλελειμμένα Οχήματα.

8. Θέματα με το Δίκτυο Ύδρευσης & Αποχέτευσης της ΔΕΥΑΧ.

Παράλληλα με την ηλεκτρονική πλατφόρμα, λειτουργεί και ο τηλεφωνικός αριθμός επικοινωνίας 22713-50000, στον οποίο οι δημότες θα μπορούν να αναφέρουν τηλεφωνικά τα αιτήματά τους.

Σχετικά Άρθρα